Gå til innhold

Besteforeldre som drikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers er noen fyllesvin. De drikker i alle sammenhenger, uansett. De drikker seg dritings på julaften, 17. Mai, når vi er på besøk med ungene.. Misforstå meg rett, de er ikke drita mens ungene er våkne. Men utover kvelden blir de høylytte og ofte ekle. Selv tar jeg ikke en øl engang, noen må jo passe på barna. Før lot jeg ungene sove der alene i helgene, men jeg stoler ikke på at de ikke har fest da heller, så har sluttet med overnatting.

Vi var der for noen helger siden og da ble det helt kaos. Drita fulle, skreik i stua, og så fikk jeg huden full fordi jeg ikke ble med på festen! Mente jeg var avvisende fordi jeg syns noen burde holde seg edru i tilfelle noe skulle skje.. Grunnen til at jeg ble med på overnatting var fordi svigers hadde fortalt de hadde hvit måned, men denne måneden ble tydeligvis avbrutt på grunn av besøk. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Jeg vil jo at ungene skal kunne kose seg med besteforeldrene, men egentlig har jeg mest lyst til å ikke se dem i det hele tatt. Mine foreldre tar seg noen øl de og, men er aldri synlig beruset. Hva ville du gjort? 🤔

Anonymkode: 1ff44...94e

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinne487
Skrevet

Synes du gjør helt rett i å ikke ha dem på overnatting der alene. Det helt uakseptabelt at de drikker så mye når dere er der og når barna er der på overnatting. Fortsett på ditt prinsipp! Hva sier barnefar?

Skrevet

Barnefar sier det er sånn de er, og at han bare har gode opplevelser fra han var liten.. At han aldri opplevde det som ekkelt når det var fest da han var liten.. Han tar seg ofte en øl eller to for mye i deres selskap, men drikker aldri ellers. Han er enig i at de ikke skal sove der alene i helgen heldigvis! 😅

Anonymkode: 1ff44...94e

• Liker 1
Skrevet

Å drikke seg sørpings er ille nok. Når de attpåtil blir ubehagelige i fylla ville jeg unngått å overnatte der, og ikke hatt noe særlig alkohol hjemme hvis de kommer på besøk 

Anonymkode: 01ca0...d9f

Skrevet

Hvis de skal ha fyllefest, så kan barnefar dra alene. Ungene har ikke noe på fyllefest å gjøre, og ikke moren som skal passe dem heller. Selv om de sover på et annet rom. Selvsagt må du være edru, er de ikke riktig kloke?? Er det max et par timer unna, så hadde jeg og ungene blitt med, og tatt med ungene og dratt hjem når festen startet. Barnefar fikk komme seg hjem på egen hånd selv.

Anonymkode: 3559d...251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...