Gjest Turi Skrevet 6. juni 2005 #1 Del Skrevet 6. juni 2005 Skal ut på tur med min nyinnkjøpte sykkel. Har fått MP3spiller av mannen, men det hjelper jo lite uten musikk på. Noen tips til musikk som holder pulsen oppe? Tenkte å sette opp to programmer, et på 1/2 time til dagene med dårlig tid, og et på en time. Er så lenge siden jeg har trent på helsestudio at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristianna Skrevet 6. juni 2005 #2 Del Skrevet 6. juni 2005 Noe jeg syntes er greit å trene til er sanger med litt tempo refreng. Da trener en i normalt tempo på versene, men med masse intensitet i refrenget, for å så roe litt ned igjen.... Jeg svetter iallafall godt av denne metoden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 6. juni 2005 #3 Del Skrevet 6. juni 2005 Vil gjerne ha melodier med jevnt tempo jeg, da målet er jevn puls i forbrenningsmodus. Ingen som har tips til melodier/sanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå