Gå til innhold

Damer, hvordan kjennes din orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av en annen tråd her inne.
Så damer, hvordan kjennes din orgasme?

For min del er det kraftige sammentrekninger i underlivet. Underlivet løfter seg opp og jeg går i bro og hele kroppen vrir seg før jeg blir helt slapp. Etterpå går det ilinger gjennom hele kroppen  i opptil flere minutter. Hvis han tar på meg da, uansett hvor på kroppen, kjennes det nesten som elektriske støt.
Dette skjer både ved kun stimulering av klitoris og ved kombinasjon av penetrering og stimulering av klitoris (heftigst da). Men ikke ved kun penetrering. Enda heftigere ved kombinasjon av stimulering av klitoris og g-punkt.

Anonymkode: 947bc...2a7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig to typer har jeg funnet ut. Den jeg får ved stimulering av klitoris eller hvis jeg sitter på topp, er en jeg kjenner kommer veldig gradvis, og som når et topppunkt før jeg går ned igjen. Den jeg får ved litt røffere sex, helst med han på topp eller bakfra, er mer de store sammentrekningene, hvor hele kroppen spenner seg. De kan og komme i små og store, men er ganske like hele veien. De kan jeg og sprute ganske bra av. Men begynner noen å rote med klitoris samtidig som de er inne, så forstyrrer det bare og jeg kommer ikke. 

Anonymkode: cd327...618

• Liker 1
Skrevet

Som om noe brister og noe varmt og deilig strømmer ut fra underlivet og ut i hele kroppen. 

Anonymkode: 92628...ec7

• Liker 2
Skrevet

Kan reagere med skjelving i lårene og den følelsen tar over hele kroppen...pulserende... 

Andre varianten er og pulserende men klare da ikke å ligge stille eller blir fryktelig urolig 🙈

Anonymkode: 9d0e7...0d3

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Sammentrekninger og kan riste litt. De kan komme fort og jeg klarer ikke å stoppe dem. Det blir deilig for fort og da kommer de 😂

Skrevet

Krafige sammentrekninger i underliv som sprer seg ut i hele kroppen, tærne spriker og jeg går opp i bru. Rykninger kommer i flere minutter etter orgasmen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får det bare når jeg blir slikket. Da får jeg sammentrekninger i fitta, kanskje en fem-seks ganger. Jeg går også litt opp i bro fordi jeg ligger på ryggen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...