Gå til innhold

Abrahams religioner er alle FEILE. KRISTENDOMMEN, JØDEDOMMEN OG ISLAM ER LØGN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte skrive i SPAM caps. Fordi det er tydeligvis slik man får oppmerksomheten.

Men her er svaret.

De bla laget utifra "engelsk: Spite" og ikke sannhet. Om man ser historien og verdiene i det. Og hva om man promoterer noen av de verdiene og det gjør motsatt?. Laget en ny religiøs kult. Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap. Problem løst.

Anonymkode: f150a...e7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, du vinner nok Nobels fredspris any day now.

• Liker 3
Skrevet

882fd68692e4568a033d5e7c7f51b069.jpeg

Anonymkode: e7fb6...e55

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men her er svaret.

De bla laget utifra "engelsk: Spite" og ikke sannhet. Om man ser historien og verdiene i det. Og hva om man promoterer noen av de verdiene og det gjør motsatt?. Laget en ny religiøs kult. Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap. Problem løst.

Og hvorfor skal vi opp i nord være nødt til ha en Midtøsten-religion, som er alle de tre du nevner i overskriften?

Anonymkode: 26fed...775

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor skal vi opp i nord være nødt til ha en Midtøsten-religion, som er alle de tre du nevner i overskriften?

Les igjen. Jeg sa at de religionene er falske "de ifra midtøsten" jeg laget en ny religiøs kult derimot.

Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap er den nye religiøse kulten. Ikke mer eller mindre. Det er den virkelige sannheten.

De ifra midtøsten som er jødedommen, kristendommen og Islam. De er alle falske.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men godt spørsmål.. Jeg prøver å spre denne kulten på nettet. Om noen som kan ha en høy offentlig stilling kan si til dem at de tror på gal dogma. Så kan det hjelpe. Men jeg har ikke en slikt posisjon i trossamfunnet i landet eller verden for den slags skyld. Jeg prøvde å Tweete Trump. Men tviler på at han har sett min melding

Skrevet

Eller kanskje du skal bare slutte å røyke hva det enn er du røyker.

• Liker 3
Skrevet

Trump sa at kristendommen er beste religion ever 100% så bra religion

Skrevet

Hva går kulten din ut på da? Har du mange følgere? 😎

Anonymkode: b3a9c...973

Skrevet

Hvorfor tror du at det hjelper å tweete Trump? De religionene vi har i dag har brukt tusenvis av år på å bli så store som de er i dag. Tror du virkelig personene som tror på disse religionene ombestemmer seg bare fordi en soppskækk nordmann sier at alt de tror er feil?😂

Anonymkode: 10497...b60

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva går kulten din ut på da? Har du mange følgere? 😎

Anonymkode: b3a9c...973

Prøver bare å slenge de i kommentar feltet på youtube om noen tar opp religion som "JESUS ELLER ALLAH" osv.

Men tvilsomt at jeg har mange følgere men jeg prøver å spre ordet.

Men det går kun ut på "Åpenbar godhet og ondskap" altså gjør det som er åpenbart riktig, og bra. Og ikke det som er åpenbart ondskapsfult, ille, dårlig osv. Det er alt egentlig. Innenfor konsekvenser i livet å bare være en person som følger det som er åpenbart rette å gjøre og ikke det motsatte. Instinkt, kunnskap osv.

Skrevet

btw fyi jeg er ingen profet. Det er innbilsk. Er mer observering av den virkelige verden. Men noen sier fordi Jesus eksisterte så er kristendommen sant? Men vet den logikken kan man si at Mormonismen er sant fordi Josef Smith var også en ekte person. Så... ja uansett om en person eksisterte betyr ikke nødvendigvis at verdiene eller de trodde på er sant. Men ja.

Gjest theTitanic
Skrevet

Etter å ha lest tråden så har jeg mer trua på rusrelaterte psykoser.... 

Skrevet

My karma just ran over your dogma. 

Anonymkode: bb828...206

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke på Karma. Fordi hvis det er sant. Hvorfor kan topp politikere som er korrupte slippe unna med det de gjør? Og de vet det de gjør er galt? Hvis Karma er sant ville noe skjedd dem.

Om man har samvittighet så ja det kan slite på det. Eller som sitatet sier. Man høster det man sår... "litt noe slikt jeg sikkert må fremover i tiden siden jeg ikke er helt perfekt der heller".

Men er ganske pro religionsfrihet og alt det der. Jeg bare tror når det kommer til den ekte sannheten. Kan vel ramse litt på politikk mens jeg er igang.

Men grunnen til ondskap er 3 ting. Religion i regjering, marxisme og fascisme. Grunnen er for å holde makten må de finne en skyldebukk. Derfor demokrati er kanskje det best fungerende system i moderne tid. Pluss at man kan fokusere på menneskerettigheter og man har en konstitusjon og gå etter. Eksempel er Tunisia som jeg er optimistisk over som er på vei til å bli et demokrati. Men ja. Mennesker er mennesker til syvende sist. Må bare holde oss reale og se hva slags politiske regler vi ønsker å promotere som kan hjelpe den fremtidige generasjonen! Både her og utenfor

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener. Med mindre jeg misforstår ideen. Men Karma betyr at noe ille vil skje her på jorden og etter døden?. Men slik jeg ser det så hender det ikke innenfor virkelige verden. Eksempel er Josef Mengele bare for å nevne fleng.

Men tror på naturen, biologien som er ekte. Konsekvenser av våre handlinger er derimot en ting. Og det å ønske å gjøre det gode over det onde er en verdi jeg synes er bra.

Men ikke noe disrespekt for de som er Karma troende.. Jeg bare kjøper den ikke 100% bare.

Skrevet
På 27.1.2020 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Men her er svaret.

*gjeeesp* ubetydlige kulter som bare handler om å latterliggjøre andres tro kan man bare ignorere.

Anonymkode: 5802b...d6c

Gjest Sirkelen
Skrevet

Befri oss fra herskesyke Midtøsten-religioner!

Skrevet
28 minutter siden, Sirkelen skrev:

Befri oss fra herskesyke Midtøsten-religioner!

De har kommet for å bli, nå er det Islam som vokser og vil ta over.

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har kommet for å bli, nå er det Islam som vokser og vil ta over.

Skjønner ikke denne islam drama. Sannheten vil seire, enten det er Islam, kristendom, demokrati, tyrani, monarki, olgarki eller anarki. 

Må den beste vinne! Amen

Anonymkode: 63caa...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...