Gjest gjest- glemte innlogginge Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Min kjære skal få en tur til Frankrike i morgengave av meg. Men så er jeg ikke akkurat fan av å bare gi han flybilettene, jeg vil gjøre noe ekstra ut av det hele. Noen som har ideer????
MH Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Skal dere bo hjemme eller på hotell bryllupsnatten? Hvis dere skal bo hjemme, lag en rebus rundt omkring i huset. Bo på hotell? Legge billettene i en liten eske, som pakkes inn i en større eske, og en større eske osv akkurat som russiske puttedukker.
Gjest brud i sommer Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har gjort det samme ved en annen anledning.. Jeg kjøpte en reiseguide og laget et prospekt (hvis du ikke kan få sendt et..) av hotellet.. Da blir det litt mer håndfast enn akkurat bare flybillettene.. Lykke til!
Gjest Gjest 23 Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 :-) Hvorfor ikke spandere litt spennende herreundertøy, slik han ikke kjøper selv? Ikke nødvendigvis utfordrende, men litt pirrende kanskje? Mye spennende å få kjøpt, gutta har fått sansen og for hva de har på seg innerst. sjekk ut på www.chromx.no :-)
Gjest Madam Felle Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 :-) Hvorfor ikke spandere litt spennende herreundertøy, slik han ikke kjøper selv? Ikke nødvendigvis utfordrende, men litt pirrende kanskje? Mye spennende å få kjøpt, gutta har fått sansen og for hva de har på seg innerst. sjekk ut på www.chromx.no :-) Eh, personen har allerede bestemt seg for å gi en tur til Frankrike, så jeg tror nok ikke det var forslag til gave h*n ønsket. Til trådstarter: Hva med å holde en tale, og gi den der.
Olifant Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 Jeg ville nok satset på en full gave-eske med forskjellige hint om Frankrike før evt billetter eller gavekort med bilder av hotell etc finnes på bunnen av eska... Den kan feks innneholde: - en flaske god fransk vin - en baguett? :oops: - en reiseguide - en lommeparlør - en bokser for hved dag dere skal være borte (frekt stjåler fra tidligere tråd), kanskje inkludert denne eller lage en selv via fotobutikk? - en t-skjorte eller lignende med noe som kan hinte? (kan lages selv feks på FotoKnudsen) - kanskje en hefte kuponger over opplevelser mens dere er der? (alt fra restaurant-besøk til erotisk massasje avhengig av hva som passer)
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2005 #7 Skrevet 7. juni 2005 Jeg ville laget et prospekt, som andre her sier! Fine bilder av hotellet, reiseguide, bilder/omtaler av resturanter/stranda/severdigheter osv. Også ville jeg gitt det sammen med en god fransk vin, og to glass Det hadde jeg satt pris på selv! (ville gjort det romantisk og stilfullt heller en morsomt ala rebusløype osv. Det er tross alt morgengave..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå