AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Noen som vet va det blå tegnet bak tindermatch betyr? Anonymkode: dd90d...643
Måneskinn Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 har også sett på det et par av mine matcer, det minner om tegnet som er bak verifserte profiler, bl.a på twitter. Kanskje tinder har startet med det samme?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, Måneskinn skrev: har også sett på det et par av mine matcer, det minner om tegnet som er bak verifserte profiler, bl.a på twitter. Kanskje tinder har startet med det samme? Ts her. Ja tenkte egentlig det samme. Hmn Anonymkode: dd90d...643
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 53 minutter siden, Måneskinn skrev: har også sett på det et par av mine matcer, det minner om tegnet som er bak verifserte profiler, bl.a på twitter. Kanskje tinder har startet med det samme? Jeg fikk opp det på et par stk i chatten. Da jeg matchet med de hadde de det ikke, etter en stund med chat hadde de det, og så ble det borte igjen. Jeg ser når jeg sveiper at noen har det merket etter navnet sitt, også står det "Bekreftet" under. Har ikke matchet med noen sånne så vet ikke hvordan det ser ut etter man har matchet. Anonymkode: 1b6ae...d9e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 Ts her. Etter litt googling så fant jeg svaret😊 Anonymkode: dd90d...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå