AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Som overskriften nogenlunde beskriver. Lurer på om det er noen der ute som aldri har greid å oppnå orgasme alene eller sammen med partner, men som plutselig får dette til etter ett eller flere svangerskap? Selv sliter jeg med å få orgasme både alene og sammen med partner, men får det til ved hjelp av klitorisvibrator. Håper på en bedring med tiden da det tidvis føles som at vi er på vei i riktig retning, men det gir seg like fort. Er muligens naiv og blåøyd som håper på bedring med tiden, men er det noen her med slike erfaringer? Anonymkode: eaa27...38a
Hunmedham Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 (endret) Why not? Men husk at veldig mange kvinner trenger vibrator for å komme. Jeg klarer å komme ved hjelp av fingrene, men det tar tid og er slitsomt. Vibrator er bedre. Jeg kommer ikke ellers, ikke ved at noen andre gjør det. Sex er supergodt, men orgasme må jeg fikse selv. Sånn fungerer kroppen min! Endret 27. januar 2020 av Hunmedham 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå