Gå til innhold

Malm kommode som stellebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere som har brukt en malm kommode til stellebord har brukt? Helst den billigste løsningen og hvor dere har kjøpt det. Tusen takk for svar😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som bruker kommoder som stellebord, hva gjør dere med varmt vann? Og bæsj midt på natten?

Anonymkode: 99566...988

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bruker kommoder som stellebord, hva gjør dere med varmt vann? Og bæsj midt på natten?

Vaskevannsfat med varmt vann med stelleplassen. Bæsj midt på natten skiftet jeg i senga. La baby på et håndkle. Brukte våtservietter til å vaske bort. 

Vi hadde malmkommode kjøpt på IKEA. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vaskvannsfat. En så ny og moderne oppfinnelse at du opplagt ikke har hørt om den før. 

Anonymkode: f9eea...1e9

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vaskvannsfat. En så ny og moderne oppfinnelse at du opplagt ikke har hørt om den før. 

Festlig. Ser ikke poenget når man uansett må inn på badet for å helle oppi varmt vann, da kan man jo like gjerne bare ta med ungen inn dit in the first place. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kommoden på badet, 50cm fra vasken med vamtvann :) Trodde det var ganske naturlig?

Anonymkode: a2f04...e41

• Liker 6
Skrevet

Vi brukte det til vår eldste. Malm kommode med stellematte på toppen. Vaskefatsvann, våtservietter og plenty av oppbevaring med skuffene. Funket knall. 😁

Anonymkode: fa107...6c0

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Festlig. Ser ikke poenget når man uansett må inn på badet for å helle oppi varmt vann, da kan man jo like gjerne bare ta med ungen inn dit in the first place. 

Vi hadde ikke plass til å stelle på badet. Var virkelig ikke noe problem å stelle på soverommet. Vann kan man hente før man tar barnet opp eller man kan ha barnet på armen mens man henter vann. 

Anonymkode: 7e7f6...6fd

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av mine har bæsjet på natten, med unntak av de første dagene. 

Anonymkode: 7e7f6...6fd

Skrevet

Hva trenger dere vann til egentlig? Vi har stellebord på badet men bruker veldig sjeldent vann? 

Anonymkode: ccf29...7d2

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har stellebord på badet, men bruker sjelden varmt vann.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet her dreier seg da ikke om hvilket rom stellebordet bør stå i, men om noen har brukt Malm kommode som stellebord.

• Liker 2
Skrevet

Vi brukte malm kommode til stellekommode, med stellematte oppå. 
den sto på badet ved siden av vasken, der hadde jeg vaskefat med varmt vann og klut. 

folk gjør ulike ting, men jeg valgte å bruke vann med reke kluter til bleieskift da våre var små. Ville ikke bruke våtservietter som inneholdt mye dritt. 
(kan fjerne sprittusj med våtservietter) 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Spørsmålet her dreier seg da ikke om hvilket rom stellebordet bør stå i, men om noen har brukt Malm kommode som stellebord.

Finnes det en Malm stellebord, eller planlegger du å stelle ungen på en kommode?

Det siste er overhodet ikke lurt, fordi det er lett for ungen å falle ned og du vil mangle plass. Men hvis den er bred som Stuva stellebord så kan jeg absolutt anbefale den. Jeg brukte den og var svært fornøyd.

Anonymkode: 623f6...836

Gjest UglerIMosen
Skrevet

Med førstemann brukte vi kommode til stellebord på soverommet. Da fylte jeg opp en god termos med kroppstemperert vann på kvelden før jeg la meg. Vannet holdt seg veldig fint gjennom natta, og det funket veldig greit. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva trenger dere vann til egentlig? Vi har stellebord på badet men bruker veldig sjeldent vann? 

Anonymkode: ccf29...7d2

Hva man trenger vann til? Vaske babyen? Fjerne bæsj, tiss, gulp, melkerester, vaske hender...?

Anonymkode: 22b5c...70a

• Liker 2
Gjest RødeFare
Skrevet

Det fascinerer meg alltid hvordan disse trådene om hva slags stellebordløsning folk velger engasjerer så mange. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...