AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Fikk melding av nav her nå at jeg har krav på en høyere sats på bidragsforskuddet mitt. Far betaler ikke bidrag. Jeg får laveste sats på bidragsforskudd. Går inn på nav sine sider her nå og finner de søknadene jeg må fylle ut. Må jeg virkelig opplyse om alt pånytt rundt samvær/inntekter/barnehage osv ? De har jo alle de opplysningene fra før. Har en søknad liggende til behandling på avklaring på det vanlige bidraget enda. Det var veldig lang tid. Noen med erfaringer ? Anonymkode: 95b54...5b2
Gjest Alterego666 Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Hvorfor er det så vanskelig å fylle inn ett tall? Du orker å skrive om det på KG....
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 4 timer siden, Alterego666 skrev: Hvorfor er det så vanskelig å fylle inn ett tall? Du orker å skrive om det på KG.... Har du fylt ut et slikt skjema ? jeg har fylt ut slike skjema nå 3 ganger. Da må du legge ved samvær, inntektsopplysninger, barnehageregning og fylle ut et langt skjema. man blir lei av å fylle inn de samme opplysningene hele tiden. Så derfor jeg lurte på om det var nødvendig med alle disse opplysningene når jeg har en søknad allerede til behandling med de samme opplysningene til nav. Slutt å vær frekk Anonymkode: 95b54...5b2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #4 Skrevet 27. januar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du fylt ut et slikt skjema ? jeg har fylt ut slike skjema nå 3 ganger. Da må du legge ved samvær, inntektsopplysninger, barnehageregning og fylle ut et langt skjema. man blir lei av å fylle inn de samme opplysningene hele tiden. Så derfor jeg lurte på om det var nødvendig med alle disse opplysningene når jeg har en søknad allerede til behandling med de samme opplysningene til nav. Slutt å vær frekk Anonymkode: 95b54...5b2 Hvis du har søknad inne om endring av bidrag trenger du ikke å sende inn skjema for å søke om bidragsforskudd. Du kan sende beskjed via innboks at dy også ønsker å få vurdert høyere bidragsforskudd. Det blir som et tillegg til søknaden du allerede har sendt. Mvh veileder hos NAV Anonymkode: 73ffb...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå