AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #21 Skrevet 26. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Bør jeg gi mannen jeg har datet de siste månedene en sjanse til? Skal jeg vente på han eller gå videre i livet? Anonymkode: c7ef1...6e3 Fikk The moon kortet. Følg egne insikter, men som kortet tilsier kan løgner og usikkerhet være fremtendene i livet ditt for øyeblikket. Det kan hende mannen du har datet ikke har vært helt ærlig og har noe i bagasjen som han holder skjult. Det trenger ikke være kriminelt, men kan være problemer knyttet til andre familiemedlemmer, eller kanskje han allerede er i et forhold og har vært utro etter date med deg, eller er fra en ganske religiøs familie, osv. Jeg kan ikke velge for deg, men jeg kan råde deg om å ta et skritt tilbake og reflekter litt for å få mer klarhet rundt situasjonen og det du bør gjøre. Mannen kan være passende for deg, men det er han som det er noe tull med. Om det blir ordnet oppi og blir klart så kan alt ende opp til å bli bra, selv om det kan bli vanskeligheter. Anonymkode: 62a73...3f3
Cinnamondiva Skrevet 26. januar 2020 #22 Skrevet 26. januar 2020 Hva skjer i livet mitt i løpet av dette året?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #23 Skrevet 26. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for pådommmen😊 Føler dog jeg har brukt nok av tid og år på selvutvikling og refleksjon. Ønsker å bruke tid på noen andre enn meg selv nå❤ Anonymkode: e09ca...47b OK, det kan hende jeg leste i nåværende situasjon og sånn det har vært. Du kan også etter alt du har gjort til nå, sette det du har lært ut i praksis. Øv deg i situasjoner med å for eksempel snakke til nye, vis initiativ og la intuisjonen guide deg 😊 Det kan nok hende det skjer innen et år eller noe. Men du må gjøre noe handling av det du har lært med selvrefleksjon, som nye møter av mennesker. Ikke bare tenk "nå skal jeg treffe en ny kjærlighet", men mer at du er nysgjerrig på å bli kjent med andre. Se på det mer som venner i starten og så kanskje fra der på nye du møter kan det utvikles seg til noe mer Anonymkode: 62a73...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #24 Skrevet 26. januar 2020 Takk for svar. Det var spot on 👍🏻 Anonymkode: c7ef1...6e3
Leonetta Skrevet 26. januar 2020 #25 Skrevet 26. januar 2020 Prøver meg selv on du kanskje har de 10 du trenger 😊 men mitt spørsmål er Hva nå?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #26 Skrevet 26. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan skal jeg gå frem karrieremessig? Skal jeg slutte på studiet jeg gar på? Tusen takk! Anonymkode: e7639...c68 Fikk kortet: Temperance Du føler for å ha harmoni og balanse i livet og står litt nå på en vei hvor du er usikker på hva og hvordan du skal gjøre noe. På kortets bilde er det en kvinne ved en elv under regnbue som står ved siden av en ørn. På andre siden av elven er det en løve. I hendene holder hun noe, som med deg kan symbolisere studier du er på nå. Løven virker ganske rolig og en som ser ut til å ha fått klarhet i hvordan man bør gå frem karrieremessig. Ørnen er som regel et symbol på styrke og det å se hele bildet (et høyere perspektiv). Studiet du er på, vil sånn jeg tolker det gi deg et større perspektiv på hvordan du bør gå frem karrieremessig. Jobb med studiet og fokuser på å lære I perioden du er i, så vil du en dag komme på "andre siden av elven" og bli den løven (symbolsk dyrenes konge) hvor du vet mye mer klart hvordan du skal gå frem karrieremessig. Mitt tips er å være åpen og ikke døm det som kommer til deg eller tilbud som dukker opp. Se på alt som en erfaring til noe som kommer senere! Akkurat nå føler jeg du også er litt umoden fordi du er student og langt ifra ferdig. Det er ikke galt å gjøre feil, så våg å gjør noen feil fordi ingen kan vite alt helt klart uten at de har egne erfaringer med seg. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #27 Skrevet 26. januar 2020 1 hour ago, Cinnamondiva said: Hva skjer i livet mitt i løpet av dette året? Fikk kortet: the hanged man Som jeg tolker det rundt situasjonen din føler du deg usikker og redd fordi du vet muligens langt inni deg at det er noe du må gi opp for å kunne være i stand til å komme deg videre i livet til nye muligheter. Det er opp til deg hva som skjer, men om det er noe langt inni deg som du føler for å gi opp iløpet av dette året kan det mulig være lurt å gjøre det. Det er ofte sånn "når en dør stenges, så åpnes en annen". Gir du det opp, kan det hende det mulig dukker opp noe ny mulighet eller opplevelse, eller nye møter av mennesker som vil være varig forhold dette året. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #28 Skrevet 26. januar 2020 1 hour ago, Leonetta said: Prøver meg selv on du kanskje har de 10 du trenger 😊 men mitt spørsmål er Hva nå? Kan ta deg å, går bra. Fikk kortet the hermit. Dette kortet kan være at du føler deg alene nå eller går gjennom en periode med mye introspeksjon. Bare gjør dette fullt ut. Det kommer muligheter senere. Du har mulighet til å vokse mye inni deg selv nå. Videre er du mulig bekymret for at du blir enig i noe du ikke er komfortabel med og som er innefor din moral. Kanskje du står på tampen til et valg du må ta som en ny jobb eller noe nye oppgaver/ansvar du har fått i jobben som ikke er helt moralsk sett noe du er komfortabel med? Det kan å være noe som å flytte sammen med noen eller noe spesifikt du har fått i oppgave å gjøre/velge i noe. Det kan hjelpe å ta i mot råd fra foreldre eller andre nære deg, som besteforeldre, eller god venn, terapeut/veileder, o.l. Anonymkode: 62a73...3f3 1
Leonetta Skrevet 26. januar 2020 #29 Skrevet 26. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ta deg å, går bra. Fikk kortet the hermit. Dette kortet kan være at du føler deg alene nå eller går gjennom en periode med mye introspeksjon. Bare gjør dette fullt ut. Det kommer muligheter senere. Du har mulighet til å vokse mye inni deg selv nå. Videre er du mulig bekymret for at du blir enig i noe du ikke er komfortabel med og som er innefor din moral. Kanskje du står på tampen til et valg du må ta som en ny jobb eller noe nye oppgaver/ansvar du har fått i jobben som ikke er helt moralsk sett noe du er komfortabel med? Det kan å være noe som å flytte sammen med noen eller noe spesifikt du har fått i oppgave å gjøre/velge i noe. Det kan hjelpe å ta i mot råd fra foreldre eller andre nære deg, som besteforeldre, eller god venn, terapeut/veileder, o.l. Anonymkode: 62a73...3f3 Tusen takk for lesing. Har vel alltid vært og kommer til å forbli en eremitt 😊
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #30 Skrevet 26. januar 2020 Vil en jeg bryr meg om noen gang like meg mer? Får jeg den jobben jeg var på intervju til sist? Vil jeg få barna mine tilbake til Norge før det er myndige? Anonymkode: 60053...393
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #31 Skrevet 26. januar 2020 Slenger meg med, men du har kanskje gitt deg? Synes slikt er så spennende.. Lurer på om jeg og samboer får barn, og jobbsituasjonen min fremover 😅 Anonymkode: 20a49...770
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #32 Skrevet 26. januar 2020 Hvis du gidder: Burde jeg lære meg å leve med helseproblemene mine, eller burde jeg mase mer på legen? Anonymkode: b4e72...6c6
Cinnamondiva Skrevet 26. januar 2020 #33 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk kortet: the hanged man Som jeg tolker det rundt situasjonen din føler du deg usikker og redd fordi du vet muligens langt inni deg at det er noe du må gi opp for å kunne være i stand til å komme deg videre i livet til nye muligheter. Det er opp til deg hva som skjer, men om det er noe langt inni deg som du føler for å gi opp iløpet av dette året kan det mulig være lurt å gjøre det. Det er ofte sånn "når en dør stenges, så åpnes en annen". Gir du det opp, kan det hende det mulig dukker opp noe ny mulighet eller opplevelse, eller nye møter av mennesker som vil være varig forhold dette året. Anonymkode: 62a73...3f3 Ok takk for svar. Ser du hva jeg må gi opp?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #34 Skrevet 26. januar 2020 1 hour ago, Cinnamondiva said: Ok takk for svar. Ser du hva jeg må gi opp? Ikke helt konkret. Hvis du er usikker kan det hjelpe å se på noe som for eksempel en aktivitet eller lignende du muligens har følt mindre glede og motivasjon med, enn sånn du hadde det før. Det er ikke sikkert det er aktivitet, det kan og være en uvane. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #35 Skrevet 26. januar 2020 Kommer jeg og han jeg holder på med til å bli et ordentlig par? Vil han være bra for meg? Anonymkode: ccb25...d5c
Cinnamondiva Skrevet 26. januar 2020 #36 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt konkret. Hvis du er usikker kan det hjelpe å se på noe som for eksempel en aktivitet eller lignende du muligens har følt mindre glede og motivasjon med, enn sånn du hadde det før. Det er ikke sikkert det er aktivitet, det kan og være en uvane. Anonymkode: 62a73...3f3 Ja, er litt usikker på hva det kan være. Men har jo tendenser med å drikke litt mye. Kan det muligens være det?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #37 Skrevet 26. januar 2020 Kan fjerne øve deg på meg også❤️ Har jeg valgt rett vei for meg videre i livet? Store omveltninger er påbegynt og det føles veldig rett. Men har jeg rett, eller bare ønsker jeg å ha rett? ❤️❤️❤️ Anonymkode: 2bd18...5d9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #38 Skrevet 26. januar 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Slenger meg med, men du har kanskje gitt deg? Synes slikt er så spennende.. Lurer på om jeg og samboer får barn, og jobbsituasjonen min fremover 😅 Anonymkode: 20a49...770 Fikk kortet : wheel of fortune Det er et skjebnekort så det som er ment å skje vil skje. Du føler mye lykke i livet, men det er ikke vits å presse på noe barn hvis ikke begge er klar. Følg inutisjonen og bare lev livet. Barn kommer når det kommer. Angående jobbsituasjon kom kortet: Judgement Det kan være at du ønsker en ny start rundt en jobbsituasjon som kan være at du har gjort noe feil, dumt eller flauet deg ut på et vis. Kanskje det er noe som har skjedd på et julebord med jobben eller annen feiring som du helst vil at kollegaer skal glemme fordi du merker at det påvirker arbeidsmiljøet? Du vil bare sette en strek over noe, så du slipper å bli dømt. De kan å være at du har helst lyst å slutte i en jobb du har nå fordi du føler at du blir (forhånds)dømt av en eller annen grunn. De valg du tar kan ha en innvirkning på livet og endre livet helt , men det som tidligere har gitt innsats vil bli belønnet. Det kan å være forfremmelse eller annen stilling/arbeidsoppgaver på den plassen du er. 3 hours ago, Cinnamondiva said: Ja, er litt usikker på hva det kan være. Men har jo tendenser med å drikke litt mye. Kan det muligens være det? Ja, om du føler det er drikking kan det være det. Å drikke mye alkohol er jo egentlig ikke bra. 6 hours ago, AnonymBruker said: Vil en jeg bryr meg om noen gang like meg mer? Får jeg den jobben jeg var på intervju til sist? Vil jeg få barna mine tilbake til Norge før det er myndige? Anonymkode: 60053...393 Kan øve meg på deg å, har ikke så mye annet å gjøre. Første spm: The Magician Det du vil ha mest er kjærlighet og de er mulig. Men det er ikke sikkert det nødvendivis er den du sikte til så vit at det er flere fisk i havet og ikke ta det som noe nederlag. Ikke prøv å press deg på, men gi denne personen du bryr deg om tid. Vis at du er tålmodig og ikk trenger å stresse. Tillitt skaper forhold. 2. spm The Tower Et stort ja. Kortet kan tilsi noe krigsligende opptreden. Mot og styrke, men du kommer deg gjennom det fordi du vet hva du vil ha og har ambisjon. Du lar deg ikke stoppe av ingenting. 3. spm The Magician igjen. Ja, sier det. Noe harmoni/feiring forfølger deg hvor det kan være gjenforening med feks barn eller vennskap. Anonymkode: 62a73...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #39 Skrevet 26. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk kortet : wheel of fortune Det er et skjebnekort så det som er ment å skje vil skje. Du føler mye lykke i livet, men det er ikke vits å presse på noe barn hvis ikke begge er klar. Følg inutisjonen og bare lev livet. Barn kommer når det kommer. Angående jobbsituasjon kom kortet: Judgement Det kan være at du ønsker en ny start rundt en jobbsituasjon som kan være at du har gjort noe feil, dumt eller flauet deg ut på et vis. Kanskje det er noe som har skjedd på et julebord med jobben eller annen feiring som du helst vil at kollegaer skal glemme fordi du merker at det påvirker arbeidsmiljøet? Du vil bare sette en strek over noe, så du slipper å bli dømt. De kan å være at du har helst lyst å slutte i en jobb du har nå fordi du føler at du blir (forhånds)dømt av en eller annen grunn. De valg du tar kan ha en innvirkning på livet og endre livet helt , men det som tidligere har gitt innsats vil bli belønnet. Det kan å være forfremmelse eller annen stilling/arbeidsoppgaver på den plassen du er. Ja, om du føler det er drikking kan det være det. Å drikke mye alkohol er jo egentlig ikke bra. Kan øve meg på deg å, har ikke så mye annet å gjøre. Første spm: The Magician Det du vil ha mest er kjærlighet og de er mulig. Men det er ikke sikkert det nødvendivis er den du sikte til så vit at det er flere fisk i havet og ikke ta det som noe nederlag. Ikke prøv å press deg på, men gi denne personen du bryr deg om tid. Vis at du er tålmodig og ikk trenger å stresse. Tillitt skaper forhold. 2. spm The Tower Et stort ja. Kortet kan tilsi noe krigsligende opptreden. Mot og styrke, men du kommer deg gjennom det fordi du vet hva du vil ha og har ambisjon. Du lar deg ikke stoppe av ingenting. 3. spm The Magician igjen. Ja, sier det. Noe harmoni/feiring forfølger deg hvor det kan være gjenforening med feks barn eller vennskap. Anonymkode: 62a73...3f3 Tusen takk for svar. Har holdt på litt med tarot før og nå ble jeg jo inspirert til å kjøpe en kortstokk igjen. Syns tarot kort er så fine kort bare å se på. Anonymkode: 60053...393
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #40 Skrevet 26. januar 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du gidder: Burde jeg lære meg å leve med helseproblemene mine, eller burde jeg mase mer på legen? Anonymkode: b4e72...6c6 Får opp wheel of fortune, og ja på leve med helseproblemer. Nå vet jeg ikke hvilke helseproblemer, men det finnes mange teknikker å forbedre helseproblemer sånn at livskvaliteten blir bedre. Kanskje de forsvinner om du prøver ut teknikker som tai chi eller annen form for trening? Jeg vet ikke.. Du bør om mulig kanskje spørre lege om henvisning til noe der du kan få litt støtte og hjelpemidler til noe. Hvis ikke finnes det jo mange såkalte helsereiser hvis det for eks. er leddgikt du sliter med, da å reise til varmere land eller innta badstu eller varmt bad ofte kan gjøre visse smerter bedre. Anonymkode: 62a73...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå