AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Skrevet 26. januar 2020 Jeg sliter med å forstå og akseptere at jeg ble forlatt etter at jeg ble smittet med herpes av partneren min. Vi var ikke sammen, men et par måneder inn i relasjonen. Han visste ikke at han hadde det og jeg fikk utbrudd. Jeg merket de påfølgende dagene at han slet veldig med sin egen selvfølelse i kjølvannet av dette. Og det endte med at han dumpet meg to uker etter. Og for de av dere som har erfart herpes så vet dere at den fysiske smerten kan være helt forferdelig. Det psykiske hos meg har også vært en utfordring, men jeg har bare måtte akseptere det. Og jeg liker jo ikke han noe mindre selv om jeg vet at det er han som har smittet meg. Kan man miste interessen for et menneske som har fått herpes? Er det et selvfølelsesaspekt som overgår hva jeg forstår? Er det umodenhet? Hva er det? Tror bare jeg trenger noen seriøse, vettuge tanker her. Hilsen fortvilet Anonymkode: fe23a...f40
Ardenus Skrevet 26. januar 2020 #2 Skrevet 26. januar 2020 Høres rart ut at han dumper deg pga herpes smitte han har påført deg, kanskje han ville ut av forholdet uansett?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #3 Skrevet 26. januar 2020 57 minutter siden, Ardenus skrev: Høres rart ut at han dumper deg pga herpes smitte han har påført deg, kanskje han ville ut av forholdet uansett? Det ville jo vært en potensiell løsning, men: Da det skjedde kom han med alle mulige tillitserklæringer og ord om at han skulle være der for meg og at jeg måtte vite hvor han sto. Så gikk det en dag og han gikk nærmest inn i en depresjon. Det gikk opp og ned i løpet av en uke. Og da vi endelig møttes for å snakke om det brøt han sammen... Anonymkode: fe23a...f40
Ardenus Skrevet 26. januar 2020 #4 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ville jo vært en potensiell løsning, men: Da det skjedde kom han med alle mulige tillitserklæringer og ord om at han skulle være der for meg og at jeg måtte vite hvor han sto. Så gikk det en dag og han gikk nærmest inn i en depresjon. Det gikk opp og ned i løpet av en uke. Og da vi endelig møttes for å snakke om det brøt han sammen... Anonymkode: fe23a...f40 Du får ta en prat med han og si at herpesen ikke er så nøye, shit happens. Spør om dere ikke skal prøve igjen? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Skrevet 26. januar 2020 6 minutter siden, Ardenus skrev: Du får ta en prat med han og si at herpesen ikke er så nøye, shit happens. Spør om dere ikke skal prøve igjen? Per nå vil han ikke snakke og har fjernet meg fra sosiale medier. Han har unngått alt av min håndsrekning. Det virker som om han dårlig takler å ordne opp i ting... Er det noe jeg skulle ønske så hadde det vært å prøve igjen. Men sånn som ting er nå vil han ikke. Anonymkode: fe23a...f40
Ardenus Skrevet 26. januar 2020 #6 Skrevet 26. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Per nå vil han ikke snakke og har fjernet meg fra sosiale medier. Han har unngått alt av min håndsrekning. Det virker som om han dårlig takler å ordne opp i ting... Er det noe jeg skulle ønske så hadde det vært å prøve igjen. Men sånn som ting er nå vil han ikke. Anonymkode: fe23a...f40 Beklager å si dette, men kanskje det er for det beste at dere ikke fortsetter? Hvis han sliter med å ordne opp i slike ting, så er det ikke liv laga fremover. Kjipt du ble smitta med herpes, men det er så vanlig å ha det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå