AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 For noen uker siden matchet jeg med en på tinder. Han hadde en profiltekst som var veldig seksuelt ledet. Vi meldte litt og avtalte og møtes. Det var underforstått at vi skulle møtes for å ha sex. Jeg pleier ikke å ha ons, men jeg var ganske desperat. Vi møttes, hadde sex, ganske dårlig sex, jeg har ikke lyst til å møte han igjen. I ettertid har han sendt noen meldinger om sex som jeg ikke har svart på. Nå har han funnet meg på Facebook og har skrevet en lang melding til meg. Han er sur fordi jeg ikke har svart. Sa at jeg ikke virket som en jente som bare var ute etter ons. At han ikke likte at jeg ikke var religiøs. At han hadde sett et bilde av meg på Facebook med en gutt og at det virker som om jeg savner han. Skal jeg svare at det bare var sex jeg ville ha? Anonymkode: 97867...44b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 Du kan enten svare at du ikke er interessert eller så kan du blokkere han. Anonymkode: 011c0...3ca 9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 Bare ignorer, du skylder han ingenting og hvertfall ikke når han skriver nedlatende ting til deg! Du har vist tydelig at du ikke vil ha kobtakt, men han respekterer det ikke, så blokk! Anonymkode: 0cf28...1e1 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #4 Skrevet 27. januar 2020 Feigt av deg å ikke svare ham og bare si at du ikke har lyst til å møte ham mer. Teit av ham å bli så opphengt og begynne å skrive lange meldinger på facebook. Anonymkode: 52f3c...058 10
Hjertefisk Skrevet 27. januar 2020 #5 Skrevet 27. januar 2020 Gi han stakkars fyrn litt closure. Det er tydelig at han følte seg brukt. Hvordan ville du følt deg hvis du var intim med noen for så å bare bli glatt ignorert? Mennesker har følelser. Nå er han skuffet, usikker, sikkert fått en liten selvtillits-knekk pga klein sex og nå reagerer han med å bli sint og barnslig. Det tar deg maks 10 min å skrive han en melding. Og ja, si det som det er. Det er ikke galt å si at man kun var interessert i sex. Si at du ikke følte at dere hadde den rette kjemien til å utvikle relasjonen til noe "mer" og ønsk han lykke til videre. 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #6 Skrevet 27. januar 2020 Ville du likt om en mann gjorde slikt mot deg ? Anonymkode: c9d91...cd0 3
Sylveon Skrevet 27. januar 2020 #7 Skrevet 27. januar 2020 Han har sendt deg melding på Facebook at han ønsket sex igjen, og han er furt over at du ikke ønsker å ha sex med han igjen? Det er jo en veldig merkelig respons for dem som bare er ute etter sex. Da hopper man litt rundt, noen passer man med, noen passer man ikke med. Det er litt øvelse og prøvelse i det hele. Jeg må si at jeg syns reaksjonen hans er litt merkelig. Ok, så fikk han ikke den responsen han ønsket, men hva så? Hvorfor ikke gå videre og finne seg en ny? Hmmm... Jeg ville ikke respondert til han på Facebook, men du har tydeligvis kontakt med han på andre medier? Kan du ikke skrive til han der og si at du ikke ønsket mer enn sex den ene gangen? Du skylder han ingenting, uansett. Dere har ingen forpliktelse til hverandre, verken du eller han. 1
Bamseklemmer Skrevet 27. januar 2020 #8 Skrevet 27. januar 2020 Du har ikke lyst, men det har han, også stalker han deg, også liker han ikke at du ikke er religiøs, også hadde dere dårlig sex, også er han sur for at du ikke svarer? Det er iallefall 6 grunner om ikke mer til å avsluttte. Gi han iallefall en saklig beskjed at du ikke vil mere og at han må aksepere deg for dine valg. Og vær mere bestemt på hva du er ute etter i forkant...
miss summers Skrevet 27. januar 2020 #9 Skrevet 27. januar 2020 Oppfør deg som et menneske og vær ærlig med han. Og aldri noensinne sutre om en mann oppfører seg slik mot deg!
Bamseklemmer Skrevet 27. januar 2020 #10 Skrevet 27. januar 2020 Er det ikke litt creepy når de stalker deg på fb? Nå kan han jo sladre til sine venner og fortelle at du er lett på tråden og er ute etter ons. Jeg har ei venninne som har opplevd det🙄
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #11 Skrevet 27. januar 2020 Patetisk type. Han fikk vel en nedtur da han skjønte du ikke ville møte han igjen. Sårt for menn å være dårlig i senga. Send en kort meld hvor du skriver at du ikke forstår hvorfor han kontakter deg, da dette var en ons, og ikke dating. Og du er ikke intressert i ett nytt ons. Anonymkode: ff88e...11c 1
Gjest Chroma Skrevet 27. januar 2020 #12 Skrevet 27. januar 2020 Bare svar at du ikke ønsker mer kontakt. Hvis han fortsetter å mase kan du blokkere han?
Million Skrevet 27. januar 2020 #13 Skrevet 27. januar 2020 (endret) Kan du ikke bare gi han beskjed, da, at du ikke vil treffes mer? Det er det eneste reale å gjøre, å gi klar beskjed. Denne ghostingen og ignoreringen som det skrives så mye om her på KG, er noe forbanna dritt. Folk får ta seg sammen og si i fra. Det koster deg ikke noe, og det gjør deg til et mer anstendig menneske. SI I FRA HVA DU VIL! En melding vil det ta deg kanskje ett til to minutter å skrive. Endret 27. januar 2020 av Million 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. januar 2020 #14 Skrevet 27. januar 2020 Du skriver bare at du var ute etter sex og ønsker ikke noe mer kontakt. Da skjønner han det sikkert. Å bare ignorere uten å forklare er umodent.
Hjertefisk Skrevet 27. januar 2020 #15 Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Sylveon skrev: Du skylder han ingenting, uansett. Dere har ingen forpliktelse til hverandre, verken du eller han. Greit at hun ikke skylder han noenting, men hva skjedde med "vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg" eller bare vanlig høflighet som å svare folk - spesielt folk man har vært intime med? (dette er ikke rettet til deg, men sånn generellt. Syns det er skammelig hvor lett det har blitt å bare ghoste hverandre) 2
Bamseklemmer Skrevet 27. januar 2020 #16 Skrevet 27. januar 2020 22 minutter siden, Hjertefisk skrev: (dette er ikke rettet til deg, men sånn generellt. Syns det er skammelig hvor lett det har blitt å bare ghoste hverandre) Enig! Mennesker er blitt som materialer uten følelser, "sleng og kast", "jeg skaffer heller noe nytt", "jeg har plenty med sjarm og muligheter" Etter gjentatte misslykkede datinger er man fremdeles en idiot uten følelser. Datingen har drept en god del følelser for medmenneske desverre🙄 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #17 Skrevet 27. januar 2020 2 minutter siden, Bamseklemmer said: Enig! Mennesker er blitt som materialer uten følelser, "sleng og kast", "jeg skaffer heller noe nytt", "jeg har plenty med sjarm og muligheter" Etter gjentatte misslykkede datinger er man fremdeles en idiot uten følelser. Datingen har drept en god del følelser for medmenneske desverre🙄 Dette var jo ingen date. Men en ons. Anonymkode: ff88e...11c 1
Bamseklemmer Skrevet 27. januar 2020 #18 Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette var jo ingen date. Men en ons. Spiller ingen rolle, man skal oppføre seg bra uansett, selv til ei hore for å sette det på spissen... 1
Hulderen Skrevet 27. januar 2020 #19 Skrevet 27. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen uker siden matchet jeg med en på tinder. Han hadde en profiltekst som var veldig seksuelt ledet. Vi meldte litt og avtalte og møtes. Det var underforstått at vi skulle møtes for å ha sex. Jeg pleier ikke å ha ons, men jeg var ganske desperat. Vi møttes, hadde sex, ganske dårlig sex, jeg har ikke lyst til å møte han igjen. I ettertid har han sendt noen meldinger om sex som jeg ikke har svart på. Nå har han funnet meg på Facebook og har skrevet en lang melding til meg. Han er sur fordi jeg ikke har svart. Sa at jeg ikke virket som en jente som bare var ute etter ons. At han ikke likte at jeg ikke var religiøs. At han hadde sett et bilde av meg på Facebook med en gutt og at det virker som om jeg savner han. Skal jeg svare at det bare var sex jeg ville ha? Anonymkode: 97867...44b Han likte ikke ar du ikke var religiøs? Tinder er vel ikke førstevalget for å finne religiøse jenter. Eller var det «seriøs» han mente?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #20 Skrevet 27. januar 2020 4 hours ago, Hulderen said: Han likte ikke ar du ikke var religiøs? Tinder er vel ikke førstevalget for å finne religiøse jenter. Eller var det «seriøs» han mente? Han likte ikke at jeg ikke var religiøs. Han er selv muslim. Jeg sendte nå en fin avvisning-melding, som tydeligvis var altfor hyggelig for han tok den ikke som en avvisning i det hele tatt, og sier nå at han ønsker å date meg. Anonymkode: 97867...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå