Gå til innhold

Dere som er for sliten for sex - Det er da vel bar e å ha seg en kjapp en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne, har hatt mine runder med babyer, småbarn, utdanning etc. Trøtt &sliten pakka - jada. Men hva er greia med å absolutt ikke skulle ha sex? Jeg har aldri nektet, tvert i mot, jeg synes den nærheten med den jeg elsker er kjempeviktig. Når jeg er så sliten at jeg ser stjerner så blir det hverken riding eller blowjob, men å ligge i skje, bli holdt rundt og tatt bakfra av mannen min, rolig og seigt er jo bare deilig og på ingen måte slitsomt? Vi begge liker det og er fornøyde og kjenner på tosomheten. Sovner med armene hans rundt meg etter han har kommet, og når jeg gir uttrykk for at jeg vil det, kommer jeg og. Deilig! Her inne og hos venninner så virker det som det er så enten eller? Hvorfor?

Anonymkode: d6611...302

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, har hatt mine runder med babyer, småbarn, utdanning etc. Trøtt &sliten pakka - jada. Men hva er greia med å absolutt ikke skulle ha sex? Jeg har aldri nektet, tvert i mot, jeg synes den nærheten med den jeg elsker er kjempeviktig. Når jeg er så sliten at jeg ser stjerner så blir det hverken riding eller blowjob, men å ligge i skje, bli holdt rundt og tatt bakfra av mannen min, rolig og seigt er jo bare deilig og på ingen måte slitsomt? Vi begge liker det og er fornøyde og kjenner på tosomheten. Sovner med armene hans rundt meg etter han har kommet, og når jeg gir uttrykk for at jeg vil det, kommer jeg og. Deilig! Her inne og hos venninner så virker det som det er så enten eller? Hvorfor?

Fordi folk er forskjellige, og fordi det finnes flere årsaker til manglende sexlyst enn at man er sliten eller ikke har tid.

Anonymkode: 33f09...b57

• Liker 43
Skrevet

Fordi sexlysten ikke er der?? Jeg blir ikke kåt? Det er ikke deilig å bli tatt bakfra om underlivet er ørken, og man har helt klaustrofobi for ungene har klenget på deg hele dagen..

Anonymkode: 5ac0f...353

• Liker 49
Skrevet

Viktig å okke øehge lista fpr høyt. Det trenger ikke være enten- eller.  Støtter ts

Anonymkode: 6a88b...683

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig å okke øehge lista fpr høyt. Det trenger ikke være enten- eller.  Støtter ts

Ikke legge lista for høyt

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi sexlysten ikke er der?? Jeg blir ikke kåt? Det er ikke deilig å bli tatt bakfra om underlivet er ørken, og man har helt klaustrofobi for ungene har klenget på deg hele dagen..

Da må han ta på deg. Massere deg og få deg i stemning.

Anonymkode: 0edbd...327

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men HVORDAN? Når en unge har klengete på deg hele dagen så vil man bare være i fred. 

Anonymkode: c1dd3...d71

• Liker 25
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som en mann, og jeg er ganske sikker på at du er det.

Anonymkode: 72c8c...e02

• Liker 40
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære deg.. det hjelper ikke... jeg kommer ikke i stemning, skjønner du.. vi har sex en gang i uken, og det er plikt. Null lyst, ikke all verdens forspill hjelper, og må en liter glidemiddel til.. ikke noe godt, selv om jeg prøver å fantasere. Null sexlyst.

• Liker 16
Skrevet

Enig med deg ts, antar du blir halshugd her inne da...

Anonymkode: 12f2d...19e

• Liker 8
Skrevet

Hvis man bare dropper nærheten fordi man ikke orker masse sex mange dager i uka, kan sexlivet dø helt hen. 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg.. det hjelper ikke... jeg kommer ikke i stemning, skjønner du.. vi har sex en gang i uken, og det er plikt. Null lyst, ikke all verdens forspill hjelper, og må en liter glidemiddel til.. ikke noe godt, selv om jeg prøver å fantasere. Null sexlyst.

Du har ikke tilfeldigvis hormonspiral? 

• Liker 5
Gjest UglerIMosen
Skrevet (endret)

Tja. Jeg er vel egentlig enig. Har selv to små under 3 år nå, men vi greier på sett og vis og ha ulik type sex 3-4 dager i uka tross for en på 8 mnd som sover veldig lite. Vi er ganske slitne, men har vi en time for oss selv på kvelden, så bruker vi kanskje 15 min av den på å ha sex. Jeg blir kåtere desto oftere vi har sex, og hvis det går lenge i mellom så daler liksom lysten litt. Hormonspiral var også døden her. Mistet all lyst, og forstod ikke hvorfor før spiral forsvant. Går det lenge i mellom (opptil 2 uker), så er det akkurat som at jeg glemmer hvor godt det er. Men kjappiser har absolutt gjort mye for nærheten i ekteskapet vårt. Snakker ikke bare om samleie da, men alt som gir nærhet og forhåpentligvis en orgasme til slutt. Timesvis med sex og kos har vi ikke fått tid til etter at vi ble foreldre, men det blir mer tid igjen når barna blir eldre. 

Endret av UglerIMosen
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som en mann, og jeg er ganske sikker på at du er det.

Anonymkode: 72c8c...e02

Teit svar, jeg er kvinne og er helg enig med TS.

Anonymkode: d0ac6...146

• Liker 17
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men HVORDAN? Når en unge har klengete på deg hele dagen så vil man bare være i fred. 

Anonymkode: c1dd3...d71

Sorry, men da burde du kanskje ikke hatt barn, om det at din egen unge klwnger hele dagen gjør at du ikke greier å få lyst på sex med mannen din. 

Skjønner seriøst ikke alle dere som 'ikke orker sex fordi vi har små barn'. 

Anonymkode: 7f29e...913

• Liker 13
Skrevet

Saken er viktig,  spør du meg. 

Skrevet

Når noe virker til å være for godt til å være sant er det ofte det.

• Liker 7
Skrevet

For meg handler det ikke om en fysisk slitenhet alene. Jeg kunne alltids klar å gjøre bevegelsene. Men jeg er for sliten til _å ha lyst_. Jeg orker ikke nærheten rett og slett. 

Det er drepen for forholdet å ha sex når man ikke har lyst. Det har jeg gjort før. "Jeg kan jo bare..." endte med at jeg foraktet mannen for jeg gikk på tvers av egne behov og brukte meg selv nærmest. 

Anonymkode: cde69...629

• Liker 23
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt å ha null sexlyst, med mindre du er aseksuell. I så fall bør du gå fra mannen din så han kan ha et sexliv og du kan slutte å ha pliktsex

Anonymkode: 7f29e...913

• Liker 11
Skrevet

Vi er forskjellige. Noen tåler mer nærhet enn andre. Jeg takler ikke at noen tar på meg når jeg er sliten og takler aldri at noen holder rundt meg når jeg skal sove.  Vi har forskjellige nærhetsbehov, og grenser for nærhet og noen av oss klarer altså ikke å bli tatt på når vi er slitne. Skulle selvsagt ønske det var annerledes. Når jeg er kjempe sliten er nesten en klem med klær på utelukket til og med

Anonymkode: 5e978...853

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...