Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for tiden arbeidsledig etter at arbeidsplassen min gikk konkurs. Nå er jeg så heldig siden jeg har fått to interessante jobbtilbud. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg så jeg lurer på hva dere ville gjort i en slik situasjon. Tilbudene er innenfor samme type butikk (blomster), men en egentlig ganske tøff bransje med hard konkurranse og noe usikker fremtid.

Jobbtilbud nr. 1: Stort, fint og lyst lokale. God plass å jobbe på (håndarbeid). Tar 2 minutter for meg å gå hjemmefra. Men akkurat her jeg bor er det flere slike butikker og denne butikken merker konkurransen. Sjefen har selv sagt at de ikke vet hva som skjer om for eksempel bare ett år.

Jobbtilbud nr. 2: Ganske lite og mørkt lokale. Mindre plass å jobbe på. Tar ca. 30 minutter med bil. Denne butikken har stått i mange år og gjør det veldig bra. Får mange spennende oppdrag.

Hva ville dere ha valgt?

Anonymkode: 45254...752

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 2. Når ikke sjefen på nr 1 er optimistisk eller ser ut til å ha guts nok til å prøve å snu trenden, spørs det hvor lenge det er liv laga. Evt nr 1 hvis det er lett å få ny jobb senere.

Anonymkode: 095e4...e19

Skrevet

Nr 2. Viktig med sikker inntekt. 

Anonymkode: 10373...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...