Naken Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Vil slå et slag for denne siden, igjen. Selv har jeg den på favoritter og klikker hver dag. (De dagene jeg er innom dataen). Legg den til i favoritter du og da vel!
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Har aldri sett denne siden før jeg.. Men nå ligger den i Favoritter og skal bli flittig brukt!
Gjest Catwoman Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 *klikker* men har det så mye for seg som de sier? Har på en måte litt vanskelig for å tro at det er så lite som skal til for å hjelpe til med å redde regnskogen
LilleBille Skrevet 6. juni 2005 #4 Skrevet 6. juni 2005 Har klikket i mange år .. både på den og på de andre (The Hunger site feks).. Virker det .. så er det flott .. hvis ikke - har det bare tatt meg noen få sekunder..
Sniglå Skrevet 6. juni 2005 #5 Skrevet 6. juni 2005 Har dere noen gang bestilt noe "stæshj" der i fra? De hadde jo ganske mye tøft da...
Gjest Daniella_ Skrevet 6. juni 2005 #6 Skrevet 6. juni 2005 La den også til på favoritter. La merke til at det er flere "klikkesider" som det blir linket til. Hvis dette hjelper så er det utrolig bra!
Naken Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2005 ............ Virker det .. så er det flott .. hvis ikke - har det bare tatt meg noen få sekunder.. Akkurat sånn tenker jeg og. Velger å tro at det hjelper
Gjest Moonshadow Skrevet 6. juni 2005 #8 Skrevet 6. juni 2005 Skader i allefall ikke å prøve.. Krever ikke så mye av oss :-)
Gjest Sukkerert Skrevet 6. juni 2005 #10 Skrevet 6. juni 2005 På hvilken måte hjelper det å klikke på den siden?
Gjest jolinee Skrevet 7. juni 2005 #11 Skrevet 7. juni 2005 På hvilken måte hjelper det å klikke på den siden? tipper at jo flere som er inne på siden dems jo mer penger får dem. som da forhåpentligvis går til regnskogen.
LilleBille Skrevet 7. juni 2005 #12 Skrevet 7. juni 2005 På hvilken måte hjelper det å klikke på den siden? Her står det hvertfall litt om hvor mye.. Og på "The hunger site" står oversikten over hvor mye mat som blir donert pga. klikkingen... Se her
Gjest Sukkerert Skrevet 8. juni 2005 #13 Skrevet 8. juni 2005 Her står det hvertfall litt om hvor mye.. Og på "The hunger site" står oversikten over hvor mye mat som blir donert pga. klikkingen... Se her Sponsorene betaler altså etter hvor mange som er inne på sida, slik det er vanlig. Og de pengene gis til inntekt for sultende. Genialt.
-Fisken- Skrevet 8. juni 2005 #14 Skrevet 8. juni 2005 Skal ta meg en tur innom siden så ofte jeg husker. Takk for linken!
Gjest z Skrevet 8. juni 2005 #15 Skrevet 8. juni 2005 Eller dere kan bidra med en sum penger hver måned her: Regnskogsfondet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå