AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Om du er gammel er du ikke kul. Med mindre du er George Carlin. Og danse til dustete musikk gjør deg ikke kul. Og babyer er deformerte og stygge. Til de blir eldre. Men du har en verdi som person det har du. Jeg bare hater at de ikke kan være realistiske å promotere det som er bra og ikke idiotisk. Anonymkode: 32415...bf0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Jeg danser ikke til dustete musikk for å være kul, jeg er bare glad og klarer ikke å la være. Du burde prøve. Man blir faktisk enda gladere av å danse (uansett alder og kroppsfasong), dans som om ingen ser deg! Anonymkode: 7dcca...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg danser ikke til dustete musikk for å være kul, jeg er bare glad og klarer ikke å la være. Du burde prøve. Man blir faktisk enda gladere av å danse (uansett alder og kroppsfasong), dans som om ingen ser deg! Anonymkode: 7dcca...0aa Jeg er helt enig. Har bare vært litt deppa gjennom årene. Uansett var en dum tråd av meg. Men ja, er lov å ha det gøy ^^ Anonymkode: 32415...bf0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 Er det du som skriver de samme trådene? Synes de alle har samme preg... Anonymkode: 1ef8b...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå