Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løst, i strikk, i flette....? Har selv skulderlangt hår og bruker mye strikk på jobb. Har nå begynt å sove med løst hår slik at håret ikke skal være i samme frisyre 24/7. 

Anonymkode: d3241...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten i flette eller løst ved at jeg tar håret over puta. Har hår nesten til midjen. Aldri sovet med håret i strikk, for det må slite noe enormt på håret.

Anonymkode: 434ab...13b

• Liker 2
Skrevet

Sover med dott på hodet. Blir så varm i nakken om jeg har det løst og i flette/hestehale så kjenner jeg klumpen i bakhodet. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har det løst, men stryker det langs hodet/kinnet før hodet treffer puta. Liker ikke at det ligger "skjevt" mot puta 🤣

• Liker 1
Skrevet

Har håret løst

Skrevet

Aldri tenkt over det. Gjør ingenting, så er nok løst ja.

Anonymkode: 7f5bf...74b

Skrevet

I strikk . Sønnen min river av meg håret,og jeg røyter så mye at jeg har ikke mer hår å miste😂

Anonymkode: 144e3...8e0

• Liker 1
Skrevet

Løst men ligger det oppover på puten for å unngå at det blir for varmt og for flokete

Skrevet
1 minutt siden, Plengionika skrev:

Sover med dott på hodet. Blir så varm i nakken om jeg har det løst og i flette/hestehale så kjenner jeg klumpen i bakhodet. 

😨😨😨😨😨

Det hadde holdt meg våken.

Anonymkode: 7f5bf...74b

• Liker 4
Skrevet

Hestehale. Men bruker en scrunchie i silke som ikke sliter på håret. Takler ikke hår i ansiktet. 

Anonymkode: d61b7...64a

• Liker 1
Skrevet

Dott på toppen, hestehale eller flette. Har hår nesten ned til rompa, og klarer ikke hår i ansiktet... 

• Liker 3
Skrevet

Sover med dott. Har håret i dott hele døgnet nesten:/ 

Skal prøve å sove med løst hår i natt, men mistenker at det blir irriterende med hår i ansiktet. 

Anonymkode: 45f3f...7ac

Skrevet

Jeg har det i en dott på hodet stort sett. Mest fordi jeg blir så veldig varm i nakken når det er løst. Sånn har jeg hatt det i mange år, håret har ikke blitt mer litt av det. Bruker gode strikker.

Hender også jeg fletter dotten og lar den henge fritt. 

Anonymkode: b5118...861

Skrevet

Flette.

Anonymkode: 1e8d1...921

• Liker 1
Skrevet

dott? mener dere dult?

Anonymkode: 9925f...1d2

Skrevet

Dott på toppen. Samsover med fri bar til ettåringen og dersom håret er løst blir det bare hår overalt. Røyter også masse for tiden, så da unngår jeg at det blir løse hår i hele sengen 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dott? mener dere dult?

Dult? Mener du dott? 

Anonymkode: 1df35...c2d

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

dott? mener dere dult?

Ja, jeg kaller det i alle fall dott. Men tenkte nettopp på at det kanskje høres litt sprøtt ut 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Ballongen skrev:

Ja, jeg kaller det i alle fall dott. Men tenkte nettopp på at det kanskje høres litt sprøtt ut 😂😂😂

Jeg kaller det topp 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7cfea...9fd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...