Gjest Estrella i.i Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Når i juni kommer skattepengene? Noen som vet? Hilsen en blakk Estrella
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Noen her inne hadde vært på skatteetatens nettsider, og det stod visst at pengene skulle komme rundt den 24.juni tror jeg. Det er lenge til, for oss som er blakke NÅ!
Gjest Estrella i.i Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Så lenge til :o Ja, ja, blir mye nudler et par uker framover da
biuq Skrevet 6. juni 2005 #4 Skrevet 6. juni 2005 Ikke for å være en festbrems ellerno', men enkelte vil ikke få skattepengene sine utbetalt får ute i oktober. Dette tror jeg ikke den enkelte får vite før pengene i Juni eventuelt ikke kommer inn. Får bare krysse fingrene å håpe!
Kristin S Skrevet 6. juni 2005 #5 Skrevet 6. juni 2005 De som får i oktober er vel de som er selvstendig næringsdrivende eller er gift (eller samboer??) med en som er det.
biuq Skrevet 6. juni 2005 #6 Skrevet 6. juni 2005 Det er slik det er satt opp for egentlig å fungere, ja. Men jeg har aldri vært gift eller samboende med en selvstendig næringsdrivende, og jeg fikk utbetalt mine skattepenger; oktober for to år siden. Slikt jeg har skjønt det, setter de bort de selvangivelsene de ikke rekker til Juni, og sender ut pengene sammen med andre kullet.
Dagensdiva Skrevet 6. juni 2005 #7 Skrevet 6. juni 2005 Dæven! De hadde jeg helt glemt! Blir 12 000 kr rikere! ..(shoppppiinnng!)
kristianna Skrevet 6. juni 2005 #8 Skrevet 6. juni 2005 Tror det har litt å gjøre med om du foretar endringer i selvangivelsen også...har aldri hatt endringer og har alltid fått dem i juni....
Gjest Moonshadow Skrevet 6. juni 2005 #9 Skrevet 6. juni 2005 Tror det har litt å gjøre med om du foretar endringer i selvangivelsen også...har aldri hatt endringer og har alltid fått dem i juni.... Det har det. Fikk beskjed om det når jeg ringte å spurte. Jeg søkte om skattebegrensning og fikk beskjed om at jeg da ikke ville få pengene før oktober.
Gjest Stjerna Skrevet 6. juni 2005 #10 Skrevet 6. juni 2005 Hentet fra skatteetaten.no: Skattytere som får skatteoppgjøret til høsten: Næringsdrivende Selskap Lønnstaker og pensjonist som er gift med næringsdrivende får skatteoppgjøret til høsten samtidig med ektefellen. Lønnstakere og pensjonister som likningskontoret trenger mer tid til. Dette gjelder skattytere som f.eks. kan ha: Skattytere som har formue/inntekt i flere kommuner - mottatt etterbetalt pensjon - næringsvirksomhet/andel i deltakerlignet selskap - søkt om utsettelse med innlevering av selvangivelsen - opplysninger i merknader/vedlegg til selvangivelsen - differanse mellom opplysninger i selvangivelsen og innberettet beløp fra arbeidsgivere, banker mv.
Dagoberta Skrevet 6. juni 2005 #11 Skrevet 6. juni 2005 Noen her inne hadde vært på skatteetatens nettsider, og det stod visst at pengene skulle komme rundt den 24.juni tror jeg. Det er lenge til, for oss som er blakke NÅ! Skatteoppgjøret skal være ferdig den 24., og så begynner de å sende ut pengene, så det kan sikkert godt gå ut i uken etter før vi får dem. *venter ivrig*
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2005 #12 Skrevet 7. juni 2005 Jeg endre ikke jeg, for da får jeg pengene så sent... :oops:
Gjest gjesten Skrevet 7. juni 2005 #13 Skrevet 7. juni 2005 OBS, ny info ang skattepengene; http://www.likningskontoret.no/
~sikka~ Skrevet 7. juni 2005 #14 Skrevet 7. juni 2005 OBS, ny info ang skattepengene; http://www.likningskontoret.no/
Gjest luren Skrevet 7. juni 2005 #15 Skrevet 7. juni 2005 Når i juni kommer skattepengene? Noen som vet? Hilsen en blakk Estrella Det har vært utallige innlegg om denne våren!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå