AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Jeg føler at de fleste forhold ryker etter man har fått barn. Så jeg lurer på, synes dere menn at dama blir mindre attraktiv etter å ha fått barn? At all spenningen kanskje er forsvunnet (man har sett alt som kan ses, under fødsel f eks, og blitt så trygge på hverandre). At sexen kanskje ikke er den samme. At barna stjeler for mye tid og oppmerksomhet som dere kanskje ville hatt selv. Er jeg inne på noe?? Anonymkode: 37bb0...98d
Hr. Aktiv Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Ja de blir det fordi de endrer sinn og oppførsel. Bryter seg selv ned. Kommer du med rosende ord er du bare en ussel løgner som fortjener å brenne i helvete. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Det er vel mest damer som forlater mannen i den fasen, ikke motsatt. Mannen min var ikke så attraktiv, han tok ingen del av jobben med barnet og holdt på med egne ting på fritiden uten oss, og var sur for ting jeg ikke fikk gjort i huset. Forholdet fikk seg en knekk, men vi jobber med det. Anonymkode: 76017...302 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Jeg er kvinne og min mann og jeg ble begge ganske uattraktive i småbarnsperioden. På det verste dusja vi bare 1 gang i uka og hadde aldri sex.. Nå er yngste over 8 mnd, vi begynner å se lyset i enden av tunnelen; dusjer oftere og blir mer og mer interessert i hverandre igjen. Håper aldri vi vil ha flere barn!! Det er knalltøft Anonymkode: dcc79...893 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja de blir det fordi de endrer sinn og oppførsel. Bryter seg selv ned. Kommer du med rosende ord er du bare en ussel løgner som fortjener å brenne i helvete. Jøsses....tror du virkelig at dette gjelder alle kvinner? Merkelig syn! Tenker det heller ofte er pga kvinnene orker ikke mer. Mange menn er litt giddalause når det kommer til oppdragelse, husarbeid etc og veldig mye faller på kvinnen. Anonymkode: 6b4f4...6b1 14
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #6 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og min mann og jeg ble begge ganske uattraktive i småbarnsperioden. På det verste dusja vi bare 1 gang i uka og hadde aldri sex.. Nå er yngste over 8 mnd, vi begynner å se lyset i enden av tunnelen; dusjer oftere og blir mer og mer interessert i hverandre igjen. Håper aldri vi vil ha flere barn!! Det er knalltøft Anonymkode: dcc79...893 Dusja 1 gang i uka? Oi, har dere et ekstremt krevende barn? Anonymkode: 69874...6c8 11
Hr. Aktiv Skrevet 26. januar 2020 #7 Skrevet 26. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jøsses....tror du virkelig at dette gjelder alle kvinner? Merkelig syn! Tenker det heller ofte er pga kvinnene orker ikke mer. Mange menn er litt giddalause når det kommer til oppdragelse, husarbeid etc og veldig mye faller på kvinnen. Anonymkode: 6b4f4...6b1 Hadde jeg vært en giddalaus fyr så hadde jeg heller ikke orket å rose henne. Dette gjelder sikkert ikke alle, men tror nok det finnes store mørketall desverre.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #8 Skrevet 26. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og min mann og jeg ble begge ganske uattraktive i småbarnsperioden. På det verste dusja vi bare 1 gang i uka og hadde aldri sex.. Nå er yngste over 8 mnd, vi begynner å se lyset i enden av tunnelen; dusjer oftere og blir mer og mer interessert i hverandre igjen. Håper aldri vi vil ha flere barn!! Det er knalltøft Anonymkode: dcc79...893 Hva faen. Til og med folk i usle flyktningleire får til å dusje mer enn en gang i uka. Æsj. Anonymkode: 27ddb...0c0 5
Katten.2.0 Skrevet 26. januar 2020 #9 Skrevet 26. januar 2020 Handler mer om at forholdet havner i en stresstest. 10
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #10 Skrevet 26. januar 2020 16 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja de blir det fordi de endrer sinn og oppførsel. Bryter seg selv ned. Kommer du med rosende ord er du bare en ussel løgner som fortjener å brenne i helvete. Hvorfor er du så bitter på kvinner i nesten alle innleggene dine her inne? Anonymkode: c8eec...823 21
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #11 Skrevet 26. januar 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hadde jeg vært en giddalaus fyr så hadde jeg heller ikke orket å rose henne. Dette gjelder sikkert ikke alle, men tror nok det finnes store mørketall desverre. Mannen min roser meg masse, men kan til tider være litt giddalaus i hjemmet. Det henger jo ikke sammen. Nei, sånn er ikke alle kvinner. Anonymkode: 6b4f4...6b1 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og min mann og jeg ble begge ganske uattraktive i småbarnsperioden. På det verste dusja vi bare 1 gang i uka og hadde aldri sex.. Nå er yngste over 8 mnd, vi begynner å se lyset i enden av tunnelen; dusjer oftere og blir mer og mer interessert i hverandre igjen. Håper aldri vi vil ha flere barn!! Det er knalltøft Anonymkode: dcc79...893 Ikke alle takler det å bli foreldre like godt. Anonymkode: 836dd...ee9 2
Hr. Aktiv Skrevet 26. januar 2020 #13 Skrevet 26. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så bitter på kvinner i nesten alle innleggene dine her inne? Anonymkode: c8eec...823 Det er veldig lett å bli det når de har vært så stygge. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min roser meg masse, men kan til tider være litt giddalaus i hjemmet. Det henger jo ikke sammen. Nei, sånn er ikke alle kvinner. Anonymkode: 6b4f4...6b1 Hvilke kvinner er ikke slik? Pek hvilken retning er du snill.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Skrevet 26. januar 2020 Det er ingen fasit på dette spørsmålet, men flere alternativer er mulig. -hun, akkurat fått baby og er oppslukt i denne, mindre oppmerksomhet til mannen. -hun "forfaller" kanskje en periode, en stund, hele veien eller ikke i det hele tatt. Det er så individuelt som det fins barn i verden. -ikke alle orker eller klarer (medisinske årsaker) å trene eller være fysisk aktive den første perioden. -det er en snu-om-livet-på-huet tilværelse og ingenting er som før -tar tid å omstille seg, tid for kroppen å komme på plass igjen, hormoner, underliv osv -husarbeid som må gjøres med en liten en på armen eller hofta, som muligens har kolikk og er høylytt. Og så har vi klassikeren, hvor mye bidrar egentlig mannen, hvor mye støtte er det i mannen, hvor mye står han opp om natta, hvor hengiven er han i kvinnen sin, hvor mye viser han at han elsker den nye tilværelsen sin osv osv... Det første eller de første årene av babyens liv er unntakstilstand. Er så utrolig mye forandringer både psykisk og fysisk og ingen kan gi deg 100% svar for hvorfor det ble nettopp slik. Anonymkode: 396f3...4df 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #15 Skrevet 26. januar 2020 29 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja de blir det fordi de endrer sinn og oppførsel. Bryter seg selv ned. Kommer du med rosende ord er du bare en ussel løgner som fortjener å brenne i helvete. Hmm, du har mest sannsynlig en forståelig grunn for å være bitter. Alle kvinner er heldigvis ikke slik. Men er du sikker på at ikke denne (eller disse?) kvinnene hadde en fødselsdepresjon? Bare tenker selv at jeg også var opp og ned i humør en god periode fordi jeg hadde uoppdaget depresjon. Trodde det jeg var gjennom var helt normalt. Behandlet ikke partner som dritt da, men tok lett til tårene fordi jeg stadig følte meg hakket på. Anonymkode: 396f3...4df
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #16 Skrevet 26. januar 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er veldig lett å bli det når de har vært så stygge. Hvilke kvinner er ikke slik? Pek hvilken retning er du snill. Skjønner at du har vært uheldig med kvinner du har møtt så langt, men det betyr ikke at alle kvinnemennesker er fæle. Jeg har kun opplevd slemme menn løpet av mitt tredve år gamle liv ( gjelder både far, onkler, brødre , kjæreser ) men det betyr ikke at alle menn er jævlige for det. Anonymkode: 0736e...d84 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #17 Skrevet 26. januar 2020 Jeg forstår ikke helt hva man skal forvente? En mann + en dame som har sex uten beskyttelse = (potensielt) barn. Man er to om det. Kvinnen går gravid i 9 måneder, kan oppleve alt fra kvalme/oppkast, trøtthet, bekkenløsning og mye annet. Jeg vet ikke med deg, men hvis en mann går rundt sånn i 9 måneder + tida etter fødsel (tenker ift at underlivet så og si blir revet opp under fødsel), så vet jeg ikke helt hvor attraktiv han hadde sett ut heller! Det er ikke glamorøst å gå gravid eller føde et barn på 3 - 4 + kg. Skjønner ikke grunnlaget her? Anonymkode: ef344...6de 13
Sunnys Skrevet 26. januar 2020 #18 Skrevet 26. januar 2020 Grunnen til at forhold ryker er vel fordi mannen ikke bidrar til familielivet.. dama sitter med alt ansvaret for både barn og hjem mens mannen fortsetter med sine hobbyer fra før. Det er ofte kvinnen som sparker ut mannen og ikke motsatt. men kvinne har vært gjennom 9 mnd med svangerskap, kroppen forandrer seg, mye plager kanskje og gjennom et smertehelvete av en fødsel for å gi mannen et etterlengtet barn. Mannen skjønner ikke hva dama har gått gjennom, og kan bli sjalu på mor/ barn forholdet. Mannen krever sex og skjønner ikke hvorfor dama er trøtt og sliten etter amming og sår etter fødsel.. tips til mannen: gjør husarbeid, ta barnet så mamma får sove, lag middag, gå med søpla, ta deg en trilletur så mor får hvile og stå opp på natta å ta babyen. Ingenting er mer romantisk og godt enn en far som stiller opp og ønsker å ta del 16
Hr. Aktiv Skrevet 26. januar 2020 #19 Skrevet 26. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, du har mest sannsynlig en forståelig grunn for å være bitter. Alle kvinner er heldigvis ikke slik. Men er du sikker på at ikke denne (eller disse?) kvinnene hadde en fødselsdepresjon? Bare tenker selv at jeg også var opp og ned i humør en god periode fordi jeg hadde uoppdaget depresjon. Trodde det jeg var gjennom var helt normalt. Behandlet ikke partner som dritt da, men tok lett til tårene fordi jeg stadig følte meg hakket på. Anonymkode: 396f3...4df Mange kvinner er desverre der. Leser mange tråder der dere roser de som klarer å ødelegge et forhold til mannen dere en gang "elsket". Barna som er skadelidende ofres ikke en tanke bare dere får deres vendetta. Ser jo at noen damer har forholdsvis oppegående tankegang og gjør ikke slik, men de er i et sterkt mindretall er jeg redd. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du har vært uheldig med kvinner du har møtt så langt, men det betyr ikke at alle kvinnemennesker er fæle. Jeg har kun opplevd slemme menn løpet av mitt tredve år gamle liv ( gjelder både far, onkler, brødre , kjæreser ) men det betyr ikke at alle menn er jævlige for det. Anonymkode: 0736e...d84 For hver mann som er ille finnes det ei dame som er likedan.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #20 Skrevet 26. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og min mann og jeg ble begge ganske uattraktive i småbarnsperioden. På det verste dusja vi bare 1 gang i uka og hadde aldri sex.. Nå er yngste over 8 mnd, vi begynner å se lyset i enden av tunnelen; dusjer oftere og blir mer og mer interessert i hverandre igjen. Håper aldri vi vil ha flere barn!! Det er knalltøft Anonymkode: dcc79...893 😳😅 Vi har tre barn, det minste er er par uker gammelt. Vi klarer fortsatt å få tatt oss en dusj daglig/annenhver dag etter behov 😅 Kunne dere ikke avlaste hverandre for en kjapp dusj? 😊 Anonymkode: bc62b...399 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå