AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Hei! jeg tok 2 helixer i øret for ca 11uker siden. jeg fikk beskjed om å la det gro i 8uker så kunne jeg bytte. det hele har gått problemfritt, men den øverste hadde fått en liten kul. Jeg antok at det ville forsvinne hvis jeg bare renset som vanlig og lot det gå seg til om jeg ikke peller. Men nå har det øverste hullet blitt kjempe sårt og den kulen har vokst skikkelig! Det kommer bittelitt blod ut av den. Den ble ekstra stor på typ 2 dager.. Det er nå 1uke siden den ble stor og den minker ikke. hva gjør jeg med dette? Det andre hullet er det ikke noe problemer med. Jeg fikk beskjed om å bruke tetreolje av hun som tok hullene på meg. Men jeg har brukt det i 1 uke uten virkning. Hun ba meg bruke det i Max 1 uke. Så jeg må vente med ny «kur». Noen tips? Anonymkode: 180c7...440
Anonymus6 Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Dette kan være arrvev som må opereres bort, noen tåler rett og slett ikke hull i ørene🤷🏽♀️
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, Anonymus6 skrev: Dette kan være arrvev som må opereres bort, noen tåler rett og slett ikke hull i ørene🤷🏽♀️ Blæh det hadde vært typisk. jeg har sensitiv hud og reagerer på mye rart, Da jeg hadde hull i navlen så grodde piercingen innover i huden også. så mye mulig det er en reaksjon med masse arrvev jeg får nå 🙈 -ts Anonymkode: 180c7...440
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Jeg tok hull i ørene på 90tallet.. husker godt slike kuler, selv om jeg var flink til å rense. Problemet var nok at den gangen renset vi med pyrisept salve. Husker også at jeg reagerte på juggel og plast. Gå for gull nå i starten👍 Anonymkode: 7b6c8...2d6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok hull i ørene på 90tallet.. husker godt slike kuler, selv om jeg var flink til å rense. Problemet var nok at den gangen renset vi med pyrisept salve. Husker også at jeg reagerte på juggel og plast. Gå for gull nå i starten👍 Anonymkode: 7b6c8...2d6 Takk for tips 😄 jeg har kjøpt inn noen hyperallergenic øredobber, så jeg kan muligens prøve de i stedet 🙈 Anonymkode: 180c7...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå