Gå til innhold

Helt ærlig bare jeg som synes det er greit med få, men gode venner?❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at de tre gode vennene jeg har setter jeg så enormt pris på og elsker så høyt. Alt ved oss beskriver et sånn typisk «goals» vennskap. Vi er ikke sammen hver dag, men møtes alle samlet sånn en gang i uka, i helga f.eks. Noen ganger henger vi litt for oss selv uten alle samlet. Disse vet jeg både med intuisjonen min at disse er det man kaller ekte venner, og Gud så lang tid det tok før dem dukket opp i livet mitt, men den ventetiden var verdt det.

Jeg har dessverre opplevd mange folk som bare er falske, backstabbere og slanger. Disse har jeg ikke gjort noe annet enn å være snill mot. Jeg burde tidligere lært meg å kjenne intuisjonen min og innsett de var falske... men så ville stakkars naive meg ikke være ensom. Disse har jeg kutta ut for lengst bare så det er sagt! 
Mange vil nok mene at 3 venner er få, men helt ærlig? Jeg bryr meg ikke! 

Ikke frister det med nye venner fordi jeg har trust issues når det kommer til å få nye venner fordi alle er så falske. Mange anser meg som vanskelig å komme inn på og litt bitchy. Det får så være. Det er ikke at jeg tror jeg er «the hot shit» eller tror jeg er så eksklusiv, men min måte å verne meg mot giftige mennesker. Jeg har lært meg å kun bry meg om typen min, vennene mine, nær familie, katten min og that’s it! 😊 Jeg er happy med folka jeg har livet mitt jeg, trenger ikke flere. Så får folk mene hva de vil om meg ;) 

Hilsen kvinne 24 år

Anonymkode: 682c6...311

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️

Skrevet

Få nære er gull verdt, og mye bedre enn mange overfladiske. Nære er det beste du kan ha 

Anonymkode: e8a74...980

Skrevet

Jeg er som deg jeg også og har erfart at mange bekjente er bare fake så bedre å holde seg til få gode og ekte. 

Anonymkode: 7960b...f1b

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ærlig innrømme at de tre gode vennene jeg har setter jeg så enormt pris på og elsker så høyt. Alt ved oss beskriver et sånn typisk «goals» vennskap. Vi er ikke sammen hver dag, men møtes alle samlet sånn en gang i uka, i helga f.eks. Noen ganger henger vi litt for oss selv uten alle samlet. Disse vet jeg både med intuisjonen min at disse er det man kaller ekte venner, og Gud så lang tid det tok før dem dukket opp i livet mitt, men den ventetiden var verdt det.

Jeg har dessverre opplevd mange folk som bare er falske, backstabbere og slanger. Disse har jeg ikke gjort noe annet enn å være snill mot. Jeg burde tidligere lært meg å kjenne intuisjonen min og innsett de var falske... men så ville stakkars naive meg ikke være ensom. Disse har jeg kutta ut for lengst bare så det er sagt! 
Mange vil nok mene at 3 venner er få, men helt ærlig? Jeg bryr meg ikke! 

Ikke frister det med nye venner fordi jeg har trust issues når det kommer til å få nye venner fordi alle er så falske. Mange anser meg som vanskelig å komme inn på og litt bitchy. Det får så være. Det er ikke at jeg tror jeg er «the hot shit» eller tror jeg er så eksklusiv, men min måte å verne meg mot giftige mennesker. Jeg har lært meg å kun bry meg om typen min, vennene mine, nær familie, katten min og that’s it! 😊 Jeg er happy med folka jeg har livet mitt jeg, trenger ikke flere. Så får folk mene hva de vil om meg ;) 

Hilsen kvinne 24 år

Jeg har også bare 3 venninner, hele 5-6 stykker med kjærestene deres, kan jeg invitere hjem på besøk til vin, mat og sene kvelder😂 Har også én venninne jeg har kontakt med over messenger og tlf, fra studier. Men det går helt fint det! Jeg synes noen få er nok, men så har jeg aldri taklet klikker og store gjenger. Passer ikke inn i slikt. 

Anonymkode: b9f13...30b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...