Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken "butikk"shampo er best? Når du ikke har mulighet å kjøpe frisørshampo😏

Anonymkode: 129af...339

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunette89
Skrevet

Hvilket prisnivå ser du etter ? 

Skrevet

Bruker vanligvis å kjøpe frisørshampo, men jeg ble plutselig fri for alt på en gang og tror noe må nedprioriteres. Så lurer på om det fins "bra" shampo på vanligmatbutikk🙄

Skrevet

Sunsilk

Anonymkode: 71d3b...948

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sunsilk

Anonymkode: 71d3b...948

Ja om man ønsker silikonbelegg i håret i evig tid , please do . 

Anonymkode: 75073...993

• Liker 3
Gjest Brunette89
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruker vanligvis å kjøpe frisørshampo, men jeg ble plutselig fri for alt på en gang og tror noe må nedprioriteres. Så lurer på om det fins "bra" shampo på vanligmatbutikk🙄

Da vil jeg heller anbefale deg matrix , billigste du får i frisørsalong , superbra produkter . 110kr ca PR flaske . 

Skrevet

First Price sin har fått mye skryt. 

• Liker 1
Gjest Brunette89
Skrevet
10 timer siden, Apocalypte skrev:

First Price sin har fått mye skryt. 

For å rense kanskje ja , siden det er ren sulfat/såpe ! Ofte har håret ett behov , som fuktighet eller proteiner f eks ( dette gjelder alle som farger håret , bruker varme på det , eller generelt har litt lengde på håret . ) da vil sjampoen som denne absolutt gjøre vondt værre . Alt handler om grunnlaget og behovet ditt !! 

Skrevet

Da jeg hadde ufarget, naturlig hår pleide jeg å bruke dette. Tror den kostet rundt 39,- på matbutikken den gang. Syntes den fungerte fint og jeg hadde sunt og langt hår. Ettersom jeg bleket håret var jeg nødt til å bytte til en sjampo som inneholdt proteiner/fuktighet, fordi denne fikk mitt behandlede hår til å føle seg helt forferdelig. Men den fungerte absolutt på naturlig hår. 

loreal-paris-elvital-anti-breakage-repairing-shampooconditioner-1185-903-0450_1.jpg

Gjest Jegserdeg
Skrevet

Anbefaler define serien ikke testet på dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...