Gå til innhold

Er jeg egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dama har mensen er det innafor og spør etter en handjob, eller er jeg litt for egoistisk? 

Anonymkode: 6e202...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er egoistisk, nei. 

Anonymkode: 5709b...963

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg pleide å gi både handjob og blowjobs fordi jeg orket ikke tanken på sex, blod og smerter med typen når jeg hadde mensen. 

Anonymkode: 61881...69a

• Liker 1
Skrevet

Det er innafor

Anonymkode: 1c141...de9

Skrevet

Nei... Ikke hver dag kanskje, men det er lov 😊

Skrevet

Det er innenfor, så lenge du tåler å få et nei. 

• Liker 4
Skrevet

Har spurt flere av de jeg har vært sammen med. Alle har gitt sterkt uttrykk for at dette var upassende da de ikke fikk noen ting i retur. 

Skrevet

Hadde oppfattet det som egoistisk og litt stakkarslig igrunnen. «Hei kan du runke meg siden du har mensen» 🙄

Ta deg en god gammeldags runk alene, eller gjør noe hyggelig for dama de som har mensen. 

Anonymkode: 7def3...384

• Liker 7
Skrevet

Nei, de fleste gjør det, men det er ikke noe man skal forlange😋

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde oppfattet det som egoistisk og litt stakkarslig igrunnen. «Hei kan du runke meg siden du har mensen» 🙄

Ta deg en god gammeldags runk alene, eller gjør noe hyggelig for dama de som har mensen. 

Anonymkode: 7def3...384

Enig

Anonymkode: f1d07...c3a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Blir det ikke nesten slik hvis dama spør deg om å slikke henne, men du får ikke bruke kuken på meg!

Nei hvis noen lurer på om man er egoist, kjenner man ikke sin egen dame🙄

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er egoistisk. Jeg skulle ønske at min samboer nøyde seg med sånt når jeg har mensen. 

Anonymkode: 59dce...437

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes ikke du er egoistisk. Jeg skulle ønske at min samboer nøyde seg med sånt når jeg har mensen. 

Anonymkode: 59dce...437

Hva prøver du å si her? Presser samboeren din deg til å ligge med han eller suge han mot din vilje? Det er jo overgrep. 

Selvom han er ti ganger mer egoistisk så betyr det ikke at en som presser til runking ikke er egoistisk.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Har spurt flere av de jeg har vært sammen med. Alle har gitt sterkt uttrykk for at dette var upassende da de ikke fikk noen ting i retur. 

Jeg ler altså, lurer seriøst på hvor du har funnet de prippne damene du skriver om i forumet her?. Tror du må se etter helt andre damer enn det du har hatt til nå. Ikke normalt å være sånn som damene du beskriver. 

Anonymkode: 78b18...075

Skrevet

Jeg ville heller hatt sex, så det hadde jeg ikke likt.

Anonymkode: adf8d...707

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ler altså, lurer seriøst på hvor du har funnet de prippne damene du skriver om i forumet her?. Tror du må se etter helt andre damer enn det du har hatt til nå. Ikke normalt å være sånn som damene du beskriver. 

Anonymkode: 78b18...075

Du ler av at damer setter grenser? Ok "Rapist-Roger". 

Kanskje damene du har vært med føler seg presset til å gjøre det mot sin vilje fordi du viser nedverdigende holdninger og kaller de negative ting som "prippen" når de ikke vil.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...