Gå til innhold

Se her om du har rullegardin (fester til rullegardin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du igjen disse? Det henger tre slike over vinduet i leiligheten jeg leier. Noen som vet hva slags rullegardin som passer til disse festene? Har hatt tråd tidligere her, men var dårlige bilder. 

feste4.jpg

Anonymkode: c5e92...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feste1.thumb.jpg.85838e3c9e494aaa167849caaf0911e2.jpg

Skrevet

feste2.jpg

Skrevet

Det er Ikea sine. Har samme hos meg

Anonymkode: 0c3f9...69e

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Ikea sine. Har samme hos meg

Supert, kan du sende link til hvilken det er? :) Er det slik "custom" eller er det standardbredde på de? 

Skrevet

Tror alle de har passer til de festene. Jeg har lystette. Du kan måle opp og kjøpe nærmeste lengde og skjære av det som er for langt. Tror jeg har Skogklöver

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror alle de har passer til de festene. Jeg har lystette. Du kan måle opp og kjøpe nærmeste lengde og skjære av det som er for langt. Tror jeg har Skogklöver

Når kjøpte du rullegardinen? Ser på siden til Ikea at festet er ikke det samme nå iallefall. 

Skrevet

Jeg har rullegardiner fra IKEA, og festene er ikke sånne.

Anonymkode: e4574...995

Skrevet

Ligner veldig på festene til noen liftgardiner fra Kid. Elendig kvalitet, har byttet ut 4 av 6 etter mindre enn 3 år.

Anonymkode: 4749b...5bd

Skrevet
På 28.1.2020 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Ligner veldig på festene til noen liftgardiner fra Kid. Elendig kvalitet, har byttet ut 4 av 6 etter mindre enn 3 år.

Anonymkode: 4749b...5bd

Såpass. Du vet ikke navnet på disse gardinene? :) 

Skrevet

Er det ikke lettere å be huseier om lov til å fjerne de gamle festene og montere opp nye? Så lenge du bruker de samme skruehullene kan jeg ikke tenke meg at du vil få nei. 

Anonymkode: a4701...179

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke lettere å be huseier om lov til å fjerne de gamle festene og montere opp nye? Så lenge du bruker de samme skruehullene kan jeg ikke tenke meg at du vil få nei. 

Anonymkode: a4701...179

Er nok det, men tenkte jeg bare kunne bruke de som allerede var der, om jeg fikk vite hva som passer. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...