AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Jeg ser det er så mange som skriver at de går opp i vekt eller at vektnedgangen deres stopper opp når de drikker lettbrus. For meg er det motsatt. Det er i de periodene jeg drikker lettbrus at vekta går ned og jeg blir tynnere/holder meg slank. Kan jo nevne med en gang at jeg erstatter ikke godteri eller kaloririke drikker med lettbrus da jeg aldri rører annet enn svart kaffe og vann i de periodene jeg ikke drikker lettbrus, så det er ikke som at kaloriinnholdet mitt minskes grunnet utbytting av kaloririke ting. Hvordan er det med dere der ute? Er det flere som er som meg? Anonymkode: 4591b...6dd
Gjest UglerIMosen Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 Drikker kun sukkerfrie drikker og har ei stabil vekt, men om jeg drikker sukkerdrikker går jeg lett opp.
Gjest theTitanic Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser det er så mange som skriver at de går opp i vekt eller at vektnedgangen deres stopper opp når de drikker lettbrus. For meg er det motsatt. Det er i de periodene jeg drikker lettbrus at vekta går ned og jeg blir tynnere/holder meg slank. Kan jo nevne med en gang at jeg erstatter ikke godteri eller kaloririke drikker med lettbrus da jeg aldri rører annet enn svart kaffe og vann i de periodene jeg ikke drikker lettbrus, så det er ikke som at kaloriinnholdet mitt minskes grunnet utbytting av kaloririke ting. Hvordan er det med dere der ute? Er det flere som er som meg? Anonymkode: 4591b...6dd Ingen går ned i vekt av å drikke kunstige søtningsmidler. Da er det andre ting som spiller inn som påvirker vekten din.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #4 Skrevet 27. januar 2020 Går verken opp eller ned, tror jeg. Men bytter jeg ut Cola Zeroen min med vanlig Cola tror jeg fort jeg ville sett forskjell...! Anonymkode: 2a44b...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5 Skrevet 27. januar 2020 Har drukket lettbrus i.... Tja, 10-15 år? Jeg har gått både opp og ned i vekt i løpet av disse årene. Ville definitivt gått mye opp i vekt om jeg bytta ut cola zero med vanlig cola, solo super med vanlig solo og sukkerfri red bull med vanlig red bull........ Anonymkode: 23626...760
Sunset90 Skrevet 27. januar 2020 #6 Skrevet 27. januar 2020 (endret) man går opp eller i ned ivekt av hvor mye calorier det innholder, det er det som er utslagsgivende. Helheten er viktig ihva du spiser Endret 27. januar 2020 av Sunset90
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #7 Skrevet 27. januar 2020 Har hørt at lettbrus kan øke appetitten og at man derfor har lett for å gå opp i vekt, men man går ikke opp i vekt av selve brusen da den ikke inneholder kalorier. Anonymkode: ee7c4...fb0 1
Ella-2 Skrevet 27. januar 2020 #8 Skrevet 27. januar 2020 Lettbrus har ingen kalorier, så det er umulig å gå opp i vekt av det. Men kunstig søtstoff kan kanskje gjøre at du får lyst på mer søtt, og dermed gå opp i vekt av det
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #9 Skrevet 27. januar 2020 Har hørt at lett brus øker appetitten, men for meg funker det omvendt. Jeg får en liten søt kalorifri kick av pepsi max som gjør at jeg ikke har lyst på noe annet søtt. Har prøvd å kutte ut, og bare drikke vann, men da tyr jeg lett til sukkerholdige alternativer. Anonymkode: c5722...3ba 4
Fireflies Skrevet 27. januar 2020 #10 Skrevet 27. januar 2020 5 timer siden, theTitanic skrev: Ingen går ned i vekt av å drikke kunstige søtningsmidler. Da er det andre ting som spiller inn som påvirker vekten din. Hvis det meste av sukkeret en får i seg er fra vanlig brus, så er det ikke unaturlig å går noe ned når man bytter ut med sukkerfri. 1
Cleopatra70 Skrevet 27. januar 2020 #11 Skrevet 27. januar 2020 Greia er at vi MÅ ha sukker, derfor er sukker og sukkererstatninger big business. Men vi trenger sukker i form av hele, naturlige produkter som; frukt og bær, honning, ren, naturlig lønnesirup, gresskar og søtpoteter. Det vi absolutt ikke trenger er raffinert sukker fra GMO-mais eller sukkerroer, eller sukkererstatninger som er fremstilt av alt mulig rart.
Fjaselina Skrevet 27. januar 2020 #12 Skrevet 27. januar 2020 5 timer siden, theTitanic skrev: Ingen går ned i vekt av å drikke kunstige søtningsmidler. Da er det andre ting som spiller inn som påvirker vekten din. For min del er sukkerfri brus ei erstatning for sjokolade i perioder, og det har effekt! 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #13 Skrevet 28. januar 2020 Så lenge man ikke får sukkersug og spiser masse kalorier etter å ha drukket lettbrus så legger man ikke på seg. Lettbrus har ingen kalorier og kan dermed ikke føre til vektoppgang. Anonymkode: 1a6b9...341
Gjest theTitanic Skrevet 28. januar 2020 #14 Skrevet 28. januar 2020 7 timer siden, Fireflies skrev: Hvis det meste av sukkeret en får i seg er fra vanlig brus, så er det ikke unaturlig å går noe ned når man bytter ut med sukkerfri. Hun sa hun ikke drakk vanlig brus så det var ikke snakk om noe bytte.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #15 Skrevet 28. januar 2020 Holder en stabil vekt. Nå er jeg dog gang med å gå ned i vekt. Har lagt om kostholdet og begynt å trene, men drikker like mye lettbrus som tidligere. Har så langt gått ned i vekt som planlagt, Anonymkode: 1f288...616
Fireflies Skrevet 28. januar 2020 #16 Skrevet 28. januar 2020 10 timer siden, theTitanic skrev: Hun sa hun ikke drakk vanlig brus så det var ikke snakk om noe bytte. Skivebom fra meg
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #17 Skrevet 28. januar 2020 Blir ikke påvirket av det, siden jeg uansett bare drikker én flaske brus i måneden i gjennomsnitt. Drikker tynn saft, det smaker søtt og godt og er sunnere enn brus. (Er absolutt ikke noen helsefrik ) Anonymkode: c3965...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå