Gå til innhold

Vil ha sex, får det ikke (kvinne)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute på byen nå og da, og skulle ønske at jeg bare kunne si til en fyr at «nå har vi sex, kom an». Orker ikke alt pjattet. Er liksom ute etter ons eller ff, ikke noe forhold nå. Orker ikke gå gjennom regla hva gjør du, hva gjør jeg, bla bla...

Men dette er jo ikke sosialt akseptert for en kvinne å gjøre... i mitt miljø hvertfall. Og spesielt når jeg ikke er en 10er. Ser ikke ut som en Victoria secrets modell liksom.

Tips til fremgangsmåte? Sender jeg ut feil signaler?

Anonymkode: 916a6...3a0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare søke etter noen på et sted? Tinder eller lignende?

• Liker 4
Skrevet

Jo dette kan du faktisk gjøre selv om du er kvinne. Bare spør om de vil bli med deg hjem. Det funker. 

Anonymkode: 07206...ac9

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ute på byen nå og da, og skulle ønske at jeg bare kunne si til en fyr at «nå har vi sex, kom an». Orker ikke alt pjattet. Er liksom ute etter ons eller ff, ikke noe forhold nå. Orker ikke gå gjennom regla hva gjør du, hva gjør jeg, bla bla...

Men dette er jo ikke sosialt akseptert for en kvinne å gjøre... i mitt miljø hvertfall. Og spesielt når jeg ikke er en 10er. Ser ikke ut som en Victoria secrets modell liksom.

Spørs hvor du er i landet det da. Men noe ff forhold bør vel ikke by på så veldig store problemer.

Skrevet

Tinder. 

Og det er faktisk innafor å tidlig i praten på byen spørre om personens planer for kvelden og om de evn vil bli med deg hjem å ligge. Sier de nei slipper begge å kaste bort tid, sier de ja har du spart deg for mye tid. 

Anonymkode: 9ceac...7f7

• Liker 1
Skrevet

Tinder er peace of cake. Har sex hver uke etter at jeg joinet der. Men jeg bor i storby så da er det kanskje lettere. 

Anonymkode: e3f74...d2a

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo dette kan du faktisk gjøre selv om du er kvinne. Bare spør om de vil bli med deg hjem. Det funker. 

Nei, det er bare trashy menn sånt funker på

Anonymkode: a1bf7...fc6

Skrevet

For no tull.

Dette er 2020, si det rett ut.

Hjem og pule?

Anonymkode: bf2a6...65d

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske det fantes flere som deg TS... Tror det er lettere hvis du sier det rett ut, og at det er for et lite snøs og ikke forhold. Du trenger heller ikke å være noen innertier. Jeg finner først ut en potensiell partner, spør om hun er singel og kommer inn på temaet, finnes det ingen kjemi i samtalen avslutter jeg og diskuterer noe annet... Balansen må du selv finne ut...

Tinder, nja... synes det er bedre å være sosial i en bar jeg da, det skal jo være hyggelig også🙄

• Liker 1
Skrevet

Det er jo veldig mye mer akseptert om en kvinne er så rett frem enn om en mann er det 😀

Men er det ikke bedre og lettere å bruke tinder? Du kan jo velge og vrake, ligge med en ny hver dag om du vil

Anonymkode: d33ec...cc0

Skrevet

Du får si: Bli med meg hjem å spise pizza og knulle?

Sier de nei, så kan du spørre om de ikke liker pizza. :P

• Liker 5
Skrevet

Ikke redd for sykdommer? Voldtekt?

Anonymkode: fd310...1c1

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For no tull.

Dette er 2020, si det rett ut.

Hjem og pule?

Anonymkode: bf2a6...65d

Ja, nettopp fordi det er 2020 nytter ikke sånn apekattstil. Du snakker som det var 2020 før kristus.

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er bare trashy menn sånt funker på

Nei, ikke bare 😜 men uansett, hva så om noen er litt trashy? Ts snakker jo om å bare få seg et knull. Ikke dating. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke bare 😜 men uansett, hva så om noen er litt trashy? Ts snakker jo om å bare få seg et knull. Ikke dating. 

Jo, bare. Skal du få en kvalitetsmann med på noe sånt, må dama være på et et helt annet nivå enn det TS forteller at hun er.

Skrevet

Gutter vil tro du er hyperseksuell og full av sjukdommer om du går rett på sak. Nei, du må nok la de jakte litt på deg.

Anonymkode: b61aa...633

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, bare. Skal du få en kvalitetsmann med på noe sånt, må dama være på et et helt annet nivå enn det TS forteller at hun er.

I så fall er det jævlig mange trashy menn, hvis det er sånn som du sier. Men gjør det noe når det kun er sex man er ute etter? Og hva vet du egentlig om hvordan ts er? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jo eldre du er, jo lettere er det å få forståelse og et ja?

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

kvinner som  deg og som ikkje er sjenerte og  tørrr  vera litt  direkte og ikkje noe  snakk-is  "rundt grøtfattet"  skulle ein ønske det fantes flere av.    Kommer nok  litt an på situasjonen og miljøet du befinner deg i   Er du flink å danse, og drar på en dansegalla e.l så er sjansene garantert gode for at du får oppfylt noen ønsker.

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg heller ikke som en 10´er på skalaen men jeg er en ulv i fåreklær og det pleier å sette ut gutta litt og det funker siden jeg kan være litt stor i kjeften også. Har sjekket opp flere karer selv siden jeg er mer komfortabel når jeg har kontrollen. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...