Evig student Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Noen som vet hva som er lurest å gjøre med falsk krupp på ferie? Være ute eller inne liksom? Har med ventoline og gir det, men får jo ikke puttet ungen i kulda om det skulle bli ille. Den fuktige luften har vært god for han, helt til vi glemte å stille airconditionen opp en natt, og gullet på 8 mnd ble litt forkjølet. Har hatt barn før med krupp så får ikke panikk selv, og lille er ikke ille nå, men lurer på hva andre hadde gjort i samme situasjon. Hilsen hønemor som plutselig ble litt bekymret😊
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 Har dere minikjøleskap? Evt skru ned aircon når barnet får et anlegg og pakk ungen inn i teppe/dyne? Min tante synes at varm damp i dusjen før kulde etterpå funka bra på sine unger. Ikke prøvd på mine, siden de bare har fått det på vinteren og det funka med vindu. Anonymkode: 403b2...863
Evig student Skrevet 27. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2020 Ja, det har vi men føler kanskje ikke det er så godt, men er jo absolutt verdt et forsøk! Da må jeg prøve det med damp også om det skulle bli aktuelt. For hos oss er det om vinteren at storebror har fått det, så innbiller meg at forandringer i temp og tørr vinterluft har gjort han syk. Så det kan jo stemme at med plutselig mye kaldere natt enn dag kan ha trigget dette nå. Tusen takk for tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå