Gjest sissii Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har snart hatt en måned tids stopp med p-pillen Diane. Jeg bruker Diane pga uren hud. Det ser ut til å ha funket ganske bra, ser forskjellen og det er blitt endel verre nå etter jeg sluttet.Kvisene har formeret seg. I tillegg til at jeg har fått noe ubalanse nedentil med sviing og endel utflod, jeg svetter mer og kroppshårene vokser raskere. :o Så jeg tror jeg skal bynne på igjen med diane ved neste mens som ikke kommer om så alt for lenge. Noen som vet hvor lang tid det tar før det stabiliserer seg?
Angelizer Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Jeg sluttet med pillen for ca fire måneder siden (Synfase), føler fortsatt at jeg ikke er helt "meg selv". Gikk på den i 7 år, har ikke fått igjen mensen enda... Opplever mye av det samme som deg. Så jeg kunne tenkt meg et svar på dette jeg også :-)
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Etter at jeg sluttet med Trinordiol gikk det ca 4 mnd før ting var tilbake til normalen.
Gjest Di Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Sluttet med Diane i oktober, og fikk mens som vanlig igjen etter én mnd. Hadde brukt den i 4-5 år, så det virket som om alt gikk raskt tilbake til normalen. Savner den imidlertid veldig pga de positive bivirkningene, men får dessverre ikke gå på p-piller lenger :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå