Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tilgivelig? Kan jeg ringe sjefen og beklage så dypt og inderlig og håpe å få komme til intervju likevel, eller har jeg driti på draget? 

Er i helsesektoren, så tviler på at det er flust av søkere.  

Anonymkode: 94c45...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunkt er vel det kjørt vil jeg tro... Men man kommer ingen vei uten å prøve! Hva var årsaken til at du avlyste? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det tilgivelig? Kan jeg ringe sjefen og beklage så dypt og inderlig og håpe å få komme til intervju likevel, eller har jeg driti på draget? 

Du har driti på draget, men du har jo ikke så mye å tape. Du bør ha en god grunn til at du avlyste. Evt at de er desperate. 

Skrevet

Jeg avlyste fordi jeg fikk kalde føtter, men får vel innse at løpet er kjørt. Jeg innser st jeg opptrer som uproff om jeg kryper tilbake nå. 

ts

Skrevet

De ser deg ikke nødvendigvis som uproff. Men kanskje usikker eller vinglete. Det er et inntrykk du kan rette opp om du får sjansen. Men da må du prøve 👍

Anonymkode: 7146f...b6c

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg avlyste fordi jeg fikk kalde føtter, men får vel innse at løpet er kjørt. Jeg innser st jeg opptrer som uproff om jeg kryper tilbake nå. 

ts

Ta sjansen. Det verste du får er et nei.

Anonymkode: 615e9...f5c

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

si det som det er, bare kjør på, du har ingenting å tape

Anonymkode: 3068b...b34

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...