AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Jeg har en bokreol i stua som er så sørgelig tom på toppen. Reolen er ca 1,90 meter høy, så det er vel 40 cm igjen til taket. Dermed utgår høy pynt som lysestaker (blir jo brannfarlig også) eller urne/stor vase med greiner. Det eneste jeg har plassert der er en eføy som henger ned langs den ene siden av reolen. Men for balansens skyld har jeg behov for en ting eller to til der oppe, og vet ikke helt hva. Akkurat nå er jeg litt ide-løs. Stilen hos oss er litt retro og litt "boho-chic" på en gang. Ikke kaotisk, men ikke stramt og ryddig heller, og på ingen som helst måte minimalistisk. Derfor trenger jeg en liten idedugnad, og her inne er det mange som er både stilsikre og flinke: hva kan jeg pynte hylla med? Anonymkode: 0513e...be4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 *Dytt* Jeg skjønner at oppgaven kanskje er litt diffus, men alle slags tips kan gi inspirasjon 😀 Anonymkode: 0513e...be4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 Terakottakrukker i ulike størrelser med fine planter med litt tykke blader og glassvaser i ulike str Anonymkode: 75f30...5ea 2
Hjulvisp Skrevet 27. januar 2020 #5 Skrevet 27. januar 2020 Litt vanskelig å se for seg, meeen. Kanskje litt bilder i rammer med litt ulik størrelse, slik at noen ligger på langs med tretti cm til taket, noen står med et par cm margin, og noen står med 15 cm margin. Still rammene med litt overlapping her og der, litt på skrå så det blir litt casual og ikke så stramt 😊 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #6 Skrevet 27. januar 2020 Tror jeg ville lagd en liten kaktus/plante-skog i terakottapotter slik 5ea foreslår: 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Terakottakrukker i ulike størrelser med fine planter med litt tykke blader og glassvaser i ulike str Anonymkode: 75f30...5ea Anonymkode: 58f9b...700 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #7 Skrevet 27. januar 2020 Tror jeg ville gått for noen hengende planter, tomme vaser el. som gjerne ellers står i et skap. Bilder på toppen av en 190 cm hylle er jo mest teit! Anonymkode: 09a4b...fce 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #8 Skrevet 27. januar 2020 Takk for tipsene. Det er kjekt å få noen tips, for det minner meg på hva jeg har. Akkurat nå endte jeg med å lage en liten samling med vaser i forskjellige høyder, som sto i skapet. Kanskje lager jeg en annen utstilling en annen gang. Anonymkode: 0513e...be4 1
Castor Troy Skrevet 27. januar 2020 #9 Skrevet 27. januar 2020 Jeg liker små kaktusplanter man kjøper i 3 pak på IKEA, også de små bonsai treene er dekorative. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå