Gå til innhold

Abrahams religioner er alle FEILE. KRISTENDOMMEN, JØDEDOMMEN OG ISLAM ER LØGN

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkelen
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har kommet for å bli, nå er det Islam som vokser og vil ta over.

Anonymkode: 5802b...d6c

Dessverre har du helt rett, vi har sluppet elendigheten og tyranni-tilhengerne inn gjennom porten. Dette må stoppes!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sirkelen
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke denne islam drama. Sannheten vil seire, enten det er Islam, kristendom, demokrati, tyrani, monarki, olgarki eller anarki. 

Må den beste vinne! Amen

Anonymkode: 63caa...d83

Alt dette er usannhet.

Skrevet
1 time siden, Sirkelen skrev:

Dessverre har du helt rett, vi har sluppet elendigheten og tyranni-tilhengerne inn gjennom porten. Dette må stoppes!

For sent å snu nå, de har kommet for å bli.

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For sent å snu nå, de har kommet for å bli.

Du er nok for pessimistisk, en retur er nødvendig og det tror jeg folk vil forstå.

Jeg tror at folk flest forstår hva som er best for samfunnets fremtid, det har bare sklidd litt ut i de siste tiårene.

Middelaldersk overtro hører ikke hjemme her.

Skrevet
4 minutter siden, Sirkelen skrev:

Du er nok for pessimistisk, en retur er nødvendig og det tror jeg folk vil forstå.

Jeg tror at folk flest forstår hva som er best for samfunnets fremtid, det har bare sklidd litt ut i de siste tiårene.

Vi vet at du ønsker deg kinesiske tilstander med konsentrasjonsleirer for religiøse, men det vil ikke skje.

Skrevet
1 time siden, Sirkelen skrev:

Alt dette er usannhet.

Hva er usant?

Skrevet
17 minutter siden, Sirkelen skrev:

Det jeg registrer i Oslo er at folk, kvinner og menn, konverterer til Islam i økende grad sammenlignet med muslimer som konverterer til kristendom. Bare i boretslaget der jeg bor har en etnisk norsk par konvertert. Så det hjelper lite å returnere muslimer som er født og oppvokst her i landet.

Selv om vi ser flere muslimer med fremtredende verv og stillinger, så tror jeg at de aldri vil gjøre fare for samfunnet. Se bare på amerikanere som emigrerte til Usa. Selv om de har norske aner så er de først og fremst amerikanere. Ser samme kan sies om muslimske libanesere som emigrerte til Argentina. Se har tatt vare på sine muslimske navn, men er idag har nå framtrende roller i samfunnet.

Gjest Sirkelen
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er usant?

Religionene listet opp i innlegget jeg siterte.

Gjest Sirkelen
Skrevet

Det jeg registrer i Oslo er at folk, kvinner og menn, konverterer til Islam i økende grad sammenlignet med muslimer som konverterer til kristendom. Bare i boretslaget der jeg bor har en etnisk norsk par konvertert. Så det hjelper lite å returnere muslimer som er født og oppvokst her i landet.

Selv om vi ser flere muslimer med fremtredende verv og stillinger, så tror jeg at de aldri vil gjøre fare for samfunnet. Se bare på amerikanere som emigrerte til Usa. Selv om de har norske aner så er de først og fremst amerikanere. Ser samme kan sies om muslimske libanesere som emigrerte til Argentina. Se har tatt vare på sine muslimske navn, men er idag har nå framtrende roller i samfunnet.

Det er i alle fall god grunn til å bekymre seg for utbredelsen av fornuftsstridig og menneskefiendtlig religion i samfunnet, uansett hvilket «brand» den går under. Det bryter ned sammenhengskraften i samfunnet, påvirker kvinnesynet negativt, fremmer blind tro på autoriteter, tribalisme og manglende respekt for vitenskap. Så man må være årvåken og stå opp for det beste i det sekulære samfunnet vi gradvis har bygget opp.

Man må ikke ta ting for gitt. Tyranni og forfall kan spre seg gradvis.

Gjest Sirkelen
Skrevet

Vi vet at du ønsker deg kinesiske tilstander med konsentrasjonsleirer for religiøse, men det vil ikke skje.

Trenger ikke konsentrasjonsleirer for å stoppe religion.

Kommer langt med å forby deres hjernevask av barn og løgnpropaganda ut i samfunnet. 

Skrevet (endret)
On 1/27/2020 at 10:21 PM, AnonymBruker said:

Endret av Cerasus
Innså akkurat at den diskusjonen her, den orker jeg ikke.
Skrevet
8 timer siden, Sirkelen skrev:

Trenger ikke konsentrasjonsleirer for å stoppe religion.

Kommer langt med å forby deres hjernevask av barn og løgnpropaganda ut i samfunnet. 

Som ikke vil skje uten kinesiske tilstander, som du har tatt til ordet for i andre tråder.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som ikke vil skje uten kinesiske tilstander, som du har tatt til ordet for i andre tråder.

Er ikke fan av autoritære regimer. Eksempel Tunisia er et arabisk land og de er iferd med å bli et demokrati. Som jeg er optimistisk over.

Og jeg heier på Hong Kong protesterne som vil ha demokrati i Kina. Men en bra ting med Kina iallfall. Høy IQ

Anonymkode: f150a...e7e

Skrevet

Så ditt svar på å fjerne religion er å....starte en ny religion?! Vi er mange som mener at religion er roten til alt ondt, men jeg tror ikke akkurat en ny menighet er veien å gå. 

Anonymkode: c4c4b...3a9

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ditt svar på å fjerne religion er å....starte en ny religion?! Vi er mange som mener at religion er roten til alt ondt, men jeg tror ikke akkurat en ny menighet er veien å gå. 

Anonymkode: c4c4b...3a9

Religion er ikke roten til alt ondt men en del av ondskapen absolutt. Men det er mer feil religion som gjør det.

Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap som er den kulten jeg laget. Har ingenting mer å si enn det. Alt utenom det ville vært vranglære. Det er ikke misogoni i det. Ikke noe homo hat "kanskje man kan argumentere om degenererte umoralske folk er ille som ikke har medfølelse eller mangel på gjestfrihet" men ikke pga man liker menn eller noe. Uansett. Det er ikke fast regel. Er bare... se hva som er åpenbart ille, hva som er åpenbart bra.

Greia med andre religioner... som for eksempel. I abrahams religioner. Kvinnesynet.. og annet. filosofi er det jeg vil si er det som bestemmer moral. Men hvis man ser historien til abrahamsreligioner så er det lett å forstå hvorfor de ble laget

Land erobrer som Babylon, Akkadiske riket, Assyrere.. og de spør seg selv.. Hva her vi gjort? Og så kommer en fyr og sier at de har syndet.. og de gudene er feile, onde, umoralske. Og så får de et svart hvitt mentalitet. Og tenker.. å ja. Vi er rettferdig. Vår gud er best.

Litt slik Abrahamsreligioner mest sannsynligvis eksisterte.

Også hørt grunner at "fordi en profet eksisterte før i tiden så må religionen være sann." som er tull. Fordi ved den logikken så er Mormonismen sant. Fordi Joseph Smith var også en virkelig person.

Men uansett.

Vet ikke om jeg har nevnt dette tidligere. Men det er 3 typer ondskap når det kommer til regjering

1: Religion i regjering. 2: Fascisme. 3: Marxisme

Grunnen er at de vil finne en skyldebukk for å holde seg i makta. Å skylde på ting som dårlige veier, mangel på arbeidsplasser gir derimot mening. Uansett er derfor demokrati er det som funker best fordi man har en konstitusjon og fokus på menneskerettigheter.

Eksempel på et arabisk land som er på vei til å bli et demokrati er Tunisia. Så jeg har troen på at folk vil finne det riktige. Og det vil alltid eksistere folk som vil spørre "hva meningen med livet er?" Konsekvenser for handlinger? Er derfor en slik kult tror kunne hjulpet folk.

Skrevet

Mente å skrive punktum her

"Filosofi er det jeg vil si er det som bestemmer moral "

Skrevet

Vi får se da når dere dauer! :) Hvem som har rett eller ikke. Jeg satser på kristendommen. Mitt valg mitt liv. Så tar jeg feil og det ikke er noe der? Ingen merker noe som helst, har jeg rett ? Stakkars dere. Deres valg, deres liv og deres avgjørelse. Ingen i Norge kan si at de ikke viste noe om akkurat det. De forkastet det!

Anonymkode: 941d0...af6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi får se da når dere dauer! :) Hvem som har rett eller ikke. Jeg satser på kristendommen. Mitt valg mitt liv. Så tar jeg feil og det ikke er noe der? Ingen merker noe som helst, har jeg rett ? Stakkars dere. Deres valg, deres liv og deres avgjørelse. Ingen i Norge kan si at de ikke viste noe om akkurat det. De forkastet det!

Anonymkode: 941d0...af6

Men om du promoterer feil verdier som abrahams religioner kan ha. Hva om du ikke blir frelst? Hva om det motsatte skjer? Er liksom det den nye kulten utfordrer. Hva om du tar feil der? Har du ikke alt å tape på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...