AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Hei. Jeg står på nippet til å ta ut separasjon. Er syk og har ikke annen inntekt enn AAP. Har lest at man kan få overgangsstønad ved separasjon. Har tre barn. Noen som vet ca hvor mye en slik stønad utgjør? Lurer og på om det er andre økonomiske fordeler ved separasjon og at jeg har barna 100%? Mvh Gina Anonymkode: 43fbb...47b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 Du får ikke overgangsstønad når du har AAP 😊 du kan søke om bostøtte og stønad til barnetilsyn Anonymkode: 016b0...9cf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke overgangsstønad når du har AAP 😊 du kan søke om bostøtte og stønad til barnetilsyn Anonymkode: 016b0...9cf Takk 💚 Anonymkode: 43fbb...47b
Krok1 Skrevet 27. januar 2020 #4 Skrevet 27. januar 2020 Jeg fikk overgangsstønad som enslig forsørger. Hadde ikke aap, dog, men permisjon og deretter sykepenger. Er vel best å høre med nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå