Gå til innhold

Utro under graviditet, vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par vi kjenner har gått fra hverandre. De har to barn, og jeg har nå hørt at grunnen var at mannen hadde et forhold med en annen før, under og etter graviditeten med barn nummer 2. Kona fikk vite det via en bekjent som hadde sett bare noen uker etter fødsel, og lærte dermed hele sannheten!

Jeg er rett og slett sjokkert, og verre blir det når jeg googler og finner artikler og skriverier om at dette er nesten mer eller mindre vanlig?

Jeg hadde aldri hørt om noe slikt før, og synes det er så stygt gjort av far og ektemann her at jeg ser bare et egoistisk monster hvor jeg før så en person. En ting er utroskap, men med barn også lager man flere med en uvitende partner samtidig?

Er dette virkelig vanlig? Ikke utroskap, men at menn er utro når partneren går gravid hjemme? Eller er utro og planlegger og gjennomfører familieforøkelse?!

Har noen andre hørt om noe lignende? For noe slikt har jeg aldri hørt om før og jeg ble sjokkert over å lese at dette er «vanlig»

Anonymkode: 18e8e...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroskap er vanlig i alle livsfaser dessverre. Når jeg var ung og dum var jeg elskerinnen til en mann som var mye eldre. Han ringte meg på vei hjem fra fødeavdelingen etter å fått sin førstefødte og ville møtes samme kveld. Så lite sjokkerer meg lenger. 

Anonymkode: 0d8fb...686

• Liker 6
Skrevet

Da jeg var yngre hadde jeg bare guttevenner, var meg og en haug med gutter som hang sammen. Så mye som nesten fikk meg til å miste troen på menn. Mange var utro og damene deres var som oftest noen uvitende fjols. 

Anonymkode: d83ae...dfc

• Liker 3
Skrevet

Mye utroskap jeg kjenner til. For meg høres det ikke uvanlig ut. 

Anonymkode: bbbfb...ccc

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var yngre hadde jeg bare guttevenner, var meg og en haug med gutter som hang sammen. Så mye som nesten fikk meg til å miste troen på menn. Mange var utro og damene deres var som oftest noen uvitende fjols. 

Skal ikke være kjip altså, bare litt... Men jeg synes IKKE det er damene som er fjols. Heller de utro mennene 😉

Anonymkode: 2f27b...44e

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal ikke være kjip altså, bare litt... Men jeg synes IKKE det er damene som er fjols. Heller de utro mennene 😉

Anonymkode: 2f27b...44e

Selvfølgelig, helt enig. Men synes det er så utrolig naivt å ha 100% tiltro til sin mann og påstå at han aldri ville vært utro. Da er man gjerne et uvitende fjols 😉

• Liker 2
Skrevet

Det skjedde med meg, da jeg var gravid. Fikk vite da babyen var kommet. Følte meg virkelig som et fjols, gjør egentlig det i dag også! For innerst inne, så visste jeg at han ikke var til å stole på. Jeg bare ville tro på noe annet.

Anonymkode: 23a9b...03d

• Liker 1
Skrevet

Venninna mi opplevde det også. Vet ikke om det er vanlig, men det skjer jo ufattelig nok.

Anonymkode: 0e89d...696

Skrevet

En god venninne av meg opplevde dette for noen år siden. Hun måtte ligge på sykehuset noen dager pga komplikasjoner under fødsel og drittsekken var hos en annen dame. De hadde også sex i huset der venninnen min bodde. 

Skrevet

Helt vanlig 

Anonymkode: 0f7c1...48c

Skrevet

Ikke vanlig.

Anonymkode: 50aa3...e18

• Liker 3
Skrevet

Da fortjener de faen meg ikke å bli kjent med sitt nyfødte barn😑

Anonymkode: cede7...3c9

Skrevet

Ja, jeg har akkurat rota meg ut fra en slik situasjon. Det begynte som en uskyldig flørt og endte med følelser og utroskap. Fort gjort altså.

Anonymkode: ac8d3...f19

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har akkurat rota meg ut fra en slik situasjon. Det begynte som en uskyldig flørt og endte med følelser og utroskap. Fort gjort altså.

Anonymkode: ac8d3...f19

Fuck as. Fort gjort my ass!! Det er faen meg ikke fort gjort å stappe pikken din inni en annen kjerring enn den som driver og bærer og føder ditt jævla barn! Hadde du enda tatt litt ansvar og hatt litt skyldfølelse og sagt noe sånt som «skjønner ikke hvordan jeg kunne være så jævla dum» så hadde jeg ikke kommentert dette, men fy faen så provoserende at du bare skriver «fort gjort altså». Pakk! 

Anonymkode: 33c6c...a75

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vanlig.

Anonymkode: 50aa3...e18

Er nok mer vanlig enn du tror. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da fortjener de faen meg ikke å bli kjent med sitt nyfødte barn😑

Anonymkode: cede7...3c9

Det vil jo bare gå utover barnet. 

• Liker 2
Skrevet

Tror det er veldig vanlig. Tidligere, før prevensjon ble så trygt, var det mange kvinner som benyttet sjansen til å ha seg uten at det skulle vise seg. Husker det var en kjent dronning, som var beryktet for sin apetitt på menn under sine graviditeter. I tillegg til at graviditet er et kjent prevensjonsmiddel så er det også noen kvinner, på grunn av hormonubalanse, som blir ekstra kåte.

Anonymkode: 22000...4e0

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Tror det er veldig vanlig. Tidligere, før prevensjon ble så trygt, var det mange kvinner som benyttet sjansen til å ha seg uten at det skulle vise seg. Husker det var en kjent dronning, som var beryktet for sin apetitt på menn under sine graviditeter. I tillegg til at graviditet er et kjent prevensjonsmiddel så er det også noen kvinner, på grunn av hormonubalanse, som blir ekstra kåte.

Dette er nok en tråd hvor man bare skal skrive om utro menn og ikke utro damer. Men eller er det jo et interessant perspektiv.

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig egentlig. Men ikke lenge siden jeg chattet mye med en fyr, og fikk veldig lyst til å møte han (kun for sex da)... Så kom det frem at han hadde samboer. Men de hadde liksom aldri sex. Synes ikke det var greit, men dro litt på det, da jeg hadde hatt så lyst frem til da. Og så kom det frem at de hadde hatt lite sex fordi hun var gravid. Høygravid faktisk, og "stakkars" mannen hadde ikke fått sex på flere måneder. Det var til og med fare for sextørke noen måneder etter fødsel også! Huff. Sa at han skulle fokusere på samboer og den kommende familien, men han rakk å sende meg en melding med ønske om å møtes noen dager etter ungen var født før jeg slettet/blokkerte. Synes synd på dama, men vet ikke hvem det er så... 

Anonymkode: 874d4...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...