Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har sannsynligvis gitt deg nå, men jeg tenker det er verdt et forsøk allikevel, til tross for at jeg egentlig er litt redd for svaret. :sjenert:

Kvinne på 27, født i værens tegn. 

Er det noe håp for at jeg og samboer kommer oss gjennom krisen vi går gjennom nå, og vil han med tiden lære seg å stole på meg? Kan jeg fortsatt stole på ham etter det som kom frem i lyset helt i starten av året?

Anonymkode: c2439...b25

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På ‎28‎.‎01‎.‎2020 den 14.30, AnonymBruker skrev:

.

.

Endret av Shery
beklager, kommenterte på feil innlegg:-)
Skrevet
On 1/26/2020 at 11:59 PM, Håpefull2020 said:

Dame, 29 år

hvordan blir dette året?

blir jeg gravid?

Kan ta deg å., greit å øve.

Fikk temperance kortet og the hierophant.  Du står mulig ovenfor noe du må velge, som to sider. Men det er en pil oppover på temperance kortet, som slik jeg tolker det. At året vil gå bra og det kan mulig komme en graviditet...selv om barner mulig ikke da kommer før neste år. 

Du vil vel også være rundt noen du kan stole på og føler deg trygg på og det kan hende du allerede er det. Det kan også hende du føler at du trenger noe hjelp/råd til noe du står ovenfor, et problem, utfordring eller valg til noe  fordk du strever mulig litt med å vite hva som er rett og galt med tanke på the hierophant kortet. Du kan fremstå litt redd for fremtiden og det som kommer, litt som at du ikke tør så du fortsetter heller mye i samme spor som du har vært før og er kjent med. Det er som du er redd for å "sette deg selv på kartet" i frykt for hva andre vil si. Ikle vær redd for å tre ut sv komfortsonen. Av og til må man gjøre noe nytr, selv om nytt er unofortabelt i starten. Ta et skritt for, og så kan du ta et tilbake for å refkletere hvordan det gikk. Gikl det virkelig så ille, eller var det bare ille i hodet ditt? 

Ta i mot støtte og om det ikke er noe støtte der du er nå, oppsøk noe der du kan få støtte/hjelp til noe. Det kan f. Eks. Være snakke ut med noen i familie eller god venn eller et tilbud som lavterskeltilbud i kommunen du bor med det du strever litt med å velge bare for å få andres synspunkt sånn at du lettere ser ting fra flere perspektiver. 

På kortet er det en ørn og løve og en kvinne som holder noe. Løven kan for deg symbolisere et barn/graviditet som du er på vei mot, og det kan mulig være du holder på nå med å prøve få barn fordi kvinnen har en kopp som hun holder over løven som kan symboliserer barn på vei. Du har veldig lyst på barn,men ta et steg av gangen på vei mot et barn om det er det du og din partner vil. Ja, det er mullg for barn dette året, men barnet kommer muligens ikke da før til neste år? Igjen, angående barn kommer det an på handling da fremtiden alltid kan forandre seg basert på din/din partner sin vilje. 

Anonymkode: 62a73...3f3

• Liker 1
Skrevet
On 1/27/2020 at 12:12 AM, AnonymBruker said:

Vil jeg bryte kontakten med min far, eller han med meg? Vil jeg få barn?

Anonymkode: 9088c...21c

Fikk the high priestess kortet. På kortet holder hun noe i hendene som kan symbolisere at du er veldig bevisst  med kontakten du har med din far. Det kan være som han har gjort noe som har såret og derfor du vil holde avstand eller ha begrenset kontakt. Du eller han vil nødvendigvis ikke bryte helt, men kanskje ha noe begrenset kontakt med hverandre? Ja til barn, men mulig ikke helt nå. 

Skrevet
On 1/26/2020 at 11:55 PM, AnonymBruker said:

Hei TS😊 Du har kanskje gitt deg nå, men jeg prøver meg likevel, så kan du se om du får tid og lyst til å øve deg på meg også😊

Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut i årene fremover? Ønsker så veldig å finne en god og empatisk kjæreste.. ❤️🤞

Anonymkode: 0691d...52d

Fikk justice kortet. På kortet er også tallet elleve som er 1+1=2, hvillet kan tilsi en kjæreste.. Om ikke så kan det mulig være tvillingsjel/sjelevenn som du matcher bra med. Du føler at ting i ditt liv går slik du vil, du har kontroll. Bare fortsett sånn du gjør :) du er veldig rettferdig og rett skal være rett så hvis noen gjør noe over streken, setter du dem på plass. 

Skrevet

Hei TS😊 Kan jeg spørre et spørsmål? Om du har tid? Ser du om jeg snart får det bedre helsemessig, bl.a mindre migrene og flere bedre dager? På forhånd tusen takk😊

Skrevet
On 1/27/2020 at 10:37 AM, AnonymBruker said:

Kvinne skorpion 26 år. 

Kommer jeg noen gang til å få barn? 

Bør jeg slutte i jobben? 

Har jeg funnet den rette mannen? 

Og kommer jeg meg noen gang hjem til skogen? 

(vet jeg er sent ute, men jeg elsker sånne ting 🤭 håper på svar alikevel🥰

Anonymkode: 2fe45...835

Fikk the world kortet, som jeg tolker er positivt kort fordi det føles som du har fått gullbilletten til alt i livet, og du er fornøyd i livet. Ikke tvil på deg selv. Utifra kortet bør du jo ikke slutte i jobben, fordi det du jobber med kan føles rett for det inni hjertet ditt, som stemmer overrens med verdiene dine, e.l. Du trives og opplever mestring. Kortet kan og tilsier at det kommer noe bra ut av alt du har valgt, som mannen din. Det som er bra er mulig et lykkelig liv, humor og mulig barn... Om ikke to barn, fordi det er en kvinne på kortet som holder to drillstaver i hver sin hånd som kan tolkes som å få to barn? 

Angående hjem til skogen, fikk jeg whell of fortune. Det kan være engang at en tilfeldighet tar deg med tilbake som kommer litt som en overasskelse... Hva nå enn skogen betyr. Stol på alt som kommer og la deg bare flyte med. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk justice kortet. På kortet er også tallet elleve som er 1+1=2, hvillet kan tilsi en kjæreste.. Om ikke så kan det mulig være tvillingsjel/sjelevenn som du matcher bra med. Du føler at ting i ditt liv går slik du vil, du har kontroll. Bare fortsett sånn du gjør :) du er veldig rettferdig og rett skal være rett så hvis noen gjør noe over streken, setter du dem på plass. 

Tusen takk🤗 Kjæreste eller sjelevenn høres veldig bra ut😊 Når du skriver at jeg føler livet går slik jeg vil, mener du at det vil føles sånn på sikt? Veldig lenge nå har jeg stått litt fast, har ikke følt at livet har vært så bra på mange år, men mye pga helse som er utenfor min kontroll, og kjærlighet som mangler. 

Skrevet

Hei, TS. Kvinne snart 32 år, Tyren. Finner jeg en kjæreste i år?

Anonymkode: f2d82...d2a

Skrevet

Kvinne 30, skytte. Hvorfor liker ikke de to jeg er interessert i meg tilbake, eller er noen av dem interessert? Håper du vil øve på meg og 🙈

Anonymkode: a0cf4...465

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hei TS😊 Kan jeg spørre et spørsmål? Om du har tid? Ser du om jeg snart får det bedre helsemessig, bl.a mindre migrene og flere bedre dager? På forhånd tusen takk😊

Fikk moon kortet. Som kan tilsi noe usikkerhet, sårbar. Veldig mange følelser og mulig en frykt for at ikke helsen skal bli bedre. Det er som du står mellom to ting du vil og ene tingen er å få orden på helsen. Ja jeg føler du vil få bedre helse, men det kreves at du gir en innsats mot det å få det bedre.

Forøvrig angående migrene, kan du forsøke yoga som kan lære deg avslappingsteknikker: migrene yoga. Nå vet jeg ikke de andre sykdommene eller om det er noe fysisk som begrenser, men all yoga som migrene yoga er ikke avansert og vanskelig. Det kan mulig føles utenfor komfortsonen med yoga for du trur ikke helt på det eller har noe motstridende følelser for det eller annen hjelp/forandring? Det blir for alternativt?
På kortet er det en hvit og svart hund og du står liksom med en fot på tur mot den svarte hunden, men på den siden du kommer fra er det en hvit hund. Fargene på hundene trenger ikke ha noe å si og heller ikke hvilket dyr. Den hvite hunden kan slik jeg tolker det tilsi for deg helseproblemene, mens den svarte hunden det andre i livet du vil, men som helseproblemene stopper deg fra å gjøre. Det er som helseproblemene hele tiden drar deg tilbake for det blir for tungt, men stå i det. Kjemp mot følelsene på en tilfriskningsprosess på tross av at det er tungt, så vil du komme på den andre siden hvor den svarte hunden står og få bedre helse og dager. Det er ofte i det tyngste en lærer mest, og det er jo ikke galt med å ha noen dårlige dager heller da alle jo har det. Slapp av og senk skuldrene. Ikke stress, og ikke la en type frykt eller noe i følelsene stoppe deg fra noe.

Det kunne ha hjulpet med å komme inni rutinene med et kurs, som yoga kurs? Om noe annet ved helse begrenser, så er det mulig å gjøre yoga som migreneyoga hjemme på e.k.s. stuegulv. Sjekk ut og søk på google om det, mange som legger ut videoer med instruksjoner på hvordan det gjøres. Kanskje migrenen da går bort og du i det store får flere bedre dager, men for at det skal gå bort- gi det tid og ha gjerne med alt det andre som å bli bevisst mer på det du spiser, osv. ta et skritt av gangen og ikke legg listen for høyt med en gang. Om du ikke får til alt med en gang, begynn med en ting i starten som du føler for, og så når du har fått det inni rutinen, øker du til noe mer. Noe hjelp i hverdagen kunne vel ha hjulpet. Ja jeg føler du vil bli frisk, men vær tålmodig og gi en innsats med å VIRKELIG ville det, for ingenting løses over en natt. Du må mulig prøve ut noe livsstilsendringer, evt. som ta i mot verktøy som migrene yoga, mer frisk luft, o.s.v. Det kan holde bare i hage, utenfor døren i første omgang hvis det er problemer å komme seg lengre ut. 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk🤗 Kjæreste eller sjelevenn høres veldig bra ut😊 Når du skriver at jeg føler livet går slik jeg vil, mener du at det vil føles sånn på sikt? Veldig lenge nå har jeg stått litt fast, har ikke følt at livet har vært så bra på mange år, men mye pga helse som er utenfor min kontroll, og kjærlighet som mangler. 

Jeg er enda ganske ny så det kan hende jeg leste for deg mer som det er om noen år og ikke helt som det er i nåværende øyeblikk, eller vet ikke? Brukte bare et kort jeg da, men profesjonelle bruker vel flere så de får mer hele historien. ikke bare en liten bit? :)  Skrev det som kom til meg i det jeg tolket kortene som alle andre lesingene. Har ikke helt enda klart å ha kontroll og skille mellom hva som er fortid, fremtid og nåtid. Noen ganger klarer jeg det sikkert fint, men ikke alltid tror jeg. Det kan også hende at det er andre som leser i tråden og på andres svar her og dermed får jeg inn noe som kan også stemme mer for andre sånn at det blir mer "gruppe-reading"..? Isåfall sjekk ut magic.no der er det profesjonelle tarot lesere som nok har mer erfaring.

Ikke glem å stole på deg selv og din egen viten for du vet og mye, og du klarer mer enn det du trur på selv, men du må ikke gi opp så lett selv om noe føles tungt og det er som du hele tiden blir dratt tilbake av følelsene. Stå i det som er tungt og det som føles rett, for da vil det etter hvert bli lettere. Husk på at det tar bare 21 dager med å innlegge nye vaner, så hvis du lager en plan eller får noe hjelp med det angående rutiner rundt f.eks. trening/yoga, kosthold, og annet som søvnvaner, o.s.v. føler jeg det blir bedre.

Skrevet
På 26.1.2020 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Kommer jeg og han jeg holder på med til å bli et ordentlig par? Vil han være bra for meg? 

Anonymkode: ccb25...d5c

Håper du kan ta meg og mitt spørsmål, om du får tid 🥰

Anonymkode: ccb25...d5c

Skrevet

Kommer jeg til å få barn? ❤️

Anonymkode: 6f2ec...839

Skrevet

Tusen tusen takk for et langt og godt svar, setter stor pris på dette❤️ Vil gjerne gi deg tilbakemelding:

Her var det mye som stemte veldig bra! 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som kan tilsi noe usikkerhet, sårbar. Veldig mange følelser og mulig en frykt for at ikke helsen skal bli bedre. Det er som du står mellom to ting du vil og ene tingen er å få orden på helsen.

Dette var spot on! Jeg er nok egentlig ganske sterk, jeg har stått i fysiske utfordringer i hele mitt voksne liv, med mye muskelsmerter og leddgikt, og diverse andre helseutfordringer. Men samtidig er jeg veldig følsom og kan lett føle meg sårbar ja, og føle at situasjonen er håpløs. Det er noe med det å stå i disse utfordringene i 15-20 år, det er ikke rart man føler håpløshet og usikkerhet for fremtiden med tanke på helse. Så disse ordene stemte helt😊

Migrene har vært nytt for meg det siste året, og anfallene kommer oftere og oftere. Jeg står i det, og er fullt klar over at alle har vanskelige dager. Det er når de dårlige dagene tar over livet gjennom mange mange år, at man lett mister motet. Men det at du ser håp for bedring, gir meg mot😊

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den hvite hunden kan slik jeg tolker det tilsi for deg helseproblemene, mens den svarte hunden det andre i livet du vil, men som helseproblemene stopper deg fra å gjøre.

Veldig interessant dette med de to hundene! Denne setningen traff skikkelig, det er akkurat sånn det har føltes i mange år, og nå når migrene også har blitt et problem, så har det blitt enda mer vanskelig å gå til den svarte hunden, utfordringene holder meg stadig tilbake. Kanskje er jeg heldig å ha to greie dager etter hverandre, det skal ikke mer til for at gleden kommer tilbake, at jeg føler håp igjen, at jeg føler meg som meg selv igjen. Men så blir jeg kastet tilbake av helsen.

(Skulle ønske det var den svarte jeg stod hos og den hvite jeg skulle jobbe mot å komme til, føles mer rett sånn, men som du sier, så var det fint å vite at fargene ikke betyr noe). 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av og senk skuldrene. Ikke stress, og ikke la en type frykt eller noe i følelsene stoppe deg fra noe.

Dette med stress er også helt spot on😄 Jeg stresser mye mentalt, der ligger mye frykt for fremtiden både ang helse og kjærlighet. Så dette er viktige ord jeg trenger å bli påmint om😊

Yoga hadde jeg absolutt hatt godt av, men leddgikten og muskelsmertene stopper meg litt. Jeg skal absolutt lese om migrene yoga, dette har jeg ikke hørt om før. Kanskje jeg får til noe hjemme i stua. Takk for godt tips!

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke glem å stole på deg selv og din egen viten for du vet og mye, og du klarer mer enn det du trur på selv, men du må ikke gi opp så lett selv om noe føles tungt og det er som du hele tiden blir dratt tilbake av følelsene.

Dette var også viktige ord som jeg føler stemmer godt. Ja jeg vet mye, jeg har egentlig mye styrke, har bare vært sterk for lenge. Men jeg skal finne den styrken igjen og tro på meg selv, og virkelig ta tak. Tusen tusen takk igjen for den gode hjelpen! Noen ganger finner man uventet hjelp fra et sted man aldri hadde trodd hjelpen skulle komme fra, og her var det du som ble en god hjelp for meg❤️
Syns du er dyktig! Og du skriver på en fin og empatisk måte😊

Skrevet

Kan jeg spørre et lite oppfølgingsspørsmål, Ts? Når du har tid?

Hvordan ser familie og venner på meg? Jeg er i utgangspunktet ei glad og sprudlende jente med masse omsorg for de rundt meg, men alle disse årene har satt sitt spor, og jeg klarer ofte ikke helt være meg selv. Er de tynget og lei av mine utfordringer? Blir de dratt ned når de er sammen med meg? Jeg bekymrer meg mye for dette, for hvilken påvirkning jeg har, om de fortsatt ser gode kvaliteter i meg og om de fortsatt trives rundt meg.

Skrevet

Kvinne 32 Tvilling

Hva skjer ned tanke på karriere, og hva ser du i forhold til den lille familien min?

Anonymkode: c3414...479

Skrevet

Kvinne 31, Jomfruen.

Kommer jeg til å få en jobb, og hva slags jobb er det. Når vil det skje?

Anonymkode: 16ef8...2f6

Skrevet

Tusen takk ! Veldig snilt av deg å hjelpe til. Omtrent helt slik det føles ! Så det var full klaff for deg ! Kanskje tørre å spørre deg hvordan i all verden jeg skal bli forfremmet hos kunden min? 
 det er som om de overser meg. Hvis du har tid da ! 

Anonymkode: 76fc2...b51

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinne 31, Jomfruen.

Kommer jeg til å få en jobb, og hva slags jobb er det. Når vil det skje?

Anonymkode: 16ef8...2f6

Du skal bli head hunted av Silicon Valley. Muligens av selveste Mark Zuckerberg, men det vil ikke skje før etter Sankthans

Skrevet
On 1/28/2020 at 11:56 PM, AnonymBruker said:

Tusen takk ! Veldig snilt av deg å hjelpe til. Omtrent helt slik det føles ! Så det var full klaff for deg ! Kanskje tørre å spørre deg hvordan i all verden jeg skal bli forfremmet hos kunden min?  det er som om de overser meg. Hvis du har tid da ! 

Anonymkode: 76fc2...b51

Fikk the empress kortet

Det er bilde av en kvinne på kortet, men det trenger ikke ha noe å si på tross av ditt eget kjønn. Sånn jeg tolker kan kortet det for DEG ha noe å si om å komme mer i kontakt med din feminine side (alle har både en feminin og maskulin side i seg). Bli litt mykere, våg å vis følelser. Femininitet. Tenk på hvordan en mor, bestemor er eller en annen kvinnelig figur. Som oftest er de omtenksom, hjelpsom, lyttende, m.m. Wenche i god morgen norge kan vel være et godt eksempel sådann. :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...