Babyface Skrevet 17. februar #101 Del Skrevet 17. februar Hallepalle2 skrev (På 17.2.2025 den 21.15): Kona er jo virkelig vakker. Så naturlig og ujålete, det er ingen overraskelse at han er gift med ei fornuftig og selvsikker dame. Og ja, han er skikkelig hot Ekspander Det ER ikke sånn, du synes det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. februar #102 Del Skrevet 17. februar (endret) Babyface skrev (På 17.2.2025 den 21.38): Det ER ikke sånn, du synes det er sånn. Ekspander Ja, det er vel det som kalles diskusjon. Jeg synes noe annet enn deg. Var det så mer? Endret 17. februar av Hallepalle2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 20. februar #103 Del Skrevet 20. februar Klump skrev (På 13.2.2025 den 20.58): Akkurat det sier aller mest om dine legger ….! Ekspander Jeg har kjempefine lange slanke legger 🤩 Får kommentarer på det hele tiden. MEN. Jon Almås er for meg ikke en ordentlig mann. Blir for spinkel og svektlete for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå