Gå til innhold

Ingen symptomer...godt tegn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen gravidsymptomer eller følelse av at menstruasjonen kommer noe den skal gjøre i løpet av 3-4 dager

Virker som alle føler med en gang veldig mange symptomer så jeg er usikker på om å føle ingenting er negativt??

Anonymkode: 23744...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del så hadde jeg ingen symptomer den måneden jeg ble gravid, men mange symptomer de månedene jeg ikke ble gravid. Jeg fikk ikke graviditetssymtomer før i uke 7. 

Anonymkode: 87714...47e

Skrevet

Dette er så individuelt at det er umulig å si om det er et godt eller dårlig tegn.

Anonymkode: 7cf80...4a0

• Liker 1
Skrevet

For min del får jeg ikke antydninger til mens før den putselig er der. Har både hatt graviditetssymptomer og ikke når mensen har kommet.

Anonymkode: 81bf0...927

Skrevet

Ts her

Jeg pleier å merke mensen over en uke før med såre brystvorter og magevondt så etter å ha lest at veldig mange har mindre symptom når de faktisk er gravide så føler jeg det er positivt. Det er jo så mange her inne som kjenner alle symptomer i verden fra dagen etter el uten å være gravide. Det er vel for tidlig å ta test i morgen???

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Jeg pleier å merke mensen over en uke før med såre brystvorter og magevondt så etter å ha lest at veldig mange har mindre symptom når de faktisk er gravide så føler jeg det er positivt. Det er jo så mange her inne som kjenner alle symptomer i verden fra dagen etter el uten å være gravide. Det er vel for tidlig å ta test i morgen???

Vent til IKM du, så slipper du ev eventuell unødvendig skuffelse hvis testen er negativ fordi du har testet for tidlig :) Og rekker du ikke å teste fordi mensen kommer - vel, da har du spart den testen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...