Gå til innhold

Livet er nesten utrolig!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei hei... :wink:

Jeg har levd lykkelig i alle år med min mann,Kjetil og våres 3 felles barn:Sara på 21,Robin på 18 og Aurora på 15 år.For inntil ca.1 år siden var livet vårt perfekt,helt til jeg ble gravid igjen,med vårt 4 barn!Kanskje ikke sååå veldig big deal for dere som leser dette,men mannen min var og er i dag egentlig steril!Vi hadde nemlig bestemt oss for å ikke ha flere barn,så for 4 år siden steriliserte Kjetil seg....Derfor ble det ekstra het hjemme hos oss da min mann fikk vite at jeg var gravid.Han beskyldte meg for å ha vært utro,noe jeg aldri og i senere til aldri har vært.

Min flyttet fra meg og barna,han mente jeg hadde ødelagt ekteskapet og mente at siden han var sterilisert så kunne ikke barnet være hans!Han mente nemlig at sterilisering var 100% sikker,noe jeg ikke var enig i.

Jeg beholdt barnet og lille Charlotte så dagens lys for 5 mnd siden.Min "mann" krevde farskapstest,noe jeg var villig med på.Jeg var nemlig 100% prosent sikker på at barnet var hans.Og ganske riktig,barnet var hans.Han kom tryglende tilbake,og jo jeg tok han tilbake,men på visse betingelser.

Disse sier jeg ikke her,men vær så snill:ikke stol blindt på en sterilisering....Vi går forøvrig til familieterapi,for å få bort floker og ubehag som har dannet seg igjennom årenes løp og i det siste.

-----------------------Jenny,mor til 4------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har lest flere historier om menn som er sterilisert og kvinnen blir gravid. Kanskje du budre vist han noen slike historier? :roll:

Men han burde jo stolt på deg såpass at han ikke pakker saken sine og går! Hallo? Hadde du vært utro hadde du vel egentlig ikke turd å lyge og si at du var 100% sikker på at han var faren...

Gratulerer med den lille på 5 mnd!

Skulle bare mangle at din mann kom tryglende tillbake :lol:

Håper han unnskyldte seg en hel masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...