Gå til innhold

Jeg er blitt voldtatt..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest neeeeiiii.......

I forgårs ble jeg overfalt av en eldre mann på vei fra jobb (jobber kveldsskift) og han voldtok meg. Jeg er en tenåringsjente som har kjæreste og alt det der, og bruker p-piller så gravid har jeg ivertfall ikke blitt, men det gjør så vondt inni meg :cry: Har ikke tørd å fortelle det til noen, vil ikke heller. Jeg skammer meg sånn!!!!!!

Hva gjorde jeg for noe? Var det noe jeg gjorde, sa, klærne mine??????? Gikk bare forbi ham, og like etterpå var han der og rev meg med seg. Jeg har ikke en sjans mot folk som er fysisk sterk, er ganske tynn og svak selv... :cry: :cry: :cry:

Han bare gjorde det, han luktet ekkelt, jeg prøvde å skrike men han bare stoppet meg, puttet noen tøyfiller i munnen min så jeg følte meg nesten kvelt. Og så rev han av meg buksene. :cry: :cry: :cry: Ikke engang beina mine kan jeg stole på lenger, de klarte ikke å sparke ham vekk :cry:

Jeg gråter hele tiden nå, og kjæresten min skjønner ingenting når jeg ringer og gråter i telefonen...

Hva skal jeg gjøre nå :cry: Livet mitt er ødelagt for alltid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KJÆRE VENE!!!!!!!!!!!!!!

Gå for guds skyld til politiet! Ikke la denne mannen få gjøre mot andre det han har gjort mot deg! Og for guds skyld - snakk med kjæresten din, snakk med moren din, eller andre du har ett nært forhold til. Det er kjempeviktig for din egen fremtid. Og du, legg vekk tanken om at DU gjorde noe i det hele tatt, det er mannen som har voldtatt deg som er SYK på alle mulige måter. Du var en "tilfeldig" han valgte ut.

Lykke til på veien.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, SØK HJELP UMIDDELBART!!! ANMELD DRITTSEKKEN!!!

Du har absolutt ingenting å skamme deg over! Dette må du fortelle til noen som står deg nær (og som du stoler på) som kan støtte deg og som kan følge deg til politi og lege!

Du må ikke gå med dette alene! DET kan ødelegge livet ditt langt mer enn selve voldtekten!

Mange klemmer fra Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du må fortelle det til noen NÅ. Jeg har selv blitt voldtatt og ventet 7 år med å si det til noen og det gjorde at det ble vanskeligere å komme videre med livet mitt. Du har ikke noe å skamme deg over. Det er ikke din skyld. Det var desverre du som gikk der og ble utsatt for overgrep. Hadde jeg gått der så kunne det vært meg eller en annen. At du ikke fikk gjort den motstanden du ønsket er ikke unormalt eller uvanelig. Svært mange som blir utsatt for voldtekt blir nesten paralyserte i kropp og sinn. Jeg ber deg instendig om å snakke med noen du føler tillit til. Ingen vil dømme deg. Vær så snill å gjør det. Du er i tankene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk hjelp, med en gang!

Snakk med kjæresten din først, så med moren din, venninna di eller andre.

Kjæresten din blir nok sint, men ikke på deg!

Prøv å orke å anmelde ham, slik kan de kanskje få tak i ham.

Kanskje har han voldtatt andre også, og med din hjelp kan de kanskje ta ham.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU har da ingenting å skamme deg over!!! Anmeld overgriperen, snakk i hvertfall med noen du stoler på. Moren din, kjæresten din, hvem som helst egentlig. La de ta skrittet videre SAMMEN med deg!

Uansett: SØK HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØK HJELP MED EN GANG!!!!!!!!!!!!!!!

Det er IKKE din feil, det må du aldri tro!!!

Men gå ikke og hold det for deg selv, anmeld drittsekken , kanskje det kan forhindre at andre og blir voldtatt av samme mann.

Du har det fryktelig vondt nå, men fortell det til kjæresten din og gå til politiet!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viwi: Du mener vel drømmemannen i DENNE delen av ditt liv?

Skulle ønske folk brukte litt mer fornuft, og presiserte at drømmekvinnen/drømmemannen er den de NÅ har.

De fleste forhold sprekker jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du allerede har snakket med noen om dette. Håper også at du har anmeldt det...

Men du må ikke tro det er din feil. Det var ikke noe du gjorde eller sa, klærne dine hadde heller ikke noe utslag for det som skjedde!

Du var på feil sted til feil tid.

Det er denne personen som voldtok som har et SYKT sinn! Alt er hans feil, ikke din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk hjelp, vær så snill! Det gjør ting litt lettere vil jeg tro. Si det til din mor/far og kjæresten din. Bærer du på dette alene, blir ting bare verre.

Anmeld drittsekken! Det er han som har gjort noe riv ruskende galt og ikke du! Ingen kan heller skylde på klær! Det har ikke noe med påkledning å gjøre. Er det en voldtektsmann ute og går, voldtar han selv om offeret går kledd i en striesekk.

Som mange andre har sagt,- dette var helt tilfeldig og du kunne absolutt ikke noe for det.

Jeg føler så med deg og håper at du klarer å være sterk.

Lykke lykke til :D

Masse klemmer fra Kattepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...