m34t Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Heisann Har tidligere "operert" i rollen som bull og hatt flere fine treff og erfaringer med dett. Men så dukket det plutselig opp ei jente som jeg falt for(traff henne uten dette cuckold etc.) Og nå har det seg slik at jeg gradvis har utviklet sterke fantasier om at hun skal se andre menn. Vil ikke definere meg som cuckold, mem som stag, da jeg ikke tennes på ydmykelsen som en cuckold utsettes for. Men tenner veldig på tanken at hun får fremmed pikk. Gikk litt tid før jeg luftet dette for henne(2-3år) og har i senere tid nevnt dette fra tid til annen når vi kåter hverandre opp i senga. Hun setter pris på at jeg forteller mine fantasier. Men hun sier at hun ikke har tenkt sånn før, og at hun bare vil ha meg. Og hun spør også hborfor jeg tenker sånn om henne. Prøver å forklare så godt jeg kan, men er jo ikke lett Men i det siste når vi har drevet litt forspill, har dette dukket opp, jeg har fyrt på med litt dirty talk mens vi ligger i senga. Hun ligger og tar på seg selv, mens jeg lirer av forteller henne hva jeg fantaserer om. Hun virker da som hun blir skikkelig kåt og spør stadig hva som skjer videre i fantasien, og hun kommer før jeg rekker å knulle hu. Etterpå sier hun fortsatt at hun bare vil ha meg, selv om det virker som hun digger dirty talken min. Noen der ute som har vært i samme situasjon og har noen gode tips til å få vippet henne over kanten her? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 8 minutter siden, m34t skrev: Heisann Har tidligere "operert" i rollen som bull og hatt flere fine treff og erfaringer med dett. Men så dukket det plutselig opp ei jente som jeg falt for(traff henne uten dette cuckold etc.) Og nå har det seg slik at jeg gradvis har utviklet sterke fantasier om at hun skal se andre menn. Vil ikke definere meg som cuckold, mem som stag, da jeg ikke tennes på ydmykelsen som en cuckold utsettes for. Men tenner veldig på tanken at hun får fremmed pikk. Gikk litt tid før jeg luftet dette for henne(2-3år) og har i senere tid nevnt dette fra tid til annen når vi kåter hverandre opp i senga. Hun setter pris på at jeg forteller mine fantasier. Men hun sier at hun ikke har tenkt sånn før, og at hun bare vil ha meg. Og hun spør også hborfor jeg tenker sånn om henne. Prøver å forklare så godt jeg kan, men er jo ikke lett Men i det siste når vi har drevet litt forspill, har dette dukket opp, jeg har fyrt på med litt dirty talk mens vi ligger i senga. Hun ligger og tar på seg selv, mens jeg lirer av forteller henne hva jeg fantaserer om. Hun virker da som hun blir skikkelig kåt og spør stadig hva som skjer videre i fantasien, og hun kommer før jeg rekker å knulle hu. Etterpå sier hun fortsatt at hun bare vil ha meg, selv om det virker som hun digger dirty talken min. Noen der ute som har vært i samme situasjon og har noen gode tips til å få vippet henne over kanten her? Tanken er sterkere enn selve hendelsen. Hvis du har noe som nesten hypnotisk vipper henne inn i orgasmer, hvorfor ødelegge? Skulle hun ville mer skjer det. Imens, nyt katalysatoren du har over hennes nytelse. Utolmodig gris blir raskest spist. Anonymkode: 4c4b5...793 1
Gjest Alterego666 Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 Vi snakker om det samme, og er grovt sett på samme sted som dere i utviklingen mot å involvere andre. Viner enige om at neste skritt for oss er å gå på swingersklubb. Der kan vi ha sex med hberandre i en sexy atmosfære med andre mennesker. Så kan vi velge å gå videre, eller som det andre ekstreme alternativet velge å forlate klubben.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, m34t skrev: Heisann Har tidligere "operert" i rollen som bull og hatt flere fine treff og erfaringer med dett. Men så dukket det plutselig opp ei jente som jeg falt for(traff henne uten dette cuckold etc.) Og nå har det seg slik at jeg gradvis har utviklet sterke fantasier om at hun skal se andre menn. Vil ikke definere meg som cuckold, mem som stag, da jeg ikke tennes på ydmykelsen som en cuckold utsettes for. Men tenner veldig på tanken at hun får fremmed pikk. Gikk litt tid før jeg luftet dette for henne(2-3år) og har i senere tid nevnt dette fra tid til annen når vi kåter hverandre opp i senga. Hun setter pris på at jeg forteller mine fantasier. Men hun sier at hun ikke har tenkt sånn før, og at hun bare vil ha meg. Og hun spør også hborfor jeg tenker sånn om henne. Prøver å forklare så godt jeg kan, men er jo ikke lett Men i det siste når vi har drevet litt forspill, har dette dukket opp, jeg har fyrt på med litt dirty talk mens vi ligger i senga. Hun ligger og tar på seg selv, mens jeg lirer av forteller henne hva jeg fantaserer om. Hun virker da som hun blir skikkelig kåt og spør stadig hva som skjer videre i fantasien, og hun kommer før jeg rekker å knulle hu. Etterpå sier hun fortsatt at hun bare vil ha meg, selv om det virker som hun digger dirty talken min. Noen der ute som har vært i samme situasjon og har noen gode tips til å få vippet henne over kanten her? Da er vi to like. Tenner ikke på noe ydmykelse, men tenner på at hun får fremmed pikk. Anonymkode: fc212...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 3 timer siden, m34t skrev: Heisann Har tidligere "operert" i rollen som bull og hatt flere fine treff og erfaringer med dett. Men så dukket det plutselig opp ei jente som jeg falt for(traff henne uten dette cuckold etc.) Og nå har det seg slik at jeg gradvis har utviklet sterke fantasier om at hun skal se andre menn. Vil ikke definere meg som cuckold, mem som stag, da jeg ikke tennes på ydmykelsen som en cuckold utsettes for. Men tenner veldig på tanken at hun får fremmed pikk. Gikk litt tid før jeg luftet dette for henne(2-3år) og har i senere tid nevnt dette fra tid til annen når vi kåter hverandre opp i senga. Hun setter pris på at jeg forteller mine fantasier. Men hun sier at hun ikke har tenkt sånn før, og at hun bare vil ha meg. Og hun spør også hborfor jeg tenker sånn om henne. Prøver å forklare så godt jeg kan, men er jo ikke lett Men i det siste når vi har drevet litt forspill, har dette dukket opp, jeg har fyrt på med litt dirty talk mens vi ligger i senga. Hun ligger og tar på seg selv, mens jeg lirer av forteller henne hva jeg fantaserer om. Hun virker da som hun blir skikkelig kåt og spør stadig hva som skjer videre i fantasien, og hun kommer før jeg rekker å knulle hu. Etterpå sier hun fortsatt at hun bare vil ha meg, selv om det virker som hun digger dirty talken min. Noen der ute som har vært i samme situasjon og har noen gode tips til å få vippet henne over kanten her? 2 timer siden, Alterego666 skrev: Vi snakker om det samme, og er grovt sett på samme sted som dere i utviklingen mot å involvere andre. Viner enige om at neste skritt for oss er å gå på swingersklubb. Der kan vi ha sex med hberandre i en sexy atmosfære med andre mennesker. Så kan vi velge å gå videre, eller som det andre ekstreme alternativet velge å forlate klubben. Er dere middelaldrede? Har på følelsen at dette kommer etterhvert i livet når man har opplevd mye seksuelt. At man bare vil mer og mer og utforske mer og mer? Stemmer dette? Anonymkode: f4f68...e0a
m34t Skrevet 26. januar 2020 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2020 Stemmer vel ikke helt for min del, er i midten av 30åra
Gjest Alterego666 Skrevet 26. januar 2020 #7 Skrevet 26. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere middelaldrede? Har på følelsen at dette kommer etterhvert i livet når man har opplevd mye seksuelt. At man bare vil mer og mer og utforske mer og mer? Stemmer dette? Anonymkode: f4f68...e0a Kan kun svare for meg selv: - Ja, middelaldrende (M52) - Selvsagt opplevd mer enn jeg hadde som 23-åring. Målet er ikke å oppleve mer for å krysse av på en liste, eller stadig søke sterkere stimuli. Det er mer en opplevelse at seksualiteten stadig er i flyt, og at nye kinks vekkes. For meg (og partner) er det nok også slik at vi begge stiller spørsmålstegn ved det arkaiske idealet seksuell tosomhet. Vi tenker at vi kan kombinere singlelivets spenning med parlivets trygghet og skape en intimitet som ikke er ekskluderende.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #8 Skrevet 26. januar 2020 Kan det være at hun er redd for å må dele deg med noen i gjengjeld? Jeg har aldri villet dele mine menn. Men jeg kunne godt hatt sex med andre foran mannen min eller med han i trekant. Synes det er merkelig at dere har vært så lenge sammen uten å diskutere dette? Vet hun ikke hvilke fetisjer du har? Har følelsen av at du er på fetlife, men ikke hun. Kanskje det hadde vært en fin måte å starte på. Lag ny profil hver for dere, snakk om fetisjer, gå igjennom og før opp? Anonymkode: 609ad...036 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #9 Skrevet 26. januar 2020 6 minutter siden, Alterego666 skrev: Kan kun svare for meg selv: - Ja, middelaldrende (M52) - Selvsagt opplevd mer enn jeg hadde som 23-åring. Målet er ikke å oppleve mer for å krysse av på en liste, eller stadig søke sterkere stimuli. Det er mer en opplevelse at seksualiteten stadig er i flyt, og at nye kinks vekkes. For meg (og partner) er det nok også slik at vi begge stiller spørsmålstegn ved det arkaiske idealet seksuell tosomhet. Vi tenker at vi kan kombinere singlelivets spenning med parlivets trygghet og skape en intimitet som ikke er ekskluderende. Men hadde du dette i 20 årene? Kommer det med alderen? Har inntrykk av det, av de jeg har datet og hatt som kjærester. Dess eldre, dess mer vil de utforske andre ting i sexlivet Anonymkode: f4f68...e0a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #10 Skrevet 26. januar 2020 Jeg har vært kvinne i et sånt forhold over lengre tid. Må si at det var alltid mannen som absolutt fikk mest ut av dette. Han syns alt var veldig hot og tennende rundt nye treff. Helt til jeg fant en «bull» som var skikkelig bra for meg. (Ikke lett, tok flere år å finne) Jeg ønsket å beholde han som fast men etter ett år sa mannen min nei til det. Ble for mye for han, ble sjalu. Da gadd jeg ikke mer. Jeg hadde da ligget med mange ukjente menn, med kvalitet på sexen fra helt flott til dårlig. De fleste helt gjennomsnittlig greit og gøy likevel fordi min mann ble vill av det. Utsatt meg selv for mange kleine kaffemøter, risko for kjønnssykdommer (bruker kondom men ikke ved oralsex), holdt spenningen ved like for menn jeg ikke nødvendigvis syns var så topp og holdt balansen mellom å ikke flørte for mye/like for godt og behandle menn som «maskiner» for å ha riktig spenning for min mann. Så når jeg fant en å ha fantastisk sex med, som jeg hadde lyst på over tid (var aldri forelsket eller ønske om noe annet enn sex) DA satte min mann foten ned, da drepte han også min lyst til å fortsette å «cuckolde» han. Når jeg var i miljøet hørte jeg om lignende historier flere ganger. Dersom kvinnen liker det for godt eller vil ha en mann for mye, da er det stopp. Ektemennene skal alltid bare ha nytelsen, aldri jobbe litt for det eller lide litt for at kvinnen faktisk skal ha det like deilig og sexy som ektemannen har det når han får det han vil ha. Anonymkode: 66a7c...92a 3
m34t Skrevet 26. januar 2020 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at hun er redd for å må dele deg med noen i gjengjeld? Jeg har aldri villet dele mine menn. Men jeg kunne godt hatt sex med andre foran mannen min eller med han i trekant. Synes det er merkelig at dere har vært så lenge sammen uten å diskutere dette? Vet hun ikke hvilke fetisjer du har? Har følelsen av at du er på fetlife, men ikke hun. Kanskje det hadde vært en fin måte å starte på. Lag ny profil hver for dere, snakk om fetisjer, gå igjennom og før opp? Anonymkode: 609ad...036 Har presisert for henne at min fantasi kun går ut på at hun er med andre, ikke meg. Vi har diskutert andre fetisher og ganske åpne rundt det seksuelle sånn ellers og vi har vært sammen nesten 8år. Er vel mer at der er meg som har kviet meg å ta opp akkuratt dette tema med henne. Men fantasien var ikke så "sterk" i starten som det den er nå. Det med fetlife har du rett i😜 og har også luftet dette for henne, kanskje spørre henne pent om hun ikke vil ta en ekstra titt der inne.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #12 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært kvinne i et sånt forhold over lengre tid. Må si at det var alltid mannen som absolutt fikk mest ut av dette. Han syns alt var veldig hot og tennende rundt nye treff. Helt til jeg fant en «bull» som var skikkelig bra for meg. (Ikke lett, tok flere år å finne) Jeg ønsket å beholde han som fast men etter ett år sa mannen min nei til det. Ble for mye for han, ble sjalu. Da gadd jeg ikke mer. Jeg hadde da ligget med mange ukjente menn, med kvalitet på sexen fra helt flott til dårlig. De fleste helt gjennomsnittlig greit og gøy likevel fordi min mann ble vill av det. Utsatt meg selv for mange kleine kaffemøter, risko for kjønnssykdommer (bruker kondom men ikke ved oralsex), holdt spenningen ved like for menn jeg ikke nødvendigvis syns var så topp og holdt balansen mellom å ikke flørte for mye/like for godt og behandle menn som «maskiner» for å ha riktig spenning for min mann. Så når jeg fant en å ha fantastisk sex med, som jeg hadde lyst på over tid (var aldri forelsket eller ønske om noe annet enn sex) DA satte min mann foten ned, da drepte han også min lyst til å fortsette å «cuckolde» han. Når jeg var i miljøet hørte jeg om lignende historier flere ganger. Dersom kvinnen liker det for godt eller vil ha en mann for mye, da er det stopp. Ektemennene skal alltid bare ha nytelsen, aldri jobbe litt for det eller lide litt for at kvinnen faktisk skal ha det like deilig og sexy som ektemannen har det når han får det han vil ha. Anonymkode: 66a7c...92a Og der kommer du inn til kjernen i mange menns cuckold virksomhet. De gjør dette av ren egoisme og du er bare et objekt de bruker til egen fordel. Når fokuset, og kontrollen forsvinner, er det hele ikke interessant lenger. Det handler kun om makt. Makt over din seksualitet. En del kvinner fatter rett og slett ikke at dette er en subtil sadistisk adferd hvor din nytelse og ditt følelsesliv egentlig ikke er fokuset. Du er bare et middel for hans psykiske skavanker. Hans ufordragelige grunnlinje. En cuckold og han partner har det til felles at de mangler grunnleggende egenskaper som ivaretar dem som individer og som par. Skal du komme deg ut av dette må du ta et valg. Valget er åpenbart for et friskt menneske. Hvis du ikke ser det så har du egentlig fått svar på hva du er, du og din mann. Men som voksen velger du selv. Velfungerende mennesker evner å ta valg som sikrer dem mot utnyttelse. Anonymkode: 4c4b5...793
Gjest Alterego666 Skrevet 27. januar 2020 #13 Skrevet 27. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hadde du dette i 20 årene? Kommer det med alderen? Har inntrykk av det, av de jeg har datet og hatt som kjærester. Dess eldre, dess mer vil de utforske andre ting i sexlivet Anonymkode: f4f68...e0a Stemmer nok litt med mine erfaringer også. Igjen, jeg svarer for meg selv: I 20-årene var jeg mer preget av konvensjoner og andres forventninger. I dag står jeg tryggere i egne erfaringer og eget tenningsmønster. Dessuten har jeg en partner som matcher godt. Det sister er umåtelig viktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå