AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Hei, Noen her som har erfaring med 7 skins-metoden, og eventuelt har en toner å anbefale i den forbindelse? Har funnet flere tonere jeg kan kjøpe på nett som passer til metoden, men hadde vært gøy å finne en i en norsk butikk da jeg har lyst til å begynne i morgen allerede 😁 Har spurt på flere parfymerier, men de har ikke hørt om metoden og vet derfor ikke hva de kan anbefale. Anonymkode: 48fe6...610
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Hva går det ut på? Anonymkode: 1f09c...568
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hva går det ut på? Anonymkode: 1f09c...568 Her kan du lese om den: https://www.deciemchatroom.com/the-ordinary-deciem-chat-room/7-skins/ Anonymkode: 48fe6...610
Chin up Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 Jeg har ikke prøvd metoden selv, men jeg har hørt mye positivt om den. Dersom du har hud som tørster etter fuktighet, kan det være en god metode. Er ikke sikkert at du trenger alle syv rundene med toner, så se det an. Vet at noen går for 2 - 3 runder også. Vil også anbefale koreanske tonere til 7 skins metoden, da det er et større utvalg av tonere som kan gi deg den effekten du ønsker. Selv om ventetiden på produktet kan være noe lang, er det som regel verdt det!😊Noen spesielle tonere du har sett på?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 On 1/26/2020 at 10:47 PM, Chin up said: Jeg har ikke prøvd metoden selv, men jeg har hørt mye positivt om den. Dersom du har hud som tørster etter fuktighet, kan det være en god metode. Er ikke sikkert at du trenger alle syv rundene med toner, så se det an. Vet at noen går for 2 - 3 runder også. Vil også anbefale koreanske tonere til 7 skins metoden, da det er et større utvalg av tonere som kan gi deg den effekten du ønsker. Selv om ventetiden på produktet kan være noe lang, er det som regel verdt det!😊Noen spesielle tonere du har sett på? Takk! 😊 Jeg endte med å kjøpe toneren fra Kiehl i første omgang. Skal til Asia nå snart uansett så tar med meg noe koreansk da 🙌🏻 Kjører på med 7 runder og det føles bra. Huden drikker det, så virker som det trengs, ja. Anonymkode: 48fe6...610 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå