AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Del Skrevet 27. januar 2020 For eksempel disse: https://www.lindasdekor.no/products/dark-slate-gulvfliser? Hvor godt kan de sitte? Og ser de ikke kan brukes i dusjsonen, men de skal kunne fungere på våtrom, står det. For godt til å være sant? 🤔 Har tenkt å freshe opp halvmeteren mellom benkeplata og kjøkkenskapene, og har nå noen fliser der som jeg ikke liker. Kunne selvklebende fliser rett oppå vært et alternativ, eller er det bedre med kjøkkenplate fra Fibo? Bilde fra Lindas dekor. Anonymkode: f0151...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Del Skrevet 27. januar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: For eksempel disse: https://www.lindasdekor.no/products/dark-slate-gulvfliser? Hvor godt kan de sitte? Og ser de ikke kan brukes i dusjsonen, men de skal kunne fungere på våtrom, står det. For godt til å være sant? 🤔 Har tenkt å freshe opp halvmeteren mellom benkeplata og kjøkkenskapene, og har nå noen fliser der som jeg ikke liker. Kunne selvklebende fliser rett oppå vært et alternativ, eller er det bedre med kjøkkenplate fra Fibo? Bilde fra Lindas dekor. Anonymkode: f0151...6f5 Vil si at det er en fin midlertidig løsning, f.eks hvis du leier, men hvis du ikke har noen umiddelbare planer om å pusse opp kjøkkenet i nær fremtid, de nærmeste årene, ville jeg gådd for kjøkkenplater. Det er også enkelt, kanskje noe dyrere, men mye mer holdbart! Flisene er for øvrig ikke ment for gulv med varme, selv om de kan brukes på våtrom. Jeg blir derfor skeptisk til bruk på kjøkken... Anonymkode: feb14...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 27. januar 2020 #3 Del Skrevet 27. januar 2020 Det jeg ofte har sett der slike selvklebende løsninger er brukt, er at de løsner litt i hjørnene etterhvert. Ville betraktet dette som en midlertidig løsning, uten å ha de største forventningene til levetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 27. januar 2020 #4 Del Skrevet 27. januar 2020 Disse er egentlig for tunge til å henge, så fest dem ekstra med lim. Fant mange kule bilder på IG med sånne fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5 Del Skrevet 27. januar 2020 Da tror jeg heller at jeg går for kjøkkenplater Er det noen med rimelige anbefalinger? Og kan jeg feste dem rett på flis? Eventuelt, hvordan fjerner jeg flisene selv og hva pleier å være bak dem? Anonymkode: f0151...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #6 Del Skrevet 27. januar 2020 PS. Gipsvegger i hele blokka. Anonymkode: f0151...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #7 Del Skrevet 15. september 2024 Flere som vil dele erfaringer? ☺️ Anonymkode: d9706...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #8 Del Skrevet 16. september 2024 Ei venninne hadde slike i leiligheten hun flyttet inn i. Det fungerte helt fint til den ene flisen falt ned. Da var det lissom litt "fucked", og alt måtte byttes. Det kan jo du evt løse med å ha noen med samme innfarging i reserve. Vil jo tro at eks Lindas dekor har jo garantiordning hvis limet er dårlig. Skal jo sies vi ikke vet hvor flisene til venninna mi ble kjøpt, hvor lenge de hadde hengt oppe før salg, eller hvor mye arbeid den som satte det opp la i å få det til sitte godt. De kan jo ha "pyntet på purka" litt før salg uten å bry seg om skikkelig renhold osv., for alt vi veit. Anonymkode: bab9a...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #9 Del Skrevet 16. september 2024 Vi brukte sånne på et lite rom i den forrige leiligheten vår. De var enkle å legge, men etter et par måneder begynte limet i hjørnene å "løsne". Så hjørnene begynte å stikke opp. Veldig kjedelig i forhold til støvsuging, da støvsugeren buttet inn i hjørnene og gjorde det verre. Så resultatet varte ikke lenge for vår del. Anonymkode: 64baf...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå