Gjest miri Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Hvor skal jeg kjøpe lekehytte til ungene mine? En som ikke er så knøtt liten! Tips mottas med takk!!
Gjest husbygg Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Byggmakker og Maxbo og de der selger jo sånt. Men det er dyrt! Du kjenner ikke en snekker som kan lage en til deg da?
Gjest Claes Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Vet Maxbo akkurat hadde kampanje på en liten lekehytte til 1900. Jeg leter selv etter en slik, kampanjen er over Vil ikke ha disse lekestuene, da mine små nevøer skal få hamre og herpe litt på den tenkte jeg. Dersom andre finner, siifra!
Kayli Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Byggmakker og Maxbo og de der selger jo sånt. Men det er dyrt! Du kjenner ikke en snekker som kan lage en til deg da? Det blir fort dyrt hvis en snekker skal lage en også, da... Vi kjøpte lekehytte / dokkehus for noen år siden. Var en snekker i nabolaget som laga for salg. Han tok 10 000 for den, men den er av svært god kvalitet, og virker mer solid og forseggjort enn de jeg har sett hos Byggmakker og Maxbo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå