Heihallopådo Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Jeg har lest litt rundt, men finner ikke samme svar på ulike nettsider, så spør her! Er det noen som vet målene på expedit hyllene (altså innsiden). Noen steder sier 33x33 andre 34x34 osv. Er det samme størrelse som kallax? For jeg tenker å kjøpe noen expeditskuffer til min kallaxhylle, men vil ikke kjøpe det om de ikke passer. Takk for hjelpen!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 Jeg har både div Expedit og Kallax. Jeg målte nå og får akkurat samme mål, 33x33,5. på alle hyllene(uten at jeg helt vet hva som er hva(kun den ene jeg vet er Expedit)). Nå husker ikke jeg helt når de skiftet navn til Kallax. Men ganske sikker på at vi må ha brukt Kallax skuffeinnsats i en Expedit hylle. Så rimelig sikker på at de kan brukes om hverandre. Anonymkode: 9cf46...dff
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 Jeg har begge hyllene, mener det kun er de utvendige målene som er forskjellige, bruker de samme kurvene i begge hyllene. Anonymkode: 597af...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå