Gjest motorrypa Skrevet 8. september 2002 #1 Skrevet 8. september 2002 huff er fem måneder på vei nå. å magen er blitt stor å rund. klarer nesten ikke vente til å få babyen min i armene. herregud. bare tanken på at jeg må vente i enda fire måneder er helt uutholdelig. gleder meg så sinnsykt. drømmer om babyen støtt å stadig å tenker konstant på alt fra vippestoler til hvilken sort bleier jeg skal kjøpe. å er helt i hundre over alle forandringen som skjer med kroppen min. i går fikk jeg rå melk i brystene mine for første gang. ble litt letta. fordi jeg har harr piercing i begge vortene så det så litt spøkefullt ut hvor vidt melke kanalen i den ene var blitt ødelagt. men det ser ut til at alt er i orden heldigvis. så da kan jeg vel amme åsså da. jiipii. var på gravide svømming for noen dager siden åsså. det var rart å være i samme rom som så mange gravide. å det er vel ikke fritt for at man studerte både mager å andre ting. nei det er rart dette
Isla Skrevet 8. september 2002 #2 Skrevet 8. september 2002 Kjenner til det Jeg gikk i babybutikk hver gang vi var på kjøpesenteret. Så på vogner, smokker, tepper, senger, stellebord, klær - u name it! Nå har jeg en herlig liten tulle på snart 3 mnd Fikk henne på min egen 23-årsdag!!! Du kan glede deg akkurat så mye som du gleder deg - men nyt de siste månedene med søvnen du får om nettene
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #3 Skrevet 9. september 2002 Hei! jeg er 19 uker på vi, og gleder meg myye jeg også, i og med at jeg har gått og innbilt meg at jeg kanskje ikke kunne få barn, fordi det tok jo flere år for meg å bli gravid! Nå tenker jeg ikke på noe annet enn: sparkingen til junior i magen min, hva jeg skal ha av klær til småen, og alt det andre jeg trenger, for det blir mye innkjøp rundt desember, og jeg ønsker meg bare babyting til jul også, meg selv driter jeg oppi denne julen. Håper tiden går fort, og at jeg får et bra svangerskap. hilsen glad og lykkelig med "baby på hjernen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå