Gå til innhold

Tror folk på KG at alle homofile...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er "femi"?

Jeg er homofil selv og er ikke feminin på noen som helst måte. Du kan ikke vite at jeg er homofil ut i fra utseende. 

Anonymkode: a65a5...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gjør nok det ja, som i resten av befolkningen :) 

• Liker 1
Skrevet

Det er ihvertfall flere her inne med dårlige holdninger til skeive mennesker. Det er helt sikkert. 

Anonymkode: 89c2a...bd9

• Liker 4
Skrevet

Nei vi som er feminister vet om mangfoldet blandt homofile og ønsker å bli kvitt stereotypedømmingene som teitinger har :)

Anonymkode: f7352...c26

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ihvertfall flere her inne med dårlige holdninger til skeive mennesker. Det er helt sikkert. 

De samme som har dårlige holdninger til damer, kjekke menn, innvandrere, trans, religiøse, you name it! Noen bare måå ha noen å hate visstnok 

Anonymkode: f7352...c26

• Liker 4
Skrevet

Nei man kan ikke se det, men man kan se det på fakter, bare se på tv-profilene...

Skrevet (endret)

Nei, men jeg kan skjønne hvorfor det kan virke sånn. Omtrent alle som skriver homofobiske ting på KG kommenterer hvor feminin og flamboyant homofile menn er, som om de faktisk kjenner mange homofile menn. :fnise:

Flertallet av mine kamerater som er homo er ikke femi, og de som er litt femi er ikke så femi som homofobene tror de er. 

Endret av Chiyo
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... er "femi"?

Jeg er homofil selv og er ikke feminin på noen som helst måte. Du kan ikke vite at jeg er homofil ut i fra utseende. 

Nei, men veldig forfengelig mtp kropp og trening. Vi bruker si at de kjekkeste gutta på treningssenteret er gay😆

Anonymkode: fbcd5...1c8

Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Nei man kan ikke se det, men man kan se det på fakter, bare se på tv-profilene...

Nei, man kan ikke alltid se det på fakter. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Chiyo skrev:

Nei, men jeg kan skjønne hvorfor det kan virke sånn. Omtrent alle som skriver homofobiske ting på KG kommenterer hvor feminin og flamboyant homofile menn er, som om de faktisk kjenner mange homofile menn. :fnise:

Flertallet at mine kamerater som er homo er ikke femi, og de som er litt femi er ikke så femi som homofobene tror de er. 

Akkurat. "Grunnen til at du ble voldtatt er fordi homofile underdanige er feminine". Eh...nei. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... er "femi"?

Jo. Vi ser det.

Anonymkode: 059e9...f31

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

tv-profilene er kjendiser. Kjendiser er kjendiser, både homofile og hetrofile. De liker oppmerksomheten de får, ellers hadde de ikke ønsket å være nettopp kjendiser. Disse faktene du snakker om er ikke "normalen" blant homofile. De er som andre. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man kan ikke alltid se det på fakter. 

Litt pussig i grunn, de fleste homofile jeg kjenner innrømmer jo akkurat det, pluss at de er kvinnenes beste venn...

Skrevet

Men hvorfor spiller det egentlig noen rolle? Om man har maskuline trekk, feminine trekk eller flamboyant, så er det jo ingen grunn til at noen skulle føle seg brydd av det. Homofile er vel forskjellige, som alle andre mennesker.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Litt pussig i grunn, de fleste homofile jeg kjenner innrømmer jo akkurat det, pluss at de er kvinnenes beste venn...

ok, så du påstår at jeg har slike fakter, men ikke "innrømmer" det...? 

Eller, jeg er ikke homofil jeg da... jeg som størst grad har heterofile guttevenner, og som ikke har slike "fakter"? Traktorlesber og femigutter er det som gjør en homofil? 

Da kjenner jeg mange som verken er homofil eller lesbisk...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ok, så du påstår at jeg har slike fakter, men ikke "innrømmer" det...? 

Jeg har ikke påstått noen om deg, jeg snakker om mine venner...

Skrevet
1 minutt siden, Jdz skrev:

Men hvorfor spiller det egentlig noen rolle? Om man har maskuline trekk, feminine trekk eller flamboyant, så er det jo ingen grunn til at noen skulle føle seg brydd av det. Homofile er vel forskjellige, som alle andre mennesker.

Helt sant. 

Grunnen til at jeg opprettet tråden er fordi jeg er drittlei av å høre kommentarer som "du ble voldtatt fordi du er feminin" (KG), "hadde aldri trodd du var homofil", "er du sikker på at du er homofil, du virker ikke så homofil" etc etc. Homofili er en legning, ikke en adferdsbeskrivelse. 

Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg har ikke påstått noen om deg, jeg snakker om mine venner...

Ja, men du satte spørsmålstegn ved å skrive at det er "pussig igrunn"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...