AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #101 Skrevet 28. januar 2020 Akkurat nå, putaz skrev: ser på milf som kvinner som holder seg ekstremt bra i forhold til andre kvinner på samme alder, som for eks jennifer lopez. Ja Jennifer Lopez, Shakira, Beyonce osv er milf. Under 5% av kvinner har det utseendet som jeg tenner på i milfkategorien. Alle er ikke milf fordi de er 35-40+. Det er ei som ser mye yngre ut og har deilige former samtidig som hun er slank og sexy. Anonymkode: fc175...9ed 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #102 Skrevet 28. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om ølbriller? Overberusete gutter tror alle er fine.😂 Snakker av erfaring. Hvem har ikke dratt med seg hjem ei jente/dame og så våknet dagen derpå og pakket snippesken så fort som mulig.🙈 Anonymkode: fc175...9ed Nå prøver du å fornærme, men jeg tar meg ikke nær av det siden du ikke kjenner meg. Jeg har jobbet som reklamemodell så vet jeg har et bra utseende. Det er også bare meg som blir sjekka opp ute, til mine venninners frustrasjon. Blir dessuten tatt for å være over 10 år yngre enn jeg er. Anonymkode: a95a9...17f 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #103 Skrevet 28. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå prøver du å fornærme, men jeg tar meg ikke nær av det siden du ikke kjenner meg. Jeg har jobbet som reklamemodell så vet jeg har et bra utseende. Det er også bare meg som blir sjekka opp ute, til mine venninners frustrasjon. Blir dessuten tatt for å være over 10 år yngre enn jeg er. Anonymkode: a95a9...17f altså bare meg i venninnegjengen. Jeg prøver å avvise så pent jeg kan, men det er jo hyggelig med oppmerksomheten. Anonymkode: a95a9...17f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #104 Skrevet 28. januar 2020 Det finnes så utrolig mange flotte kvinner der ute - har man barn - er man jo Milf :) - kan være milf på 30 - 40 - 50 osv... Er det noe rart vi gutta fantaserer om dem da... Anonymkode: 27792...29d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #105 Skrevet 28. januar 2020 On 1/27/2020 at 8:36 AM, Paramount said: Vet ikke om det er slik for de yngste guttene, men det som gjør Mothers I'd like to fuck litt ekstra for meg, er kombinasjonen med at de er mor og samtidig seksuelt aktiv. Slettes ikke noe sensasjonelt i det selvsagt, men det er noe med at de mestrer begge rollene, både som god mor og god sexpartner, som er opphissende. Kvinner som tar godt vare på barna sine, og samtidig har stort sexbehov, og viser det, er en ganske hot kombinasjon. At hun i det ene øyeblikket er på idrettsstevne, i akebakken, går tur med barna og forteller om dyrene i skogen osv, for deretter å legge seg ned og spre benene gir en hot kontrast. Selv om det selvsagt er helt naturlig. Kvinner kan multitasking . Hehe, her beskrev du meg i et nøtteskall, så hyggelig å høre at noen setter pris på denne kombinasjonen Anonymkode: 3b13c...8f6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #106 Skrevet 28. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hørt om ølbriller? Overberusete gutter tror alle er fine.😂 Snakker av erfaring. Hvem har ikke dratt med seg hjem ei jente/dame og så våknet dagen derpå og pakket snippesken så fort som mulig.🙈 Anonymkode: fc175...9ed Jo Takk. Kuttet ned på drikkingen ute, da jeg "våknet opp" med den 22 år eldre ex-svgermora til min yngre bror 😳 Anonymkode: 4d6f5...dd9 4
Gorgonzola Skrevet 28. januar 2020 #107 Skrevet 28. januar 2020 "Greia" handler nok mye om at voksne damer ofte har et annet selvbilde (mer eller mindre ferdig med "finn 5 feil" hver gang de ser seg i speilet), en helt annen bevissthet til egen tenning, lyst og seksualitet, ferdig med jaget etter barn og forpliktelser, tar initiativ, søker glede og tilfredsstillelse for begge parter, kunnskap om hva menn liker/tenner på (det tror i hvert fall gutta) og slett ikke ute etter noe særlig annet enn uforpliktende nytelse. Utseende, som mange her inne lurer på: Utseende kan ikke defineres etter unge kvinners standard. De pynter og doller seg mer etter hva likeverdige medsøstre mener er rett. Mange unge menn har andre preferanser hva utseende angår, ikke minst større spennvidde og skala enn mainstream insta-look. 5
Gjest Paramount Skrevet 28. januar 2020 #108 Skrevet 28. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, her beskrev du meg i et nøtteskall, så hyggelig å høre at noen setter pris på denne kombinasjonen Anonymkode: 3b13c...8f6 Bare hyggelig, keep up the good work!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #109 Skrevet 29. januar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer mellom 35-50 er best! Jeg er dame selv, 31 år. Har alltid vært tiltrukket av damer som har vært litt eldre enn meg 😊 Når jeg var i 20 årene likte jeg de i 30 årene best. Nå er det 40 årene. ☺️ Anonymkode: 1bcb6...299 Er det ikke helt uvanlig at en gutt tidlig i tjueårene liker damer tidlig i 30årene? Anonymkode: b30e5...e27
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #110 Skrevet 29. januar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig sexy med ei uerfaren jente på 18-20 år??Ingenting....... Anonymkode: ef4d9...3b0 Kommer an på hvor gammel du er. Som jeg har skjønt, så liker ung gutter damer som er 30+ og eldre menn liker gjerne 20+. Stemmer det? Anonymkode: b30e5...e27 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #111 Skrevet 29. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvor gammel du er. Som jeg har skjønt, så liker ung gutter damer som er 30+ og eldre menn liker gjerne 20+. Stemmer det? Anonymkode: b30e5...e27 Aldersforskjeller tenner ja. Menn er bygd litt sammen sånn at de tenner på det ikke kan få.. Når de er unge vil de nedlegge eldre damer for spenningens skyld, og det samme gjelder når de blir eldre selv. Da er det spenningen i å ha sex med ei som er 20+. Kan ha mye med dette jegerinstinktet, som gjør at man trigges av jakten. Anonymkode: fc175...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #112 Skrevet 29. januar 2020 Blir man milf så fort man får barn? Rart å tenke på at jeg kanskje er det, som 21 åring og mamma til en gutt på 2 år🙆♀️ Anonymkode: ffa43...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #113 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man milf så fort man får barn? Rart å tenke på at jeg kanskje er det, som 21 åring og mamma til en gutt på 2 år🙆♀️ Anonymkode: ffa43...4c6 Milf hører vel mer til alder? Milf er vel mer 30+ fordi det da er snakk om voksne/modne kvinner. Du er ung, men ja du er jo voksen - men kanskje ikke i den typiske milf's alder. Jeg ble mamma selv da jeg var 20, men fikk aldri høre da at jeg var milf. Det har kommet nå som jeg er blitt 33. Ble mye ordet milf her🤣 Anonymkode: b30e5...e27
Bamseklemmer Skrevet 29. januar 2020 #114 Skrevet 29. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man milf så fort man får barn? Rart å tenke på at jeg kanskje er det, som 21 åring og mamma til en gutt på 2 år🙆♀️ Du er nok det, barn er ingen hindring😉 Synes tallet på milf 30-45 år er litt feil... Når jeg var 18 syntes jeg mange var milf på 25 og opp. Men den tiden ville man ikke ha noen med barn, nå med tiden er den snudd på hodet...
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #115 Skrevet 29. januar 2020 15 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Du er nok det, barn er ingen hindring😉 Synes tallet på milf 30-45 år er litt feil... Når jeg var 18 syntes jeg mange var milf på 25 og opp. Men den tiden ville man ikke ha noen med barn, nå med tiden er den snudd på hodet... Ei dame kan være "milf" for gutter uten barn også. Er bare fantasien om at hun er ei sexgal erfaren dame som kan gi deg livets største opplevelse noen sinne😂😂 Anonymkode: fc175...9ed 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #116 Skrevet 29. januar 2020 On 1/26/2020 at 8:13 PM, AnonymBruker said: Jevnaldrende damer er jo penere og bedre, men for veldig mange gutter også uoppnåelige. Samtidig kan jo eldre damer fortsatt være fine? Anonymkode: 406e9...195 Penere kanskje, men sjeldent bedre. De eldre har ofte mer erfaring og vet hvordan en mann liker å bli behandlet. De yngre tror at det er mannens oppgave å gi henne serieorgasmer uten å yte en dritt selv. En egoistisk holdning som kan få selv den kåteste mann til å miste lysten. Oppdager jeg hun er ei slik er bare tøm og røm. Potetsekk, nei takk. TW: Spoiler Litt det samme med feite damer, de puler som de aldri skal få pikk igjen. De vet de ikke kan leve på utseendet alene 🤫 Anonymkode: 29caf...ac1
Bamseklemmer Skrevet 29. januar 2020 #117 Skrevet 29. januar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare fantasien om at hun er ei sexgal erfaren dame som kan gi deg livets største opplevelse noen sinne😂😂 Det var nok derfor jeg havnet i saksa, hun må jo også være litt sinnsyk kåt, så det gjelder ikke bare utseende😂
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #118 Skrevet 29. januar 2020 På 27.1.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev: Det er feil det du skriver, at menn tar eldre pga de ikke fårctilgang til sex med yngre. Jeg harxtilgang til begge, men velger de eldre Anonymkode: bd5c1...597 Det er min erfaring også. For meg på førti er smågutter under tredve uinteressant, men jeg er villig til å gjøre et unntak dersom han er jævlig fin, oppegående og kan sakene sine. Nå ligger jeg kun med niere og tiere i denne aldersgruppa, og disse var helt uoppnåelige for meg da jeg var på deres alder. Anonymkode: a8a0e...661
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #119 Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er min erfaring også. For meg på førti er smågutter under tredve uinteressant, men jeg er villig til å gjøre et unntak dersom han er jævlig fin, oppegående og kan sakene sine. Nå ligger jeg kun med niere og tiere i denne aldersgruppa, og disse var helt uoppnåelige for meg da jeg var på deres alder. Anonymkode: a8a0e...661 Ja særlig😂😂 Anonymkode: fc175...9ed
_Malene Skrevet 30. januar 2020 #120 Skrevet 30. januar 2020 På 28.1.2020 den 16.40, AnonymBruker skrev: Ja Jennifer Lopez, Shakira, Beyonce osv er milf. Under 5% av kvinner har det utseendet som jeg tenner på i milfkategorien. Alle er ikke milf fordi de er 35-40+. Det er ei som ser mye yngre ut og har deilige former samtidig som hun er slank og sexy. Anonymkode: fc175...9ed Meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå