Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 2/2/2020 at 11:53 PM, AnonymBruker said:
On 2/2/2020 at 11:58 PM, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre et lite oppfølgingsspørsmål, Ts? Når du har tid?

Hvordan ser familie og venner på meg? Jeg er i utgangspunktet ei glad og sprudlende jente med masse omsorg for de rundt meg, men alle disse årene har satt sitt spor, og jeg klarer ofte ikke helt være meg selv. Er de tynget og lei av mine utfordringer? Blir de dratt ned når de er sammen med meg? Jeg bekymrer meg mye for dette, for hvilken påvirkning jeg har, om de fortsatt ser gode kvaliteter i meg og om de fortsatt trives rundt meg.

Anonymkode: 0691d...52d

Strength kortet,  som vel kan tilsi at de ser på deg som sterk? Det er ikke vits i å bekymre seg da det bare gjør verre. Sterk er jo en god egenskap sånn jeg ser det. Kanskje dem ikke er så flink å alltid vise det dem synes eller noe, men føler ikke de akkurat er lei. De er jo glad i deg, men hvis de ikke har alltid tid så er det vel bare fordi alle har et privatliv og også litt behov med egentid for seg selv

Anonymkode: 62a73...3f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strength kortet,  som vel kan tilsi at de ser på deg som sterk? Det er ikke vits i å bekymre seg da det bare gjør verre. Sterk er jo en god egenskap sånn jeg ser det. Kanskje dem ikke er så flink å alltid vise det dem synes eller noe, men føler ikke de akkurat er lei. De er jo glad i deg, men hvis de ikke har alltid tid så er det vel bare fordi alle har et privatliv og også litt behov med egentid for seg selv

Tusen takk😊 Ja jeg føler meg i utgangspunktet sterk, selv om jeg innimellom føler jeg har fått nok. Men det var fint å se at du trakk det kortet, det gir litt ekstra styrke, føler jeg. Ja jeg har respekt og forståelse for folks egentid og privatliv, jeg er ikke den som maser eller klager. Det er likevel en følelse der om at jeg hadde hatt god hjelp av litt oppbacking og støtte fra nærmeste familie, det har jeg jo hatt i perioder, men føler nå at de kanskje ikke lenger orker å forholde seg til hvordan jeg har det. Jeg gjør så godt jeg kan jeg, men alle trenger støtte et eller ennet sted.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk the empress kortet

Det er bilde av en kvinne på kortet, men det trenger ikke ha noe å si på tross av ditt eget kjønn. Sånn jeg tolker kan kortet det for DEG ha noe å si om å komme mer i kontakt med din feminine side (alle har både en feminin og maskulin side i seg). Bli litt mykere, våg å vis følelser. Femininitet. Tenk på hvordan en mor, bestemor er eller en annen kvinnelig figur. Som oftest er de omtenksom, hjelpsom, lyttende, m.m. Wenche i god morgen norge kan vel være et godt eksempel sådann. :)

TS

Fantastisk!  Det er jo korrekt det også når jeg tenker meg om, jeg er veldig tøff og direkte.skal forsøke allerede i morgen. 

Du treffer på meg !!! Hvis jeg ikke plager deg . Hva med å selge et selskap jeg eier, hvor lenge til og hvor mye bør jeg greie å få tror du ? 

Anonymkode: 76fc2...b51

Skrevet

Dame 31 år og jomfruen.

Vil jeg få en jobb og når? 🤔

Hva slags jobb er eventuelt dette?

Anonymkode: 16ef8...2f6

Skrevet

Vil jeg noen gang finne den rette for meg?

Skrevet

Hei ts😊 Har du tid og lyst til å ta et spørsmål til? Er usikker på om den nye fastlegen min er rett for meg, angrer litt på at jeg byttet, har en dårlig følelse. Kan du se hva kortene sier? Er denne fastlegen bra for meg, vil mitt beste, eller bør jeg bytte til en som er mer tilstede både fysisk og «tilstede» på legetimene? 

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei TS. Hvem får du opp at jeg er som person? 

Hva ser du karrieremessig, vil jeg bytte jobb eller bli? 

Og kjærlighet. Vil vi bli samboere? Hvis ikke, hva ser du da ang kjærlighet? Kvinne 31, vannmannen 

Anonymkode: 1e050...f38

Skrevet

Hei Ts, 
Tar du fortsatt readings?

Jeg lurer på om han jeg elsker kommer tilbake til meg og om du ser noe tidsperspektiv evt?

Anonymkode: cdb35...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...