AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Høres stadig kjente stemmer i disse reklamene, og jeg har sett flere kjendiser i reklamene til nettsider for pengespill. Jeg tror ikke jeg ville takket ja til en slik jobb hvis jeg var kjendis. Det føles ikke riktig etisk. Jeg syns at Norsk Tipping har gått alt for langt i sin reklamering av pengespill. De frister jo folk som sliter med spillegalsap med slag ord som "Spiller du ikke, så vinner du ikke." Jeg får støtt og stadig eposter fra Norsk Tipping som minner meg på hvor mye jeg kan vinne i Lotto, og det blir jo bare lettere å bruke penger med appen. Jeg har aldri brukt store summer penger, men jeg merker at Norsk Tipping av påvirket meg og fått meg til å spille mer enn jeg vanligvis ville spilt før i tiden. Jeg kjenner at jeg mister litt respekten for kjendiser som jeg ser i reklamer for gambling. Jeg syns de virker desperate etter en jobb. Er det bare meg som tenker slik? 🤔Jeg er bevisst over at det kanskje er litt urettferdig å ha slike fordommer. Anonymkode: 28d15...8f2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Høres stadig kjente stemmer i disse reklamene, og jeg har sett flere kjendiser i reklamene til nettsider for pengespill. Jeg tror ikke jeg ville takket ja til en slik jobb hvis jeg var kjendis. Det føles ikke riktig etisk. Jeg syns at Norsk Tipping har gått alt for langt i sin reklamering av pengespill. De frister jo folk som sliter med spillegalsap med slag ord som "Spiller du ikke, så vinner du ikke." Jeg får støtt og stadig eposter fra Norsk Tipping som minner meg på hvor mye jeg kan vinne i Lotto, og det blir jo bare lettere å bruke penger med appen. Jeg har aldri brukt store summer penger, men jeg merker at Norsk Tipping av påvirket meg og fått meg til å spille mer enn jeg vanligvis ville spilt før i tiden. Jeg kjenner at jeg mister litt respekten for kjendiser som jeg ser i reklamer for gambling. Jeg syns de virker desperate etter en jobb. Er det bare meg som tenker slik? 🤔Jeg er bevisst over at det kanskje er litt urettferdig å ha slike fordommer. Anonymkode: 28d15...8f2 Dersom man ikke registrerer seg med en bruker på appen, så får man vel ikke reklame? Ergo har du selv gjort deg tilgjengelig for ekstra reklame fra Norsk Tipping. Anonymkode: deccf...0d8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Når jeg snakker om slike nettsider, så mener jeg de som sendes på kanaler som sendes på TV-kanaler fra utlandet, slik at de kommer seg rundt forbudet om TV-reklame i Norge. Anonymkode: 28d15...8f2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dersom man ikke registrerer seg med en bruker på appen, så får man vel ikke reklame? Ergo har du selv gjort deg tilgjengelig for ekstra reklame fra Norsk Tipping. Anonymkode: deccf...0d8 Jeg vet at jeg kan begrense reklamen på epost, men poenget er jo at de bombaderer folk med reklame hele tiden, samtidig som de har monopol på pengespill i Norge fordi at det er "tryggere". Norsk Tipping er egentlig ganske hyklerisk. Anonymkode: 28d15...8f2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #6 Skrevet 27. januar 2020 Nei, jeg synes gambling (inkludert tjenestene til Norsk tipping) er umoralsk og ikke en industri jeg kan støtte. Anonymkode: ff5a4...5cc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #7 Skrevet 27. januar 2020 Nei, det ville jeg aldri gjort. Blir som å jobbe for Satan selv! Anonymkode: e9c4c...33c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #8 Skrevet 27. januar 2020 Har sett mang som har meldt inn for å reklamer for disse sidene gjennom Twitch og YouTube tidligere .. er vel lov å prøve? Anonymkode: 09be4...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå