AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Det er så klisje. Det handler ingenting om maktposisjon eller noe sånn. Jeg likte han fra første øyeblikk. Og jeg kjenner en enorm tiltrekning. Jeg blir helt satt ut når han er i nærheten...hele kroppen min. er dette noe han kan merke? Regner med det går over av seg selv snart...? Anonymkode: cde6c...fa9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #2 Skrevet 28. januar 2020 Ingen? 😅 det kommer aldri til å bli noe som utvikler seg- han hadde aldri vært interessert, selv ikke om han ikke var sjefen min. Han er noen hakk over meg for å si det sånn. Men, argh, det er så frustrerende å gå å tenke på han og bli så satt ut når han er i nærheten 😖 så får jeg litt angst for at han skal merke at jeg liker han så godt på den måten 🤪 Anonymkode: cde6c...fa9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Skrevet 28. januar 2020 Lite lurt... men det vet du jo allerede. Ignorer det, det vil gå over. Det går raskest over hvis du finner deg en kjæreste. Anonymkode: 405a8...e4e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #4 Skrevet 28. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lite lurt... men det vet du jo allerede. Ignorer det, det vil gå over. Det går raskest over hvis du finner deg en kjæreste. Anonymkode: 405a8...e4e Jeg er gift. Det er det verste vi har slitt en periode...men likevel 😣 Anonymkode: cde6c...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå