AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #1 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg har kjøpt en del grønne planter og lurer nå på om det egentlig er meningen at man skal ta av den der plastikkpotten før man puttet de oppi en vanlig blomsterpotte. Anonymkode: 8d5da...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #2 Del Skrevet 26. januar 2020 Neida det trenger du ikke. Det er enklere å følge med på vanninga om du kan ta plast-potta ut av potteskjuleren. Anonymkode: 94234...93f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2020 #3 Del Skrevet 26. januar 2020 La den være på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #4 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg lar de stå i potta i begynnelsen. Potter om når de vokser. Anonymkode: 5d2fe...301 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #5 Del Skrevet 26. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lar de stå i potta i begynnelsen. Potter om når de vokser. Anonymkode: 5d2fe...301 Men selv om du potter om har de fremdeles like godt av å stå i en plastpotte med hull i bunnen, så overflødig vann kan dreneres bort. Å potte planter rett i pyntepotter er ikke spesielt praktisk eller lurt. Anonymkode: a450f...923 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #6 Del Skrevet 26. januar 2020 Plastpotten heter blomsterpotte. Keramikkpotten heter potteskjuler. Anonymkode: 6e1d8...70f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #7 Del Skrevet 27. januar 2020 Kanskje veldig lurt slik det var i gamle dager, de plantet rett i pyntepotten, men den hadde hull og det var fat under. Anonymkode: 3b8d7...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 27. januar 2020 #8 Del Skrevet 27. januar 2020 Når jeg planter om så planter jeg om I større plastpotte som jeg putter i potteskjuler. Da kan jeg holde et øye med røttene og det drenerer bedre. Jeg har hatt en plante som var plantet rett i potteskjuleren, uten at jeg visste det hadde den grodd noen helt vanvittige røtter som knakk potteskjuleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 27. januar 2020 #9 Del Skrevet 27. januar 2020 Potter du om i en potteskjuler uten hull i bunnen, så er den så og si dømt til å dø. Planter trenger drenering for at di ikke skal drukne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå